استخدام ۸۴۰ معلول در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت:امسال در آموزش و پرورش ۲۸ هزار نفر استخدام داریم که برای گروه معلولان پیش بینی شده ۳ درصد (معادل ۸۴۰ نفر) است.
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسمی که به مناسبت روز جهانی نابینایان با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و همچنین رییس سازمان بهزیستی برگزار شد، نماینده نابینایان در استان اصفهان درباره وضعیت استخدام نابینان در وزارت آموزش و پرورش مطالبی را عنوان کرد.

در این راستا محمد شریعتمداری وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تماسی تلفنی با محسن حاجی میرزایی برقرار کرد که وزیر آموزش و پرورش در این تماس تلفنی به منظور اشتغال نابینایان و معلولان توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد: امسال ۲۸ هزار نفر استخدام داریم؛ ظرفیتی که برای گروه معلولان پیش بینی شده ۳ درصد (معادل ۸۴۰ نفر) است که به تفکیک استان و شهرستان مشخص شده که در چارچوب قانون اجرا خواهد شد.

حاجی میرزایی بیان کرد: در مورد سایر بخش‌های دیگر درخواستم این است که نماینده‌ای از این دوستان تشریف بیاورند تا من آن‌ها را به مرکز نیروی انسانی وزارتخانه مرتبط کنم.

وی خاطرنشان کرد: ما در اجرای قانون تابع و علاقه‌مند هستیم تا هر خدمتی که بتوانیم برای این دوستان انجام دهیم، بنابراین اگر نماینده شان را به بنده معرفی کنند من نیز آقای حسینی پور که رییس مرکز نیروی انسانی است را مامور می‌کنم که مشترکا موارد را بررسی کنند و پیشنهاد‌های لازم را برای اجرای بهتر قوانین و مقررات ارائه کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها