استخدام ۱۲هزار معلم در بهمن ماه سال۹۶

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش در خصوص جذب نیروهای جدید در وزارت آموزش و پرورش، بیان کرد: در حال مذاکره با سازمان امور اداری و استخدامی هستیم تا در بهمن ماه مجددا آزمون استخدامی داشته باشیم.

اسفندیار چهاربند افزود: پیشنهاد ما برای جذب در این دوره از آزمون استخدامی ۱۲ هزار نفر است و بیشتر برای تامین آموزگاری و رفع کمبود نیرو در دوره ابتدایی می باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سال گذشته ۱۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش شدند همچنین در سال ۹۶ نیز ۱۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور پذیرفته شده اند که آموزش و پرورش در حال برنامه ریزی برای شروع دوره های مهارت آموزی آنهاست.

چهاربند در خصوص وضعیت برگزاری دوره های مهارت‌آموزی برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی عنوان کرد: دستورالعمل برگزاری مصاحبه امروز ابلاغ می شود که در آن جزییات و چگونگی برگزاری این دوره بیان شده است.

وی افزود: براساس جدول زمان بندی که درنظر گرفته شده است و در صورتیکه کارها طبق برنامه پیش رود در دهه سوم آذرماه دوره های مهارت آموزی شروع خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: حدود هزار ساعت آموزشی برای مهارت آموزان درنظر گرفته ایم و معلمان از مهر آینده به طور پیمانی وارد کلاس های درس خواهند شد.

وی افزود: در مورد تغییر سمت ۲ هزار و ۷۰۰ نیروی مشاوره برای سمت آموزگاری یادآور شد این آمار هنوز تایید نشده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. سجاد گفت:

    به نام خدا من لیسانس حسابداری دارم علاقه بیشتری به تدریس کردن دارم ایا من میتوانم در این ازمون شرکت کنم

  2. مریم گفت:

    من فوق لیسانس حسابداری دارم.علاقمند به شغل معلمی هستم .ایا میتونم در این ازمون شرکت کنم؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها