استخدام ۲۹ هزار دهیار از سراسر کشور

شیراز، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در شیراز گفت: در کشور ۶۳ هزار آبادی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ هزار روستا بیش از ۲۰ خانوار جمعیت و ۲۹ هزار روستا هم دارای دهیاری است که مسئولیت ۸۸۸ دهیاری را زنان بر عهده دارند .
کوشش تبار ادامه داد : امسال دولت قصد دارد با کمک درآمدی که از طریق خود دهیاری‌ها کسب می شود ۲۹ هزار دهیار با تجربه غیرشاغل را بیمه و استخدام کند .
وی از بخشداران خواست با تعامل با شوراها در خصوص انتخاب دهیاران با تجربه که دارای پیشینه مثبت هستند اقدام کنند و اجازه ندهند دهیاران دوره دیده و با تجربه غیر فعال شوند.
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نیز گفت: در بودجه امسال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌ها و شهرداری‌های کلان شهرها و شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که ۲۰ درصد این بودجه متعلق به دهیاری‌ها است .
وی افزود : امسال دهیاری‌های استان فارس از دولت ۲۰ میلیارد تومان بودجه دریافت می کنند .
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس نیز بیان کرد: شوراهای روستاها تنها ۱۵ روز بعد از شروع فعالیتشان فرصت دارند دهیار را انتخاب ومعرفی کنند و در استان فارس ۴۳۰۰آبادی وجود دارد که تنها۲۶۱۳ روستا دارای دهیاری است .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها