اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش تهران

خبر ۲ مهر ۹۷ – اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهر تهران

اطلاعیه شماره ۶

منطقه خدمتی پذیرفته شدگان نهایی ( تایید گزینش ) آزمون استخدام پیمانی ۹۷/۰۴/۱۵ شهر تهران

بدین‌وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی ( تایید گزینش) آزمون استخدام پیمانی( موضوع مجوز شماره ۱۶۶۷۲۰۷ مورخ۹۶/۱۱/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور) ، به تفکیک منطقه خدمتی ( ۱۲، ۱۴ تا ۱۹) اعلام می‌گردد:

منطقه خدمتی پذیرفته شدگان فوق براساس بیشترین نیاز مناطق صورت پذیرفته که در لیست ضمیمه قابل مشاهده می باشد. لذا؛ پذیرفته شدگان محترم ضمن توجه به لیست مربوطه و اطلاع از منطقه خدمتی محل اشتغال خود ، با دقت به نکات ذیل توجه فرمایند، تا موجب تسهیل در تکمیل پرونده و فرایند استخدام گردد ؛

۱- مراجعه حضوری به اموراداری محل خدمت تعیین شده روز شنبه ۹۷/۰۸/۰۵ و یکشنبه ۹۷/۰۸/۰۶ در ساعات اداری ، به منظور تکمیل پرونده استخدامی و انجام مراحل استخدام اعم از: عدم سوء پیشینه ، انجام آزمایشات پاراکلینیکی ، سپردن تعهد خدمت محضری و… .

تبصره: از آنجائیکه ملاک تعیین منطقه صرفاً نیاز به رشته تحصیلی و جنسیت با درنظر گرفتن حدود آدرس محل سکونت بوده ، لذا مناطق تعیین شده ، قابل تغییر نخواهد بود .

۲- همراه داشتن اصل و کپی مدارک ضروری اعم از : شناسنامه – کارت ملی – مدرک تحصیلی- کارت پایان خدمت ( ویژه برادران )- عکس۴X ۳(۴ قطعه) – کارنامه نهایی قبولی و … .

۳- پذیرفته شدگان نهایی ، از طریق سایت مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به نشانی : www.medu.ir از نحوه ثبت نام و زمان و محل شروع دوره یک ساله مهارت آموزی همراه با پذیرفته شدگان آزمون سال های قبل مطلع شده و به موقع اقدام نمایند . چرا که استخدام آنها مشروط به موفقیت در دوره مزبور ، خواهد بود. ضمناً ثبت نام در دوره مهارت آموزی منوط به سپردن تعهد محضری و انجام مراحل اعلام شده در بند یک همین اطلاعیه خواهد بود.

تذکرمهم: عدم مراجعه فرد پذیرفته شده درمهلت مقرر ( ۵ و۶ آبان ماه۹۷ ) برای پیگیری امور مربوط به سپردن تعهد محضری به منطقه، آزمایشات پزشکی ، عدم سوء پیشینه ، ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی شده و مسئولیت آن ، صرفاً به عهده ذینفع خواهد بود.

نکته ۱ : داوطلبانی کـه اسامی آنـان به عنوان معرفی شده یک برابر ظرفیت آزمــون استخدامـی مذکـور قرار داشته، ولی صلاحیت های عمومی آنها، مورد تایید هسته‌ گزینش آموزش وپرورش قرار نگرفته است؛ اقدامی از طریق مناطق تابعه و امور اداری و تشکیلات این اداره کل در حال حاضر مقدور نبوده ، لذا از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری نمایند.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ مهر ۹۷ – اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی

اطلاعیه شماره ۴ قابل توجه پذیرفته شدگان محترم یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۷/۴/۱۵ و تکمیل ظرفیت ایثارگران آزمون سال ۹۶ سهمیه شهر تهران ( مناطق۱۲،۱۴تا۱۹)

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم یک برابرظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۷/۴/۱۵ وتکمیل ظرفیت ایثارگران آزمون سال۹۶سهمیه شهر تهران( مناطق۱۲،۱۴تا۱۹)

۱- از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۷/۳ به صورت متناوب از طرف هسته گزینش با پذیرفته شدگان محترم از طریق پیامک یا تماس تلفنی ارتباط برقرار شده و دعوت به مصاحبه صورت می پذیرد. لذا پذیرفته شدگان محترم منتظر پیامک یا تماس تلفنی هسته گزینش برای انجام مصاحبه عمومی ( دعوت به مصاحبه) به منظور بررسی صلاحیت های عمومی باشند.

۲-پس از اعلام نهایی هسته گزینش ، پذیرفته شدگان نهایی توسط این اداره کل تعیین منطقه شده و پس از مراجعه به منطقه محل خدمت، اقدامات مربوط به ؛ تعهد خدمت محضری ،آزمایشات پزشکی (صحت مزاج) ، معرفی جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه ، ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی جهت مهارت آموزی و …. انجام خواهند داد.

تذکرات مهم:

* منطقه خدمتی پذیرفته شدگان نهایی ( تایید شده هسته گزینش) از طریق همین سایت ( www.tehran.medu.ir ) ابلاغ خواهد شد.

* پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نظر موافق هسته گزینش ، می بایست؛ از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام جهت شرکت در دوره مهارت آموزی اقدام نمایند. شایان ذکر است: عدم ثبت نام به موقع در سایت مزبور، به منزله انصراف از استخدام خواهد بود.

 


خبر ۲۷ شهریور ۹۷ – قابل توجه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۷/۴/۱۵ و تکمیل ظرفیت ایثارگران آزمون سال ۹۶

به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۷/۴/۱۵ و تکمیل ظرفیت ایثارگران آزمون سال ۹۶ می رساند، با عنایت به اینکه فرم اطلاعات فردی گزینش در روز تشکیل پرونده از طرف داوطلبین تکمیل و تحویل شده است، لذا؛ درحال حاضر نیاز به مراجعه حضوری به این اداره کل و یا بر قراری تماس تلفنی نمی باشد.

به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۷/۴/۱۵ و تکمیل ظرفیت ایثارگران آزمون سال ۹۶ می رساند، با عنایت به اینکه فرم اطلاعات فردی گزینش در روز تشکیل پرونده از طرف داوطلبین تکمیل و تحویل شده است، لذا؛ درحال حاضر نیاز به مراجعه حضوری به این اداره کل و یا بر قراری تماس تلفنی نمی باشد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ با عنایت به اینکه برای تعیین منطقه ، عدم سوء پیشینه ، آزمایشات پزشکی و برنامه ریزی در خصوص مصاحبه عمومی (گزینش) پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت نیاز به بازده زمانی می باشد، بنابراین ؛ روز یکشنبه اطلاعیه ای مبنی بر چگونگی ادامه فرآیند انجام کار و طی مراحل بعدی بر روی همین سایت ( اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران www.tehran.medu.ir) قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است این اطلاعیه فقط برای پذیرفته شدگان مناطق ۱۲، ۱۴ تا ۱۹ شهر تهران می باشد و پذیرفته شدگان شهرستان های استان تهران از طریق سایت آن اداره کل پیگیری نمایند.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش تهران اینجا کلیک نمایید

 


خبر ۲۴ مرداد ۹۷ – اطلاعیه شماره۳-آزمون استخدام پیمانی سال۱۳۹۷

به اطلاع داوطلبان محترم جامانده پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷، سهمیه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران می رساند:

آخرین مهلت تشکیل پرونده و بررسی مدارک جاماندگان آزمون استخدام پیمانی سال۱۳۹۷ رشته های فنی و غیر فنی، روز شنبه ۲۷ مرداد ماه جاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۵ بعداز ظهر، تعیین گردیده است.

از این رو داوطلبان محترم بایستی با عنایت به اطلاعیه های قبلی این اداره کل که هم اکنون در همین سایت موجود می باشد، با در دست داشتن مدارک، به محل پردیس شهید مفتح شهرری مستقر در شهرستان ری مراجعه نمایند، همچنین آن دسته از پذیرفته شدگانی که نواقصی پرونده داشته اند و تعهد کتبی نداده اند می توانند جهت رفع نواقص و تکمیل مدارک در تاریخ مذکور به محل پردیس شهید مفتح مراجعه کنند.

قابل توجه پذیرفته شدگان رشته های فنی آزمون استخدام پیمانی۱۳۹۷

پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های فنی، پس از مراجعه به پردیس شهید مفتح و دریافت معرفی نامه از کارگروه بررسی مدارک و تشکیل پرونده هسته گزینش و انجام معاینات پزشکی در محل مذکور، جهت اطلاع از زمان انجام مصاحبه علمی-تخصصی به سایت دانشگاه شهید رجایی به آدرسwww.sru.ac.ir مراجعه نمایند.

درضمن زمان تعیین شده جهت مراجعه جامانده های آزمون استخدام پیمانی سال۱۳۹۷ به پردیس شهید مفتح شهرری، تمدید نمی گردد.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش تهران اینجا کلیک نمایید

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها