اعلام شروط تبدیل وضعیت استخدام کارکنان شرکت فرودگاه‌ها

رییس اداره جذب‌نیروی‌انسانی و بازنشستگی فرودگاه‌ها گفت: در حال بررسی اطلاعات پرسنلی تمامی کارکنان پیمانی و رسمی آزمایشی هستیم و به‌یقین کارمندانی که شرایط بخشنامه شماره ۱۴۴۱۸۹ سازمان اداری و استخدامی کشور را داشته باشند، برای تبدیل وضعیت به این سازمان معرفی می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت‌ فرودگاه‌ها و‌‌ ناوبری‌ هوایی‌ ایران؛ فرهاد عالی‌فکر با اشاره به ابلاغ بخشنامه شماره ۱۴۴۱۸۹ مورخ ۹۷/۰۳/۲۸ سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان از پیمانی به رسمی‌آزمایشی و از رسمی‌آزمایشی به رسمی قطعی به تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی پرداخت.

وی در خصوص شروط تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی‌آزمایشی گفت: فرد دارای حداقل پنج‌سال سابقه پیمانی، استخدام از طریق آزمون و متوسط ارزشیابی سه سال آخر بالاتر از ۸۰ درصد باشد و محکومیت به موارد تخلفاتی مشروحه را نداشته باشد.

عالی‌فکر ادامه داد: در ابتدای فرآیند لازم است برای پست‌هایی که جزو مشاغل حاکمیتی است درخواست تبدیل وضع داده شود که با توجه به عدم ابلاغ پست‌های حاکمیتی فرودگاه‌های کشور، پیگیری لازم از دفتر تشکیلات و برنامه‌وبودجه صورت گرفته است و این اداره‌کل در حال حاضر مشغول بررسی اطلاعات کارکنان پیمانی برای تطبیق با شرایط ابلاغی است و به‌محض وصول ابلاغیه پست‌های حاکمیتی کل شرکت، مکاتبات لازم برای اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور صورت خواهد گرفت.

رییس اداره جذب‌نیروی‌انسانی و بازنشستگی فرودگاه‌ها همچنین کسب حداقل ۷۵‌درصد از مجـموع امتیازهای فرم تعیین صـلاحیت، گذراندن دوره‌های آموزشی و کسـب امتیاز لازم و تایید گزینش سه‌شرط لازم کارکنان‌رسمی‌آزمایشی برای امکان تبدیل وضع عنوان و تاکید کرد: البته برای این فرایند نیز شرط حاکمیتی بودن پست‌سازمانی مهم است و هم‌اینک در حال پیگیری هستیم.

عالی‌فکر در خصوص تبدیل وضعیت کارکنانی که از طریق آزمون جذب نشده‌اند نیز گفت: همان‌گونه که درتبصره بند (ب) ماده سه بخشنامه مذکور عنوان‌شده است، جذب فرد از طریق آزمون‌های موضوع ماده ۴۴‌قانون مدیریت خدمات کشوری جزو شرایط الزامی است و مابقی افراد لازم است در آزمون عمومی که البته از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور برنامه‌ریزی، اطلاع‌رسانی و اجرا خواهد شد نمره قبولی کسب کنند.

نمودار خلاصه مراحل اجرایی بخشنامه مذکور برای بهره‌برداری و مطالعه کارکنان در لینک آزمایشی به رسمی و پیمانی به رسمی قابل رویت است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها