استخدام شرکت پارس فن آوران رادین

نیروی انسانی متخصص و دانش مدار جزء دارایی های یک سازمان و به عنوان مهمترین مزیت رقابتی و کمیاب ترین منبع در اقتصاد دانش محور امروز است.ارائه محصولات و خدمات متمایز و با کیفیت،کاهش هزینه ها، خلاقیت، نوآوری و افزایش رقابت پذیری از مزایای برخورداری از منابع انسانی کیفی و دانشی است، از این رو استراتژی کسب و کار سازمان های امروزی ضرورتا” بر روی منابع انسانی متمرکز شده است. از این رو شرکت پارس فن‌اوران رادین به منظور تکمیل کادر فنی مهندسی خود از مهندسان با تجربه در زمینه‌های زیر دعوت به عمل می‌آورد.

مدیریت اجرایی
مهندسی فروش و بازاریابی
مدیریت مالی و اداری
پیشرانش و ایرودینامیک
مکانیک جامدات تبدیل انرژی
مکانیک جامدات تحلیل تنش و ارتعاشات
تکنولوژی ساخت
مواد و متالوژی
کنترل پروژه
برق صنعتی و الکترونیک

لذا از کلیه دوستانی که تمایل به همکاری با این مجموعه را دارند خواهشمند است تا روزمه خود را جهت بررسی بیشتر به آدرس زیر ارسال نمایند.

[email protected]

همچنین دانشجویان سطوح کارشناسی ارشد که مایل به تعریف پروژه نهایی خود در قالب پروژه‌های صنعتی می‌باشند، این شرکت با تجربه بالا و حضور در سایت‌های گوناگون آماده ارائه موضوعاتی کاربردی و به روز می‌باشد.

همکاری با

افراد متخصص

همچنین از کلیه شرکت‌هایی که در جهت رفع نیاز واحدهای مختلف شرکت می‌توانند خدمات مفیدی را هرضه نمایند خواهشمند است تا روزمه خود را برای بررسی به آدرس زیر ارسال نمایند.

[email protected]

تمایل شما به همکاری با شرکت پارس فن‌اوران رادین را ارج می‌نهیم. امید که با شکل گیری این همکاری، زمینه های رشد و ارتقای دو جانبه فراهم شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها