استخدام موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد بیرجند

استخدام بیمارستان حضرت ابولفضل العباس (ع )

موسسه خدمات بهداشتی درمانی بیرجند به منظور تامین نیروهای اداری و درمانی بیمارستان حضرت ابولفضل العباس (ع ) از میان واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی مؤسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد بیرجند – بیمارستان تخصصی حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند – در سال ۱۳۹۴ می رساند که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی WWW.Milad.LMS.ir از روز سه شنبه ۹۴/۱۲/۱۱ لغایت ۹۴/۱۲/۲۰ خواهد بود و مهلت تعیین شده تمدید نخواهد شد.

لذا کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی استخدام :

۱) تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲) اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

۳) دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن تمام و حداکثر ۳۵ سال

تذکر : تاریخ ۹۴/۱۲/۱۱ ( اولین روز ثبت نام) ملاک محاسبه سن داوطلبان می باشد.

۴)دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر حداکثر تا تاریخ ۹۴/۱۲/۲۰

۵) دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای آقایان حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱/۱.

۶) داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

۷) نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر.

۸)استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی ، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

ب- شرایط اختصاصی استخدام :

۱) مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز در عنوان شغلی مورد تقاضا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در جدول شماره یک در این آگهی می باشد.

۲) توضیح : مدارک تحصیلی مؤسسات آموزش عالی که مورد تأیید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

۳) معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی ( کتبی ، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت درمان استان مبنی بر توانایی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

۴) ارایه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی به هنگام مصاحبه علمی الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارایه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۵) عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در مؤسسه الزامی می باشد.

۶) در خصوص متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند لازم به ذکر است مؤسسه هیچ گونه تعهدی مبنی بر لحاظ مدرک تحصیلی جدید آنها نخواهد داشت.

۷) حداقل معدل برای داوطلبان ۱۲ و داوطلبان بومی استان در هر صورت در اولویت جذب خواهند بود. در این خصوص بر اساس مصوبه هیأت مدیره مؤسسه عمل خواهد شد.

شرایط رسته نگهبانی ؛ حداقل معدل ۱۲ و دارا بودن حداقل قد ۱۷۵ و وزن ۷۵ کیلوگرم الزامی می باشد.

۸) مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حد نصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان ۳ برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

ج – مراحل ثبت نام :

– مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی WWW.Milad.LMS.ir:

– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور

– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.

– عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد ( عکس تمام رخ )

– عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱ ) اسکن عکس از روی کارت های شناسایی ( کارت ملی، شناسنامه ) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲ ) عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳) در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان ، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است تأکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی ، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

د- پرداخت وجه ثبت نام :

متقاضیان واجد شرایط ، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از روز سه شنبه ۹۴/۱۲/۱۱ لغایت پنجشنبه ۹۴/۱۲/۲۰ پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد بیرجند نسبت به واریز مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال ( سیصد هزارریال) به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام و ارایه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح ۲ : ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و کد پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.

( متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند)

توضیح ۳ : به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه مؤسسه میلاد نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

تذکر مهم : با توجه به این که مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان ۳ برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

هـ : زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون :

کارت شرکت در آزمون از روز ۹۵/۱/۱۷ لغایت ۹۵/۱/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی آزمون به نشانی WWW.Milad.LMS.irخواهد گرفت. آزمون روز جمعه ۹۵/۱/۲۰ در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و کلیه مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

و : مواد آزمون عبارتند از :

*به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.

آزمون عمومی :

ریاضیات و آمار مقدماتی – زبان انگلیسی – زبان و ادبیات فارسی- آشنایی مقدماتی با رایانه – معارف اسلامی – شناخت تأمین اجتماعی – اطلاعات عمومی – استعداد و هوش.

*اقلیت های دینی مصرح در قانون اسلامی جمهوری اسلامی ایران از پاسخ گویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان ، بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی :

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول شماره ۱ این آگهی انجام خواهد شد.

تذکر:

۱) هر داوطلب با توجه به نوع مدرک تحصیلی مجاز به انتخاب یک کد شغلی از جدول شماره یک مندرج در این آگهی خواهد بود.

۲) آزمون کتبی ( عمومی و تخصصی) دارای حد نصاب بوده و به صورت چهار گزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

۳) استخراج فهرست افراد دارای حد نصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود.

۴) نمره کل داوطلب بر اساس میانگین وزنی با وزن حاصل از ضریب ۱ برای نمره کل دروس عمومی و ضریب ۳ برای نمره کل دروس اختصاصی محاسبه می شود. ضمناً نمره کل دروس عمومی بر اساس میانگین وزنی با ضریب ۱ برای هر یک از این دروس محاسبه می شود.

۵) کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ گونه حق استخدامی ایجاد نمی کند.

۶) داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست ۳ برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک لازم را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی مؤسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد بیرجند اعلام خواهد شد ارایه نمایند.

۷) مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب ، در صورتی که محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

توضیحات :

آن دسته از متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان ۳ برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می گیرند می بایست نسبت به ارایه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام مؤسسه در موعد مقرر قبل از برگزاری مصاحبه علمی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان پس از آزمون و مصاحبه و طی مراحل گزینش و آموزش بکارگیری و از نظر استخدامی تابع قانون کار خواهند بود%

عنوان شغلی مورد نیاز رشته های تحصیلی مورد پذیرش جنسیت مورد نیاز
زن مرد
اپتومتریست کارشناس یا کارشناس ارشد بینایی سنجی زن مرد
شنوایی سنجی کارشناس یا کارشناس ارشد شنوایی سنجی زن مرد
پرستار کارشناس ارشد یا کارشناسی پرستاری در همه گرایش و کارشناس فوریت های پزشکی زن مرد
ماما کارشناس یا کارشناس ارشد مامایی زن ندارد
فیزیوتراپ کارشناس یا کارشناس ارشد فیزیوتراپی زن مرد
کارشناس رادیولوژی کاردان / کارشناس رادیولوژی (تکنولوژی پرتوشناسی) کارشناس ارشد رادیوبیولوژی و حفاظت پرتو – فیزیک پزشکی – فناوری تصویربرداری پزشکی CT و MRI مشروط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته رادیولوژی زن مرد
کارشناس آزمایشگاه کاردان / کارشناس علوم آزمایشگاهی یا کارشناس ارشد بیوشیمی بالینی انگل شناسی پزشکی ویروس شناسی ایمنی شناسی بافت شناسی ، میکروب شناسی ، سم شناسی ، هماتولوژی ، باکتری شناسی ، قارچ شناسی ، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون ، ژنتیک انسانی مشروط به دارا بودن کارشناس علوم آزمایشگاهی زن مرد
متصدی خدمات دارویی تکنسین دارویی، دیپلم تجربی –کاردان دارویاری زن مرد
تکنسین اتاق عمل کاردان / کارشناس اتاق عمل زن مرد
تکنسین بیهوشی کاردان / کارشناس بیهوشی زن مرد
بهیار دیپلم بهیاری – کاردان فوریت های پزشکی زن مرد
کمک بهیار (بهدار) دیپلم تجربی، ریاضی ، انسانی با ارایه گواهینامه کمک بهیاری مورد تأیید وزارت بهداشت به عنوان شروع به کار زن مرد
امور مالی و حسابداری کارشناس ارشد – کارشناس رشته های مدیریت مالی – حسابداری در کلیه گرایش ها اقتصاد ، مدیریت بازرگانی زن مرد
امور اداری کارشناس / کارشناس ارشد مدیریت در کلیه گرایش ها زن مرد
کارشناس تغذیه کارشناس / کارشناس ارشد علوم تغذیه ، علوم بهداشتی در تغذیه ، تغذیه کلیه گرایش ها زن مرد
مسئول انبار و تدارکات کارشناس حسابداری ، مدیریت مالی ، اقتصاد و مدیریت بازرگانی ندارد مرد
نقلیه دیپلم در کلیه رشته ها دارای گواهینامه ب ۲ و بالاتر ندارد مرد
نگهبان دیپلم در کلیه رشته ها ندارد مرد
آمار کارشناس ارشد یا کارشناس آمار ندارد مرد
کارشناس فناوری اطلاعات کارشناس / کارشناس ارشد رایانه در کلیه گرایش ها ندارد مرد
کارشناس تجهیزات پزشکی کارشناس / کارشناس ارشد تجهیزات پزشکی ، مهندسی پزشکی ندارد مرد
کارشناس بهداشت محیط کارشناس / کارشناس ارشد بهداشت محیط ندارد مرد
منشی کارشناسی در کلیه رشته ها زن مرد
منشی دیپلم زن مرد
مسئول پذیرش و مدارک پزشکی کارشناس مدارک پزشکی ، فناوری اطلاعات سلامت ، انفورماتیک پزشکی ، کتابداری در شاخه پزشکی و کارشناس ارشد در گرایش های مرتبط با مدارک پزشکی مشروط به دارا بودن کارشناسی مدارک پزشکی زن مرد

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵)

  1. علی گفت:

    دعا کنید که از قبل مشخص نباشه
    و همه چی طبق آزمون باشه

  2. مینا گفت:

    موادازمون تخصصی کجاست؟

  3. حسین گفت:

    سلام
    موارد امتحانی رشته های مختلف چی هست؟داخل اطلاعیه که چیزی ننوشته.

  4. آوا گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید.
    مشخص نیست که برای هر عنوان شغلی چند نفر مورد نیازه؟؟؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها