انتقاد از بالا بودن تعداد سرباز معلم نسبت به نیروهای رسمی در شهرستان چاراویماق/استخدام نیروهای غیربومی

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، صابر تقویمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق از روند فعالیت این شورا در سال گذشته انتقاد کرد و خواستار بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای سازنده برای اتخاذ تصمیمات صحیح و قابل اجرا شد.

وی استفاده از نقش مردم و اولیا برای اعتلای نظام آموزش و پرورش را بسیار موثر و ضروری عنوان کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق از بالا بودن تعداد سرباز معلم نسبت به نیروهای تخصصی و رسمی اعلام نارضایتی کرد و مذاکرات با اداره‌کل استان در جهت تخصیص نیروهای رسمی را خواستار شد.

وی به استخدام نیروهای غیربومی در آزمون‌های استخدامی و پذیرفته شدگان مراکز تربیت معلم اشاره کرد و افزود: استخدام نیروهای غیربومی در شهرستان موجب می‌شود که معلمان پس از مدتی درخواست انتقالی به شهرهای خود را بدهند که این امر باعث بروز مشکلات فراوانی در سیستم آموزشی شهرستان می‌شود.

فرماندار شهرستان چاراویماق حق دریافت هرگونه وجه جهت ثبت نام در مدارس را غیر قانونی دانست و گفت: با توجه به عدم تحقق کامل سرانه‌های دانش‌آموزی و جیره غذایی مدارس شبانه‌روزی در سال گذشته، ضروری است انجمن اولیا و مربیان و مدیریت آموزش و پرورش اقدامات لازم در جهت جذب خیاین مدرسه ساز و مدرسه یار را انجام دهند.

حجت‌الاسلام صفری، امام جمعه این شهرستان نیز ایجاد زمینه‌های لازم برای آموزش مداوم پس از پایان سال تحصیلی و ارتباط مداوم با سیستم آموزشی را ضروری دانست.

وی خواستار ایجاد راهکارهای انگیزشی برای دانش‌آموزان جهت استعدادیابی و جهت‌دهی برای موفقیت در عرصه آموزشی و پرورشی شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها