استخدام ۴ ردیف شغلی در شرکت توسعه و تدبیر جوامع سلام/اصفهان

استخدام شرکت توسعه و تدبیر جوامع سلام

شرکت توسعه و تدبیر جوامع سلام- باسلام جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی توضیحات
سفیر ما دنبال سفیر میگردیم

سفیر استارت اپ باسلام چه کاری انجام میدهد؟

سفیران باسلام نمایندگان اصلی این بازار در شهرهای مختلف ایران هستند. سفیر باید بتواند کسب و کارهای شهر خود را با استفاده از قدرت خلاقیت دعوت کرده تا به صورت اینترنتی غرفه مجازی خود را در باسلام راه اندازی کنند. راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار ساده ای نیست و سفیر باید بتواند قدرت ایجاد اعتماد و راه اندازی یک کسب و کار مجازی برای دیگران را داشته باشد.

ویژگی های یک سفیر چیست؟

شناخت از باسلام، فرهنگ باسلامی، کاربران باسلام، شیوه های راه اندازی غرفه و فروش محصولات در باسلام، تسلط بر کامپیوتر، آفیس و صفحات وب و شبکه های اجتماعی ، روابط عمومی قوی و فن بیان خوب ، روحیه کار تیمی ، سخت کوشی و جنگنده بودن، صبر و حوصله ی بالا ، تسلط نسبی بر زبان انگلیسی، علاقه مند به کسب و کارهای کوچک و رونق گرفتن آن ها ، قدرت یادگیری بالا ، ظاهری آراسته و قابل قبول عرف ، هوش اجتماعی بالا ، توانایی گزارش گیری و گزارش نویسی

کاپیتان ما دنبال کاپیتان میگردیم

کاپیتان های استارت اپ باسلام چه کاری انجام میدهند؟

کاپیتان های باسلام به صورت مستمر در ارتباط با تولیدکنندگان محلی و خانگی و کارگاهی شهرشان هستند که در بازار اجتماعی باسلام صاحب غرفه هستند. کاپیتان ها به نیازمندی ها وسوالات این افراد پاسخ میدهند و با آموزش های خود به غرفه داران کمک میکنند تا محصولات غرفه ی خود را طی حداکثر سه ماه به فروش برسانند. کاپیتان باید بتواند تجربه خوبی از موفقیت فروش اینترنتی را برای صاحب چند کسب و کار اینچاد کند.
ویژگی های یک کاپیتان چیست؟

داشتن اطلاعات کامل و جامع از باسلام، فرهنگ باسلامی ، کاربران باسلام و قوانین و مقررات خرید و فروش در باسلام ، اطلاع از شیوه های بسته بندی مناسب برای محصولات و هزینه های پستی و امور مربوط به ارسال ، تجربه فروش اینترنتی موفق قابل استناد ، تسلط به فضای مجازی و سایتهای فروش ، امکان رفت و آمد خارج از دفتر و درون شهر ، روابط عمومی قوی ، فن بیان خوب ، صبر و حوصله ی بالا ، علاقه مند به کسب و کارهای کوچک و رونق گرفتن آنها ،کاپیتان میبایست خود یک غرفه در باسلام ایجاد و توانسته باشد محصولی را به فروش برساند.

کارشناس محصول و عکاسی ما دنبال کارشناس محصول و عکاسی میگردیم

کارشناس محصول و عکاسی استارت اپ باسلام چه کاری انجام میدهند؟

شیوه ی بارگذاری و عکس برداری از محصولات و همچنین دادن آموزش های اولیه ی عکاسی به تولیدکنندگان جهت رفع نیازهای آتی آنها برا ی عکس برداری از محصولات خود به عهده ی کارشناس محصول و عکاسی است. زمانی که پس از آشنایی کامل تولیدکنندگان با بازار اجتماعی باسلام و نصب نرم افزار باسلام بر دستگاه های تلفن همراه تولیدکنندگان، نوبت به بارگذاری محصولات و عکس های آنها بر روی سایت میرسد. کارشناسان عکاسی علاوه بر انجام عکس برداری از محصولات، شیوه های صحیح عکاسی برای موارد آتی را نیز به تولیدکنندگان آموزش میدهند.

ویژگی های کارشناس محصول و عکاسی چیست؟

تسلط به عکاسی ، تسلط به گرافیک ، تسلط به الگوهای عکاسی محصول ، دارا بودن ذوق هنری و خلاقیت ، رصد الگوهای عکاسی محصول ، ترجیحا دارای دوربین عکاسی

کارشناس روابط عمومی  ما دنبال کارشناس روابط عمومی میگردیم

کارشناس روابط عمومی استارت اپ باسلام چه کاری انجام میدهد؟

لیست هایی از تولیدکنندگان خانگی و کارگاهی هر استان در دسترس کارشناس روابط عمومی قرار دارد که مسولیت تماس موفق با این تولیدکنندگان و دعوت از آنها جهت حضور در دفتر باسلام جهت انجام آموزش ها بر عهده ی آنهاست. اپراتورها با آشنایی از زمینه های فعالیت تولیدکنندگان و همچنین آشنایی با ابعاد مختلف و ظرفیت ها و قابلیت های بازار اجتماعی باسلام، از تولیدکنندگان جهت حضور دردفتر باسلام دعوت به عمل می آورند تا به واسطه ی این حضور و آشنایی بیشتر آنان با شیوه های موفق باسلامی جهت فروش محصولات، همکاری های سازنده ای به وقوع بپیوندد.

ویژگی های یک کارشناس روابط عمومی چیست؟

تجربه بازاریابی تلفنی ، تسلط نسبی بر اکسل، تسلط به بازاریابی تلفنی ، آشنایی با شیوه های سخنوری ، صبر و حوصله بالا

اقتصاد ایران در آستانه یک اتفاق بسیار بزرگ و بااهمیت به نام «بازار اجتماعی باسلام» است. شما هم می‌توانید بخشی از این اتفاق بزرگ باشید؛ ولی برای این کار باید فرد شاهکاری باشید؛ مثل همه افرادی که هم‌اکنون در این بازار کار می‌کنند. اگر فرد شاهکاری هستید،‌ تیم باسلام شدیدا مشتاق دیدار شماست.
بازار اجتماعی باسلام، یک ایده خلاقانه بسیار متفاوت در یک مارکت بکر و دست‌نخورده ایرانی است که ۱۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارد: بازار کسب‌وکارهای خانگی، محلی و روستایی ایران که بخشی از آینده روشن اقتصاد ایران هستند و می‌توانند علاوه بر اینکه ایران را به یکی از پویاترین اقتصادهای دنیا تبدیل کنند، نقش بزرگی در ریشه‌کن کردن فقر در ایران داشته باشند و جلو تحریم‌پذیری ایران را بگیرند و حال مردم ایران را بهتر و بهتر کنند. باسلام از دو سال پیش فعالیتش را شروع کرده و تا کنون بیش از سه هزار کسب‌وکار خانگی و محلی و روستایی به باسلام آمده‌اند و هر ماه صدها کسب‌وکار جدید به این بازار اضافه می‌شوند.
حالا ما می‌خواهیم باسلام را به همه خانه‌ها و کارگاه‌های اصفهان ببریم و در استان اصفهان ولوله به پا کنیم و برای این کار به دنبال پرانرژی‌ترین، جنگی‌ترین و پای‌کارترین منابع انسانی در اصفهان هستیم. ما افرادی را نیاز داریم که باهوش، اهل دغدغه، سریع، علاقه‌مند به کار تیمی و بسیار امیدوار و قدرتمند باشند. ما استانداردهای یک شغل خوب و لذت‌بخش مثل حقوق کافی، بیمه و مزایا و محیط کاری دلچسب را برای شما تضمین می‌کنیم. و دوست داریم، شما هم اگر جزء افراد شاهکار اصفهان هستید، عضو تیم باسلام باشید و در این جریان بزرگ و پرسرعت، مشارکت کنید.
موقعیت های شغلی هیجان‌انگیز برای آدم‌های شاهکار
متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
موبایل: ۰۹۱۳۲۱۰۰۳۳۱

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها