اطلاعیه مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام دانشگاههای افسری ارتش

با توجه به شیوع بیماری (COVID-19) پذیرش داوطلبان جهت انجام فرآیند گزینش فقط منوط به استفاده از ماسک و دستکش می باشد
نکات مهم و مدارک مورد نیاز جهت ادامه فرآیند گزینش و استخدام:
۱- اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه ۵ سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی ۵ برگ پشت و رو).
۲- ۱۵ قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش باشد).
۳- ۵ نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).
۴- داوطلب می‌بایست مشخصات کامل شناسنامه ای بستگان نسبی و سببی شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، ناپدری و نامادری ارائه نماید.
۵-ارائه آدرس پستی و کروکی‌های محل سکونت از ۱۰ سال گذشته تاکنون.
۶- ارائه اصل گذر نامه داوطلب ( در صورت دارا بودن ).
۷- اصل و ۲ سری رو‌گرفت مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرک پیش دانشگاهی (جهت داوطلبان نظام قدیم) – (داوطلبان نظام جدید ۳-۳-۳-۳ در صورت نداشتن مدرک دیپلم می‌بایست گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود را با شرط حداقل معدل کل ۱۴،حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی مشترک به نیرو و دانشگاه مربوطه ارائه نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنها کان لم یکن تلقی می‌شود)
(معدل کل و کتبی داوطلبان رشته ریاضی‏ فیزیک و علوم تجربی ۱۴ و ۱۰ می‌باشد )
(در صورتی که مدرک دیپلم داوطلب فاقد معدل کتبی باشد، ریز نمرات یا کارنامه با مهر اداره آموزش و پرورش ارائه شود).
۸- اصل مدرک نظام وظیفه (اصل کارت پایان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت یا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غیبت یا گواهی اشتغال به خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان).
۹- لباس ورزشی و کفش ورزشی مناسب.(ضمنا تست ورزش شامل موارد زیر می باشد)
شنا روی دست در ۲ دقیقه
دراز و نشست در ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه
دوی ۱۶۰۰ متر
دوی ۴ در ۹ متر
انعطاف پذیری به جلو
۱۰- پوشه روغنی یک برگ.
۱۱- خودکار.
۱۲- کارکنان پایور آجا یک برگ خلاصه وضعیت خدمتی عکس‌دار با مهر و امضاء ف‌ یگان عمده به همراه معرفی‏نامه از یگان و مجوز دایره اعزام به مدارس نیروی مربوطه بدون قید و شرط به همراه داشته باشند
۱۳- هزینه معاینات پزشکی مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال (هفتاد هزار تومان) می‌باشد. لذا داوطلبان بایستی مبلغ مذکور را به هنگام گزینش به همراه داشته باشند.(داوطلبان نیروی هوایی مبلغ فوق را به حساب ۵۱۵۱۵۷۹۱۰۰۰۰۵ بانک سپه واریز نمایند و اصل فیش واریزی خودرا در روز مراجعه جهت شرکت در فرایند به‌همراه داشته باشند).
(داوطلبان نیروی پدافند هوایی مبلغ فوق را به حساب ۵۱۵۱۵۷۹۰۹۱۰۰۵ بانک سپه واریز نمایند و اصل فیش واریزی خودرا در روز مراجعه جهت شرکت در فرایند به‌همراه داشته باشند).
***:مبلغ واریزی غیر قابل استرداد می باشد.داوطلب گرامی قبل از وازیر از صحت شرایط و داشتن مدارک ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید.
۱۴- داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏ بایست هنگام مراجعه، گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند.
۱۵- داوطلبانی که دانشجو بوده و انصراف داده ‏اند، باید اصل نامه انصراف خود و اصل برگه تسویه حساب از دانشگاه مربوطه را که ممهور به مهر آن دانشگاه باشد به همراه داشته باشند.
۱۶- فرزندان شهید و جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط معدل و حداکثر سن معاف می‏باشند.
۱۷- داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با استفاده از شرایط(فرزند نظامی و ایثارگران ، آزادگان از کار افتاده کلی ، جانبازان از کار افتاده کلی ، و دارندگان گواهی بسیج فعال) در شرط معدل آن‌ها ارفاق در نظر گرفته شده است، باید مدارک سهمیه خود را به تاریخ روز به همراه سایر مدارک در زمان پذیرش به نیرو و دانشگاه مربوطه ارائه دهند.
۱۸- داوطلبانی که دارای احکام قهرمانی در رشته های ورزشی هستند، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۱۹- داوطلبانی که حافظ قرآن کریم هستند، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۰- داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۱- داوطلبانی که فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان هستند معرفی نامه از آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.
۲۲- داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۳- داوطلبانی که دارای مدرک تافل هستند مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۴- نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان نظام قدیم باید با هم همخوانی داشته باشد.
تذکر:
الف- دارا بودن حداقل ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۲ سال و درصورت انجام خدمت مقدس سربازی، مدت خدمت دوره سربازی به حداکثر سن اضافه می‏گردد.
ب- با توجه به دوره آموزش شبانه‌روزی داوطلبان حتما بایستی مجرد باشند.(در خصوص درجه‏ داران و کارمندان کلیه نیروها، در صورت متاهل بودن منعی وجود ندارد)
پ- از پذیرش داوطلبانی که مدارک ذکر شده را به‌همراه نداشته باشند و یا شرایط آنان مغایر با دستورالعمل و یا آگهی استخدام باشد، خودداری خواهد شد.
ت- کلیه درجه‏ داران و کارمندان آجا برابر تبصره ۲ ماده ۴۹ ق آجا(درجه داران از درجه گروهبان‌یکمی تا درجه استواریکمی کارمندان تا سن ۲۵ سال مجاز و باید پس از قبولی در آزمون ورودی در روز گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه‏ های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی مربوطه به همراه داشته باشند) می‏توانند در فرآیند گزینش شرکت نمایند.
ث- از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامی و غیرنظامی به محل اجرای گزینش جلوگیری به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزینش از پذیرش و ادامه کار داوطلب خودداری خواهد شد.
ج- هر داوطلب با مسئولیت خود جهت ادامه مراحل گزینش مراجعه و پیش بینی رفت و آمد و سایر هزینه‌های ضروری (خوراک و اسکان) خود را برای مدت حداقل ۳ روز بنماید.
چ- از پذیرش داوطلبان در غیر از ساعت و تاریخ ذکر شده ممانعت بعمل آمده و درهای ورودی رأس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان طوری حرکت نمایند که حداقل یک ساعت قبل در محل مذکور حضور داشته باشند.
ح- داوطلبان گرامی لطفا از آوردن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (لپ تاپ ، تبلت ، گوشی هوشمند، ساعت مچی هوشمند، لوازم زینتی و گرانبها،لوازم غیر ضروری و غیرمجاز و…) خودداری نمایید.
خ- شروع دوره آموزش متعاقبا اعلام خواهد شد، لذا داوطلبان باید حداکثر قبل از شروع دوره آموزش ، موفق به اخذ مدرک تحصیلی خود شده باشند و اگر داوطلبی تمام مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده ولی موفق به اخذ مدرک تحصیلی نشده باشد، پذیرش نهایی نخواهد شد.
د- داوطلبان نظامی و سربازان وظیفه باید با لباس شخصی جهت انجام مراحل گزینش در محل مذکور حضور داشته باشند.
آدرس مرکز فرآیند گزینش و استخدام نیروها:
نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی زمینی:
تهران- میدان حُرّ – خیابان امام خمینی(ره) غربی – نرسیده به چهارراه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا.
شماره تماس : ۶۶۹۷۳۱۴۶-۰۲۱
مسیر‌های دسترسی :
مسیر شماره ۱:ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و در ایستگاه شادمان تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.
مسیر شماره ۲:ترمینال شرق – با اتوبوس‌های BRT به میدان انقلاب مراجعه و از آنجا در ضلع جنوبی با تاکسی یا خط واحد اتوبوسرانی به میدان حر مراجعه نمایید.
مسیر شماره ۳:ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و در ایستگاه امام خمینی (ره) تغییر خط داده و در ایستگاه میدان حر پیاده شوید.

نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی پدافند هوایی :
تهران- بزرگراه بسیج – بزرگراه هجرت – ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ا.ج.ا ایران – جنب بانک سپه – مدیریت گزینش،عضویابی و استخدام
شماره‌های تماس: ۳۵۹۲۲۱۹۸-۰۲۱ ** ۳۵۹۲۴۴۵۹-۰۲۱ ** ۳۳۲۳۶۷۸۸-۰۲۱

نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی هوایی :
تهران- میدان امام حسین – خیابان دماوند – بعد از اتوبان امام علی (ع) – خیابان شهید غفاری نسب – دایره گزینش و استخدام شهید خضرایی
شماره‌های تماس :۳۵۷۴۳۲۷۵_۰۲۱ – ۳۵۷۴۳۲۸۴_۰۲۱ – ۳۵۷۴۳۴۱۳_۰۲۱
مسیر‌های دسترسی :
مسیر شماره۱:ترمینال غرب – اتوبوس‌ BRT به سمت تهرانپارس –ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت .
مسیر شماره ۲:ترمینال شرق – اتوبوس‌ BRT به سمت به سمت آزادی – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت .
مسیر شماره ۳:ترمینال جنوب – سوار مترو به سمت تجریش شده و در ایستگاه مترو دروازه دولت پیاده شده و سپس سوار اتوبوس BRT به سمت تهرانپارس – ایستگاه شهید فتحنایی – خیابان حجّت.

نشانی محل مراجعه داوطلبان نیروی دریایی:
تهران- بزرگراه امام علی (ع) شمال – بزرگراه شهید زین‌الدین شرق – اولین خروجی جنب باشگاه صدف نداجا
شماره های تماس :۷۳۹۵۵۳۵۱_۰۲۱ – ۷۷۲۲۶۰۰۳_۰۲۱
مسیر‌های دسترسی :
مسیر شماره ۱:ترمینال غرب – به ایستگاه مترو میدان آزادی مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.
مسیر شماره۲: ترمینال جنوب – به ایستگاه مترو ترمینال جنوب مراجعه و به ایستگاه جانبازان آمده و از میدان رسالت به آدرس بالا مراجعه نمایید.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
فراموشی کد داوطلبی | فراموشی کدرهگیری خرید | فراموشی کد پرونده ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها