استخدام نیروی کادر پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۶ اسفند برگزار می‌شود
۲۰۰۱ نیروی کادر پزشکی امسال در دانشگاه جذب می شوند
مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به قول رئیس جمهور مبنی بر استخدام ۲۳ هزار نیروی پرستاری، از استخدام ۲۰۰۱ نیرو در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: ۱۸۷۹ نفر بابت اجرای قانون ارتقای بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت، ۱۲۰ نفر در مراکز بهداشت و درمان روستایی و دو نفر در خانه بهداشت شهرستان اسلام شهر جذب می شوند و به منظور ارتقای کادر بهداشت و درمان، استخدام در سایر رشته ها ممنوع است.
دکتر علیرضا نمازی شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: با استخدام ۲۳ هزار پرستار در کشور بخشی از قانون ارتقای بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت اجرا می شود و مختصری از این قانون پس از جذب نیرو محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای قانون بهره وری کارکنان نظام سلامت، ساعت کاری کادر پرستاری در شیفت های بعد از ظهر، عصر و شب تعدیل خواهد شد و با مجوز دولت با ۸ ساعت کاهش از ۴۴ ساعت به ۳۶ ساعت کاهش خواهد یافت که جزئیات آن در آیین نامه اجرایی این قانون آمده است.
مدیر توسعه سازمان و سرمایه نیروی انسانی اظهار داشت: پس از صادر شدن مجوز استخدام پرستاران توسط دولت با نیاز سنجی ها و برنامه ریزی که در وزارت بهداشت با توجه به مشکلات به عمل آمد سهمیه نیرو برای هر دانشگاه در نظر گرفته شد.
نمازی با بیان اینکه پذیرش نیروهای جدید مطابق قانون استخدام کشور صورت می گیرد، گفت: استخدام در رشته های پرستاری، بهیاری، مامایی، پزشکی، اتاق عمل، هوش بری و فوریت‌های پزشکی است و بر اساس سهمیه ای که به دانشگاه داده شده برنامه ریزی خواهد شد و پست ها برای نیروها جدید در نظر گرفته می شود و با هماهنگی معاونت های مربوطه و تصویب معاونت توسعه استخدام انجام می گیرد.
مدیر توسعه سازمان و سرمایه نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه تاریخ آزمون استخدام کشوری ۹ بهمن تعیین شده بود که به ششم اسفند تغییر یافته است؛ گفت: سوالات این آزمون به صورت متمرکز توسط وزارت بهداشت طرح خواهد شد و در اختیار دانشگاه قرار می گیرد.
نمازی با بیان اینکه آگهی استخدام طبق روال سالهای گذشته از طریق سایت دانشگاه منتشر خواهد شد و افراد از این طریق می توانند از شرایط ثبت نام و نحوه استخدام، رشته و شرایط عمومی و اختصاصی آزمون مطلع شوند؛ اظهار داشت: پس از آزمون کتبی آزمون مصاحبه ای نیز وجود دارد که با مسئولیت وزارت بهداشت در رشته های مورد نظر این مرجع و تخصص های وی‍ژه نیروها، گزینش انجام می گیرد و بعد از گزینش به افراد حائز شرایط حکم استخدام داده می شود و آنها شروع به کار می کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها