استخدام شرکت های گروه فناپ

تمایل شما به همکاری با شرکت های گروه فناپ را ارج می نهیم. امید که با شکل گیری این همکاری، زمینه های رشد و ارتقای دو جانبه فراهم شود. در نظر داشته باشید که فرم ذیل به منظور شناسایی توانمندی های شما  و استفاده مناسب و متناسب از آنها جهت همکاری های آتی با شرکت های گروه فناپ طراحی شده است. ازین رو تکمیل صادقانه آن به شکل گیری این همکاری کمک خواهد نمود. چنانچه:

  • تمایل دارید بسته به توانایی ها و تجربیات شما شغل متناسبی پیشنهاد شود، لازم است گزینه مربوط را انتخاب و به سوالات پرسیده شده به طور کامل پاسخ دهید. پاسخ گویی دقیق به این سوالات شانس شما در پیشنهادهای شغلی آتی را افزایش خواهد داد.
  • آگهی دعوت به همکاری در فرصت شغلی خاصی را دیده اید و به طور مشخص برای شغل / مشاغل مورد نیاز فعلی مایل به همکاری هستید، گزینه مربوط و شغل / مشاغل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
  • همکار یکی از شرکت های فناپ هستید و قصد جابجایی دارید، گزینه مربوط را انتخاب و به سوالات پرسیده شده به طور کامل پاسخ دهید.

در نظر داشته باشید که زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرم ۱ الی ۵ دقیقه می باشد، لازم است پیش از تکمیل فرم، فایل رزومه خود در فرمت PDF / نشانی پروفایل لینکدین خود را آماده نمایید.

با آرزوی موفقیت و سربلندی

راهنمایی:

  • ثبت مشخصات فردی و ارسال رزومه: استفاده از این گزینه با توجه به ارائه اطلاعات تکمیلی شانس بررسی رزومه شما را بسیار افزایش می دهد.
  • ارسال مستقیم رزومه: استفاده از این گزینه در صورتی که فرصت / تمایل به تکمیل فرم های مشخصات فردی را ندارید. لذا می‌توانید رزومه خود را از طریق ارسال فایل و یا آدرس لینکدین ثبت نمایید و دیگر نیازی به تکمیل مراحل ۲ تا ۴ نیست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها