استخدام فارغ‌التحصیلان در شرکت‌های طرف قرارداد با مرکز تحقیقات مخابرات

معاون آموزش، پژوهش و امور بین الملل وزیر ارتباطات از طرح این وزارتخانه برای تعامل دانشگاه و صنعت خبر داد و گفت: از این پس شرکت‌های طرف قرارداد با مرکز تحقیقات مخابرات متعهد می‌شوند یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در این حوزه را به خدمت بگیرند.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مهدی اخوان بهابادی در مراسم چهلمین سال تأسیس انجمن ایران IEEE، از طرح وزارت ارتباطات به منظور ایجاد تعامل مناسب بین صنعت و دانشگاه خبر داد و افزود: بر اساس این طرح، شرکت های طرف قرارداد مرکز تحقیقات متعهد می شوند به ازای سقف معینی از مبلغ قرارداد، یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی که رسالهی وی در راستای موضوع قرارداد شرکت با مرکز تحقیقات است، در آن شرکت مشغول شود و ماهیانه مبلغ مشخصی نیز به ازای حقوق به وی داده شود.
وی با اشاره به خروج برخی دانشجویان ممتاز از کشور برای ادامه تحصیل تصریح کرد: در حال حاضر یکی از شیوه های معمول در دنیا فعالیت دانشجویان همزمان با تحصیل در بازار صنعت است که با توجه به توانایی های موجود در کشور، زمینه ایجاد چنین فرصتی در داخل کشور نیز فراهم است.
سرپرست مرکز تحقیقات مخابرات ایران در خصوص بودجه در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح گفت: پیش بینی شده مبلغ پرداختی به دانشجویان شاغل در این شرکت‌ها، قابل رقابت با پرداخت های دانشگاه های خارجی باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها