استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم

فراخوان جذب پزشک

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم به منظور تکمیل کادر پزشکی مراکز تابعه خود ، تعدادی داوطلب واجد شرایط در رشته های شغلی ذیل این فراخوان ، براساس ضوابط استخدامی در قالب قرارداد پرکیس ساعتی بدون رابطه استخدامی حسب ضوابط با رعایت شرایط استخدامی موضوع ماده ١۵ آئین نامه استخدامی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل از طریق آزمون مصاحبه جذب می نماید.
الف- شرایط عمومی :
١- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
٢- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
٣- دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر.
۴- دارا بودن کارت پایان خدمت زیر پرچم(دوره ضرورت) و یا معافیت دائم برای مردان به هنگام ثبت نام .
۵- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۶- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
٧- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
ب- شرایط اختصاصی:
١- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز برابر جدول مندرج در این آگهی خواهد بود.
٢-دارا بودن حداکثر ٣۵ سال تمام برای پزشکان گروه عمومی(٣١/٠۴/۶١ به بعد) و ۴٠ سال تمام برای پزشکان متخصص( متولدین ٣١/٠۴/۵۶ به بعد)
تبصره ١- مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان (باستثناءشرکت هاوموسسات تابعه) با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تأیید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی مندرج در شرایط فوق ، مشروط به اینکه تا تاریخ ٣١/٠۴/٩۶ از ۴٠ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد.
٣- معافیت پزشکی داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از  تأیید واحد طب کار مدیریت درمان استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴- دارا بودن گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان  رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.
۵- نداشتن منع اشتغال در چارچوب ضوابط و مقررات جاری سازمان نظام پزشکی(عدم تصدی بیش از یک شغل عدم انجام یا اتمام تعهدات قانونی و …)
۶- دارا بودن بیمه نامه مسئولیت حرفه ای(حسب مورد)

ج – توضیحات:
١- با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح درمرحله مصاحبه به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش خواهد بود ،  مشروط به اینکه تا تاریخ ٣١/٠۴/٩۶ از حداکثر ۴٠ سال تمام تجاوز ننماید.

 

* تذکرات:
١- در هر مرحله از مراحل استخدام چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت اشتغال بکار این قبیل متقاضیان طی ابلاغ مربوطه از خدمت در سازمان اخراج می گردند.
٢- تاریخ و محل برگزاری آزمون مصاحبه متعاقباً به ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.
ضمناً اطلاعات فوق از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.dqom.tamin.ir  قابل بهره برداری می باشد.
* مدارک مورد نیاز:
متقاضیان استخدام در عناوین شغلی مورد تقاضا می بایست نسبت به ارائه مدارک مشروحه ذیل تا پایان وقت اداری(ساعت ١۴:٣٠) مورخ ٣١/٠۴/٩۶ به امور اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان واقع در قم– بلوار ۵۵ متری عماریاسر- نبش کوچه ٣٢- طبقه سوم تلفن٣٧٧٢٨٣٩٣ اقدام نمایند:
*اصل و کپی کارت ملی
*اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه .
*اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی .
*اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (کپی پشت وروی کارت)
*اصل و کپی گواهی انجام تعهدات قانونی پزشکان و پیراپزشکان
*اصل و کپی کارت نظام پزشکی در مورد پزشکان
*اصل و کپی بیمه نامه مسئولیت حرفه ای
*اصل گواهی صادره از مراجع ذیصلاح در خصوص داوطلبان ایثارگر
*٢ قطعه عکس ۴×٣
*سایر مدارک و مستندات لازم حسب مورد
لیست مشاغل و رشته های شغلی مورد نیاز
ردیف   رشته شغلی           مدرک تحصیلی        تعداد مورد نیاز      زن      مرد       هر دو
١-   متخصص عفونی           متخصص عفونی               ١                                   ١
٢- متخصص جراحی عمومی  متخصص جراحی عمومی     ١                                   ١

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها