استخدام پالایشگاه نفت بندرعباس (اعلام نتایج)

سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۱۱ آذر ۹۷ – اعلام نتایج استخدام پالایشگاه نفت بندرعباس

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت بندرعباس اعلام شد

 

لینک مشاهده نتایج آزمون


خبر ۵ ابان ۹۷ – اطلاعیه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون”شرکت پالایش نفت بندرعباس” از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ساعت ۱۰ صبح می باشد.
زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۱۱ می باشد


خبر ۱۱ مهر ۹۷ – جذب نیرو در شرکت پالایش نفت بندرعباس (سهامی عام)

شرکت پالایش نفت بندرعباس با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولید فرآورده های نفتی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی، در نظر دارد بمنظور تامین نیروی انسانی خود در واحدهای ستادی/عملیاتی/ مهندسی تعداد ۳۱۰ نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط (با توجه به شرایط کاری در پالایشگاه نظیر نوبتکاری، انجام مستمر تعمیرات اساسی و…)را در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته های مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش در چهارچوب قانون کار و تامین اجتماعی به صورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

توجه: ثبت نام فقط در رشته ها و گرایش‌های تحصیلی اعلام شده در جدول ذیل مورد تایید خواهد بود.

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی تعداد کل
     کارشناسی مدیریت بازرگانی ۱۰
مهندسی ایمنی ۳
مهندسی برق ۵
مهندسی شیمی و نفت ۳۰
مهندسی صنایع ۳
شیمی ۳۰
مهندسی مواد ۴
حسابداری ۸
مهندسی مکانیک ۱۰
مهندسی عمران ۲
مهندسی کامپیوتر ۲
جمع ۱۰۷
  کاردانی ایمنی و آتش نشانی ۱۶
برق ۳۷
شیمی ۹۸
مکانیک ۵۲
جمع ۲۰۳
جمع کل ۳۱۰

۱- شرایط عمومی داوطلبان

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

۱-۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۱-۳- عدم سوء پیشینه کیفری

۱-۴- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم در زمان ثبت نام

۱-۵- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی، نداشتن کور رنگی و عدم اعتیاد به مواد مخدر به تائید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان و یا مرکز بهداشت مورد تائید شرکت پالایش نفت بندرعباس

۱-۶- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته، موسسات، شرکتها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت بکار

۱-۷- حداکثر سن داوطلبانثبت نام۳۲ سال(متولدین ۶۵/۰۷/۰۱ به بعد)

تبصره ۱: برای دارندگان کارت پایان خدمت، مدت زمان خدمت نظام وظیفه (تا حداکثر ۲سال) به حداکثر سقف سنی افزوده می شود.

تبصره۲: داوطلبی که دارای سابقه کار در قراردادهای پیمانکاری مستمر شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی باشد و در زمان ثبت نام در آزمون استخدامی، شاغل بکار در این شرکت بوده و عملکرد وی مورد رضایت مسئولین مربوطه در پالایشگاه قرارگرفته باشد، متناسب با مدت سابقه کار وی، تا سقف ۵ سال به حداکثر سن مجاز ایشان اضافه خواهد شد.

با در نظر گرفتن تبصره های فوق، تحت هیچ شرایطی سن داوطلب نباید از۳۹(سی ونه)سال تمام بیشتر باشد.

۱-۸- سپردن تعهد نامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت بندرعباس بمدت ۱۰ سال تمام

۲- سایر شرایط و تذکرات لازم

۲-۱- شرکت هیچگونه تعهدی در قبال تامین اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

۲-۲- برقراری سرویس ایاب و ذهاب از مناطق مرکزی بندرعباس به پالایشگاه و بالعکس خواهد بود.

۲-۳- ارزش تحصیلی پذیرفته شدگان مطابق مدارک تحصیلی خواهد بود که در زمان ثبت نام و شرکت در آزمون ارائه نموده اند. بنابراین به مدارک تحصیلی بالاتر که در بدو اشتغال بکار یا حین خدمت ارائه گردد هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی لیسانس و کاردانی در رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲-۴- خانواده های معزز شهدا و مفقودین، آزادگان، جانبازان و رزمندگان طبق ضوابط و مقررات موضوعه از امتیازات مربوطه برخوردار خواهند شد.

۲-۵- در شرایط یکسان، اولویت جذب با داوطلبان بومی استان هرمزگان، خانواده معظم شهدا (فرزندان)، فرزندان جانبازان بالاتر از ۲۵درصد(حالت اشتغال) و آزادگان با بیش از یکسال اسارت می باشد.

تبصره:داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

الف – محل تولد و صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.

ب – حداقل دومقطع تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را در استان هرمزگان طی کرده باشند و یا همسر وی متولد استان هرمزگان باشد.

۲-۶- افرادی که در آزمون کتبی/ مصاحبه فنی/ تخصصی/ گزینش و معاینات طب صنعتی موفق به کسب نمره قبولی شده اند بایستی قبل از آغاز دوره آموزشی و شروع بکار تعهدات محضری و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می گردد ارائه نمایند.

۲-۷- در صورت انصراف پذیرفته شده از ادامه خدمت در شرکت پس از طی کردن دوره های آموزشی، کلیه هزینه های آموزشی، خدماتی و سایر هزینه های مرتبط به تشخیص شرکت از انصراف دهنده و یا ضامن وی وصول خواهد شد.

۲-۸- نتایج آزمون کتبی بصورت ۲/۵ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق جذب ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی/ تخصصی، معاینات طب صنعتی و گزینش و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد. بنابراین شرکت پالایش نفت بندرعباس هیچگونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت ریزش یا انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره براساس اولویت امتیازات مکتسبه جایگزین خواهند شد.

۲-۹- مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۹۷/۰۷/۱۴باشد، به هیچ وجه مورد تائید و پذیرش قرار نخواهد گرفت.

۲-۱۰- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از فرآیند جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب (قرارداد)، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.

۲-۱۱- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بایستی به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۲-۱۲- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور باید به تائید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

۲-۱۳- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه قابل قبول خواهد بود.

۲-۱۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور صادر گردیده باشد.

۲-۱۵- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است.

۲-۱۶- فارغ التحصیلان در مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در آزمون استخدامی مقاطع پائین تر را نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت، از انجام مراحل استخدامی محروم شده ودر صورت استخدام، قرارداد استخدامی ایشان فسخ خواهد شد.

۲-۱۷- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیرواقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی(حتی در صورت پذیرش در آزمون واشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت

۲-۱۸- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۳- مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از روز شنبه مورخ ۹۷/۰۷/۱۴ لغایت دوشنبه ۹۷/۰۷/۳۰ با مراجعه به سایت www.hormozgan.ac.ir انجام می پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت. مراحل ثبت نام به صورت ذیل است:

۱- مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی www.hormozgan.ac.ir

۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور

۳- ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ *۳ با حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت را اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.

۴- ارسال اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت باشد.

۵- ارسال اسکن کارت ملی با حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت

۶- پرداخت وجه ثبت نام: واریز مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) بعنوان حق ثبت نام بحساب شماره ۴۰۰۱۰۹۴۹۰۳۰۲۵۳۲۲ بانک مرکزی با کد شناسه ۳۵۵۰۹۴۹۶۲۱۲۲۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۳۰۲۴۰ بنام دانشگاه هرمزگان (قابل واریز از تمامی شعب کلیه بانکها).

شماره شبا: IR۶۸۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۹۴۹۰۳۰۲۵۳۲۲

ضمنا در زمان ثبت نام باید اسکن فیش واریزی پیوست گردد که حجم فایل آن نباید بیشتر از ۸۰ کیلو بایت باشد.

تذکر ۱: نام پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام متقاضی شرکت در آزمون یکسان باشد.ضمنا در هنگام واریز هزینه ثبت نام، درج کد شناسه در فیش واریزی الزامی بوده و بدون ثبت کد شناسه، امکان واریز هزینه وجود ندارد.

تذکر ۲: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد.

تذکر ۳: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمنا ثبت نام بصورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکر ۴: داوطلبان باید پس از ثبت نام، بطور مستمر به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

تذکر ۵: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدرک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

تذکر ۶: هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و رشته را دارد.

تذکر ۷: باتوجه به اینکه شرکت پالایش نفت بندرعباس به بخش خصوصی واگذار شده است امکان انتقال جذب شدگان به سایر واحدهای نفتی و یا ارگانهای دولتی و تبدیل وضعیت آنها از قراردادی به رسمی وجود ندارد.

تذکر بسیار مهم: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب بصورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وب سایت ثبت نام مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع از داوطلب از مراحل و جزئیات جذب موجب هیچگونه حقی برای وی نمی گردد. ضمنا به اطلاع می رساند تمامی اطلاعیه ها منحصرا از طریق سایت ثبت نام انجام خواهد شد.

۴- زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۸/۰۸ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۱۰ از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است.

۵- زمان و محل برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۱۱در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

۶- مواد آزمون

آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می‌گردد. مواد آزمون های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذکر شده است.

تاریخ های مهم
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری ۹۷/۰۷/۱۴ لغایت ۹۷/۰۷/۳۰
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ۹۷/۰۸/۰۸ لغایت ۹۷/۰۸/۱۰
برگزاری آزمون استخدامی ۹۷/۰۸/۱۱
سایر مراحل جذب متعاقباٌ اعلام خواهد شد

داوطلبان می توانند برای اطلاعات مرتبط با آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۷۵۳۳۶۳ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

شرکت پالایش نفت بندرعباس

مدیریت منابع انسانی

برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی


خبر ۲۳آبان ۹۳ استخدام: لیست پذیرفته شدگان آزمون علمی و مصاحبه فنی تخصصی

لیست پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی علمی و مصاحبه فنی تخصصی شرکت پالایش نفت بندرعباس

خبر ۱۴ مهر ۹۳ استختام: نتایج آزمون شرکت نفت بندر عباس اعلام شد.

جهت نمایش نتایج کلیک کنید

خبر ۲۴ شهریور ۹۳ استختام: آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس باحضور بیش از ۶۵۰۰ نفرداوطلب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس ، این شرکت به منظور تامین نیروی انسانی خود در واحدهای عملیاتی، مهندسی و ستادی، ۲۵۰ نفر از داوطلبان مرد را در مقاطع کاردانی و کارشناسی با اولویت نیروهای بومی استخدام می کند.

داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند، برای انجام مصاحبه فنی-تخصصی و معاینات طب صنعتی دعوت و در نهایت ۲۵۰ نفر از داوطلبان جذب می شوند.

بر اساس این گزارش نیروهای جدید به صورت قرارداد مدت موقت و طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی استخدام می شوند.

گفتنی است آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس مطابق با معیارهای سازمان سنجش و توسط دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

داوطلبان شرکت در آزمون شرکت پالایش نفت بندر عباس فرصت دارند تا روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۳/۰۵/۲۶ تا ساعت ۱۷ نسبت به ویرایش مدارک خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون شرکت پالایش نفت بندر عباس تا روز پنج شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۳ تا ساعت ۱۴ تمدید شد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس(سهامی عام)  شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد بمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی تعداد ۲۵۰ نفر داوطلبان مرد واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته‌‌ها و گرایشهای مندرج در جداول ذیل از طریق برگزاری آزمون‌کتبی، مصاحبه فنی/‌تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش بصورت قرارداد مدت معین در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری ‌نماید.

برای اطلاع از ضوابط و رشته های شغلی مورد نیاز به متن آگهی مراجعه شود
 
تاریخ شروع ثبت نام: ۱۱ مردادماه ۱۳۹۳
تاریخ پایان ثبت نام: ۲۰ مردادماه ۱۳۹۳

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت پالایش نفت بندرعباس به سایت شرکت به آدرس http://www.baorco.ir و برای اطلاعات مرتبط به آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن ۳۵۵۳۳۶۳-۰۷۶۱ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

دانلود آگهی استخدام ۹۳

مواد آزمون

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۸۴۲)

  1. صادق گفت:

    سلام دوستان همین الان از شرکت با من تماس گرفتن دعوت به کارم کردن واسه۹۴/۲/۱۵ کاردانی مکانیک هستم گفتن ۶/۳۰تا۷اونجا باش

  2. مجتبی گفت:

    سلام دوستان.اگه بریم پالایشگاه میذارن بریم پیش دیلمی و اگرم بریم دیلمی درست و حسابی جواب میده؟درکل فایده ای داره بریم پیش دیلمی؟

    • پاسخ به مجتبی گفت:

      اگه بری پالایشگاه از حراست میتونی با دیلمی تماس بگیری. جوابتو میده . من هفته گذشته رفتم گفتش اسامی چندنفری اومده خبرتون میکنیم.

    • مهدی گفت:

      به مجتبی
      رفتی پالایشگاه، دیلمی رادیدی،اگه خبری دستگیر شده به ما هم بگو؟

      • مجتبی گفت:

        سلام دوست من رفتم اما نذاشتن برم تو. دیلمی هم جلسه بود جواب تلفناش رو نداد. حفاظت میگفت تو ۲ ماه همه نیروها رو جذب میکنن.

      • مجتبی گفت:

        سلام دوست من رفتم اما نذاشتن برم تو. دیلمی هم جلسه بود جواب تلفناش رو نداد. حفاظت میگفت تو ۲ ماه همه نیروها رو جذب میکنن.

  3. صبر گفت:

    سلام دوستان ایا شما که سرکارهستید از ماه جدید حقوق،میگیرید؟چقدر؟

  4. بندري گفت:

    با سلام دوستان عزیز

    دیروز یکی از دوستانی که الان تو دوره آموزشی بود گفت مدت دوره شون ۸ روز بیشتر شده و حتما باید این گروه اول تموم شه بعد گروه های بعدی دعوت میشن چون فضای کافی برای اموزش هم ندارن

  5. شیرازی گفت:

    امروز بالاخره اومدن تحقیق!

  6. سلام گفت:

    سلام.دوستان یه شایعاتی شده که اسامی جدید از تهران اومده. اگر کسی میتونه با دیلمی تماس بگیره یا اگه تو پالایشگاه آشنای درست حسابی داره بپرسه.

  7. رحیم و رحمان گفت:

    سلام دوستانی که مشغول به کار یا اموزش شدن لطفا از شرایطش توضیحاتی عنایت فرمایند.

  8. مهندسی شیمی گفت:

    سلام دوستان. به نظرتون امیدی هست که منتظر بمونیم یا نه؟ من یه جا دیگه هم قبول شدم نمیدونم چکار کنم. خیلی هم دوست دارم بندرعباس بیام. چکار کنم؟

    • hasan گفت:

      سلام
      مهندسی شیمی من نمیدونم کجا قبول شدین ولی به نظر خودتون اگه نفت بندر عباس بهتره خب شما که اینهمه صبر کردی ۲ ماه دیگه هم صبر کن
      بالاخره اگه اسمتون جز اون ۲۵۰ نفری بود که اعلام کردن،پس شما قطعا قبولی…فقط میمونه مراحل اداری و گزینش…

    • hasan گفت:

      سلام
      مهندسی شیمی من نمیدونم کجا قبول شدین ولی به نظر خودتون اگه نفت بندر عباس بهتره خب شما که اینهمه صبر کردی ۲ ماه دیگه هم صبر کن
      بالاخره اگه اسمتون جز اون ۲۵۰ نفری بود که اعلام کردن،پس شما قطعا قبولی…فقط میمونه مراحل اداری و گزینش…..

    • رفیق گفت:

      دوست عزیز، من یکی از کسانی هستم که الان دارم آموزش میبینم. البته بومی هستم اما بهت پیشنهاد میدهم شرایطتتو بسنجی الان خیلی از بچه های غیر بومی از گرونی شکایت داشتند و متاسفانه تا به امروز پالایشگاه هیچ مساعدتی نکرده تا بچه ها راحت تر اموراتشون رو بگذرونن و خونه کرایه کنن
      به علاوه با بچه های قراردادی سری قبل صحبت کردیم و متوجه شدیم توی سال جدید حقوق یه لیسانس فنی (بدون کسر بیمه و مالیات) حدودا ۲۲۵۰۰۰۰ تومان میشه اما به ما اعلام کردند حقوق خالص دریافتی (یعنی بعد از کسر بیمه و مالیات) ۲۶۰۰۰۰۰ تومان میشه که خیلی فرق هست الله اعلم!!!!
      پیشنهاد میکنم ۸ اردیبهشت بیای بندر و شرایط رو بسنجی چون ۸ام آموزش فنی ها تموم میشه و تقسیم میشن

      • محسنی گفت:

        حقوقش بده بنظر شما ؟ اداره کاری ۶۰۰تومنه عزیز .

        • رفیق گفت:

          سلام من حرفی از بد بودن حقوق نزدم بلکخه میگم برنامه زندگیشون رو روی حقوق ۱۹۰۰ اینا (بعد از کسر بیمه و …) بذارن نه رئی حرف های تبلیغاتی ضمنا حقوق پایه اداره کاری امسال ۷۵۰ تومنه نه ۶۰۰ تومن

      • میثم گفت:

        دوست عزیز این حقوق ک فرمودید بدو استخدامه یا اگه نه که از کی اعمال میشه؟

  9. تنها گفت:

    دعوت به کار آرزویی بیش نیست

  10. دوست گفت:

    با سلام خدمت دوستان و عذرخواهی خدمت همه همکاران آینده متاسفانه پالایشگاه اطلاعات ناقص به ما داده و ما به شما گفتیم اول اردیبهشت دعوت خواهید شد ولی دوباره پرسیدیم گفتن اردیبهشت ماه گروه دوم دعوت میشن حالا کی فکر کنم خودشونم ندونن چون به گزینش مربوطه

  11. هیچ گفت:

    آقای موثق شما از کجا خبر گرفتین؟

    • میلاد گفت:

      دیروز یک نفر از آشنایان با دیلمی تماس گرفت. گفت هنوز اسامی به هشتاد نفر نرسیده حدود چهل نفر فقط اسم دادن وقتی تکمیل شد زنگ میزنن مقصر گزینش که داره ذره ذره اسامی میده. خوش شانس باشیم دوهفته دیگه تازه به هشتاد نفر میرسه

  12. موثق گفت:

    گروه جدید باید پنجم برن سر کار؛ گروه آخر هم اوخر اردیبهشت میرن

    • فرهاد گفت:

      شما که اطلاعاتتون اینقدر دقیقه پس از کی شروع میکنن به زنگ زدن؟
      آیا امروز زنگ میزنن؟

    • صبر گفت:

      سلام اقای موثق من تماس گرفتم بادیلمی گفت که هیچ اسامی به دست ما هنوز نرسیده شما پس چجوری میگین واین اطلاعات از کجا به شما رسیده؟؟

    • محسن گفت:

      سلام علیکم اقای موثق شما را به امام حسین قسم میدم واقعا راست می گویید؟

    • احمد گفت:

      سلام آقای موثق لطفا قصداذیت کردن بچه ها نداشته باشی اگه خبرت درست باشه ان شالله موفق باشی

  13. محمد گفت:

    سلام از گروه دوم اگه با کسی تماس گرفتن به ما هم بگه

  14. موثق گفت:

    با سلام امروز اسامی ۸۰ نفر دیگر را دادن به شرکت منتظر تماس باشین

  15. alii گفت:

    سلام دوستان.برا گروه دوم با کسی تماس گرفتن؟کسی خبر داره چه تصمیمی برا بقیه بچه ها گرفتن؟

  16. alii به ممد اواره گفت:

    دوست عزیز کی زنگ زدی هسته گزینش؟چی گفتی که اون جواب رو بهت دادن؟مگه هرکسی زنگ بزنه جواب گزینش رو بهش میگن؟

  17. alii گفت:

    سلام دوستان.با کسی برا کار تماس نگرفتن دیگه؟گروه دوم چی شدن پس؟
    کسی خبر جدیدی داره؟

  18. موثق گفت:

    با سلام امروز اسامی ۸۰نفر را ب شرکت دادن منتظر تماس باشین

  19. بندری گفت:

    با تایید تمام صحبت های قبلی خودم میخواستم بگم پالایشگاه همچین جایی جالبیم نیست بخصوص الان که اینها نیروهارو تحت فشار گذاشتن تا با حداقل امتیازات بسازن و منتظر بمونن تا بلکه ۱۰ یا ۱۵ سال دیگه فرجی بشه و با هر نو انتقادی با روی ….. برخورد میشه حتی من دیدم به بعضی از بچه ها که سوال های منطقی داشتن لقب اپذیسیون دادن د ستان اگه اومدین نترسین حقوق طبیعی رو بگین مطالبه کنین بزارین بهمون ندن اما با گفتنمون بفهمن که ما دائم در فکرش هستیم و از خ استه ها مون دست نمیکشیم.

  20. خوزستان گفت:

    سلام بچه ها. با کسی تماس نگرفتن برای گروه دوم.?اگه با کسی. تماس گرفتند حتما خبر باید.مردم بخداآااااااااااااااااا.بچه های خوزستان بیان و اعلام حضور کنند.برای خونه گرفتن

  21. هیچ گفت:

    چرا هیچ کس یه جواب درست نداره بده . اگه هشتاد نفر نیرو می خواستن چرا صد و شصت نفرو بی خبر گذاشتن؟ خواهشا اگه کسی خبر موثقی داره بذاره. هیچی بدتر از بلاتکلیفی نیست

  22. ممد آواره گفت:

    🙁
    آقا ترو خدا یه سوال برای منم بپرسین اومدن تحقیقات و مصاحبه هم رفتم
    چند روز پیشا زنگ زدم گزینش تهران گفت تو مرحله مصاحبه ضعیف بودی دوباره میای مصاحبه
    آخه مسلمون گناهمون چیه???قاچاق چیم??مواد فروشم!!??داعشم???کافرم???
    نه به مولا منم مث همه نماز میخونم آدمم ترا به آبروی زهرا انصافه اینقدر عذابمون میدن?
    تکلیف من بد بخت چیه??بازم کارگری??
    مگه چی پرسیدین ک من ضعیف بودم?پرسید نماز میخونی?گفتم آره ۱۰ تا سوره براش خوندم ریشم داشتم یقمم بسته بود پ چراااااااااا

  23. رها گفت:

    امروز بیستم هست ولی هنوز به ما خبر ندادن آخه اگه قراره ما یکم بیایم سرکار مسلما باید دو هفته قبلش خبر بدن که خونه بگیریم پس معلومه که یکم مانمیایم اعصابمون ریخته بهم

  24. هیچ گفت:

    سلام . کی گفته اول اردی بهشت خبریه؟ من پرسیدم گفتن هیچی نگفتن و معلوم نیست. موهام داره سفید میشه

  25. سروش گفت:

    این شیفت های ما که بطور کامل ظلم و بی عدالتی و بی قانونی محسوب میشه (یعنی ۳ روز کار ۳ شب کار و ۳ روز استراحت) برای هر ۱۲ ساعت کار قانون میگه باید ۲۴ ساعت مرخصی بدن چطور باید ۶ تا ۱۲ ساعت کار پی در پی کار کنیم و ۳ روز مرخصی بدن این عین بی قانونی هست و اگه اینجور بشه در عرض یه سوال می پوکیم

    • علی گفت:

      دوست عزیز اینقد بدون آگاهی واحساسی با مسائل برخورد نکن،قرار گرفتن تو شیفت کاری به صورت ۲به۱از لحاظ حقوقی کاملا بنفع ماست چرا که از نظر حقوقی رشد خوبی داره،من چند سال تو شرایط مشابه وبدتر کار کردم واتفاقی نیوفتاده،اگه بخای تو بندرعباس زندگی کنی با حقوق فعلی اموراتت نمیچرخه پس بهتر دعا کنیم اینطوری بشه

  26. هیچ گفت:

    گروه دوم دعوت نشدن هنوز؟ چند سال از این شب باید بگذره؟

  27. هیچ گفت:

    سلام بچه ها خبری نشد . به کسی زنگ نزدن؟

  28. نفت گفت:

    دوستانی که فراخوان از نفت ستاره خبری ندارن؟!؟؟ اگه میتونین و امکانش هست یه پیگیری بکنید ببینید برنامه راه اندازی نفت ستاره به چه صورت میباشد آیا امیدی هست؟! هر چی نزدیکین به پالایشگاه دیگه _متشکرم

    • نفت گفت:

      دوستانی که فراخوان شدن از نفت ستاره خبری ندارن؟!؟؟ اگه میتونین و امکانش هست یه پیگیری بکنید ببینید برنامه راه اندازی نفت ستاره به چه صورت میباشد آیا امیدی هست؟! هر چی نزدیکین به پالایشگاه دیگه _متشکرم

      • تلفن گفت:

        سلام متاسفانه ما فقط هر روز پالایشگاه ستاره رو می بینیم ولی کسی در موردش چیزی نمیدونه فقط بهتون بگم پالایشگاه ستاره اگه راه بیفته جای خیلی خوبی میشه فقط صبر کنید

  29. محسن گفت:

    سلام علیکم . خطاب من به کسانی است که دعوت به کار شده اند چند سوال داشتم خدمت تان .۱- ایا اسکان تان بر عهده ی شرکت می باشد یا خودتان خانه کرایه کرده اید؟ ۲ -وضعیت مرخصی چطوری است؟

    • دعوت شده گفت:

      با سلام
      همونطور که روز اول در اگهی استخدام ذکر شده بود شرکت هیپ تعهدی در قبال تهیه مسکن واسه دعوت شدگان نداره و باید خودتون اقدام کنین.
      مرخصی در سال۲۶ روزه و ۴ تا جمعه هست.(البته برای دوستان شیف کار)اداری که ۵شنبه و جمعه هر هفته بی کارن.شیف کار ۴.۲.۲ هستش که قراره از چند وقت دیگه به ۳.۳.۳ تغییر کنه.یعنی ۳ روز روز کار ۳ شب شب کار و ۳ روز استراحت.در دور ه اموزشی هم هیپگونه مرخصی وجود نداره.آموزشی رو باید از ساعت ۶.۳۰ تا ۳ داخل پالایشگاه باشین.

  30. بدشانس گفت:

    سلام کسایی که الان اونجا هستن یه آمار بگیرن که کسایی که یکم قراره دعوت بکاربشن کی قراره خبرشون کنن

  31. حسن گفت:

    سلام نامه غذایی شرکت چجوریه؟؟؟
    ناهار و شام میدمن؟؟؟

  32. حسن گفت:

    سلام نامه غذایی شرکت چجوریه؟؟؟
    ناهار و شام میدمیدن؟؟؟

  33. تلفن گفت:

    دوستان من دفتر آقای دیلمی بودم امروز ایشون خطاب به شما دوستان گفتن ما شما رو فراموش نکردیم نگران نباشین هنوز جواب گزینش خیلی از دوستان نیومده ایشون آدم به شدت محترمی هستن چه شما تماس بگیرین و چه نه از شما پیگیر ترن و حتما با شما تماس میگیرن منم نگرانی شما رو درک میکنم و از الان تبریک میگم جای خوبی قبول شدین توکل به خدا انشالله تک تک تون رو زیارت کنیم

  34. mr y گفت:

    دوستان برای اسکان چکار کردین?

  35. سلام گفت:

    دوستانی که رفتن سرکار لطفا در مورد شیفت کاری و وسیقه و وام مسکن توضیحی بدن.ممنون

  36. رها گفت:

    سلام بچه هایی که رفتن سوال کنیین حقوق تو چه بانکی میریزن تا ما که هنوز نیومدیم حساب باز کنیم مسیر سرویس هم بپرسین ممنون برای ما هم دعا کنین زودتر تکلیفمون روشن بشه

    • سلام گفت:

      معمولا هر شرکتی تو خودش یه بانک داره که عملیات بانکیشو با اون انجام میده. نیازی نیست خودتون برید تو شهر حساب باز کنید. تو بانک خود شرکت به موقعش میرید و حساب باز میکنید.

  37. hasan گفت:

    فوق دیپلم

  38. hasan گفت:

    سلام بچه هایی که رفتن اموزشی چند روز طول میکشه و حقوقش در اموزشی چقدره؟؟؟

  39. 000000 گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    ممنون میشم به سوالات زیر هم جواب بدین؟
    در مورد تعهد یا گرفتن سفته چیزی نگفتن؟؟؟؟؟
    نگفتن کلا چندتا گروه هستن؟
    آخرین گروه کی دعوت میشه؟

    • mr x گفت:

      سلام
      یه تعهد ۱۰ ساله میدین که دو نفر ضامنتون میشن اما مثل جاهای دیگه سفته و حسن انجام کار نمیدید
      فکر کنم سه گروه بیشتر نباشه

      • 0000 گفت:

        سلام MR X مننون از پاسختون میشه بگین
        ازتون تعهد گرفتن؟ تعهد و همون موقع ازتون میگیرن؟ یا هنو معلوم نیست کی بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        نگفتن که تو متن تعهد چی مینویسن مثلا میگن هزینه آموزشو باید تقبل کنیم یا هر چیز دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        زمان دعوت گروه ها تقریبا مشخصه؟ کی هستش؟

        با تشکر

        • MR X گفت:

          سلام هیچ چیزی معلوم نیست و خنوز قرارداد نبستن گویا دو ماه یا سه ماه دیگه میبندن
          اما گویا دو نفر ضامن می خواید

  40. تلفن گفت:

    سلام گروه بعدی انشالله اول ماه اردیبهشت دعوت میشن فعلا ۸۰نفر دعوت شدن

  41. mr X گفت:

    سلام ما امروز اولین روز شروع به کارمون بود اما به یاد دیگر دوستان بودیم و پرسیدیم اونایی که نیومدن چی گفتند که به مرور گزینش مرکزی اعلام میکنه ما هم در گروه های مختلف دعوت می کنیم و جای نگرانی نیست

  42. بندری گفت:

    سلام
    اینقدر ساده نباشین آقای دیلمی اصلا از وجود این سایت خبر نداره چه برسه بیاد نظر بده.

    راجب امروز منم چون دعوت به کار شدم رفتم کلا ۸۳ نفر بودیم
    رفتیم ساختمان آموزش اومدن یچیزی تو مایه های کلاسور که توش cd و ی کاتالوک راجب پالایشگاه و ی سیدی خودکار دادن . بعد کلی الافی مدیرعامل و سایر کارکنان تشریف اوردنو حرف زدن …
    بعد یه آقایی به نام اکبری زاده اومد راجب حقوق قرارداد اینها توضیح داد و گفتش که بچه هایی که نیومدن ۱/۲/۹۴ و یگروه دیگه ۱۶/۲ میان از همون روزی که میاید در واقع استخدام شدی و بیمت داره رد میشه و باید طبق مقرارت رفتار کنی.به ماکه گفتن تا ۳۱ باید کلاس توجیهی ایمنی حراست اینها بریم بعدشم تحویل واحد مربوطه میدن از اونجا به بعدم کارت با مسول همون بخشه آموزشم در هین کاره تقریبا یکیشون که تو حرفاش گفت ضمن خدمت تقریبا ۴ ۵ ماهی طول میکشه
    بیمه تامین اجتماعی
    راجب خونه اصلا گفتن حرفش نزنین
    بیمه تکمیلیم میکنن
    سختی کارم اصلا شامل نمیشه باید ۳۰ سال کار کرد
    حقوق فوق دیپلم تقریبا ۲ میلیون
    لیسانس غیر فنی ۲میلیون ۳۰۰
    لیسانس فنی ۲ میلیون ۶۰۰
    سرویسم از داخل شهره
    کسایکه بهشون خبر ندادن نگران نباشید حله فضا معلوم بود همه قبولیم فقط مرحلخ مرحله جذب میشیم یا علی

    • 000000 گفت:

      سلام
      ممنون از اطلاع رسانیتون
      ممنون میشم به سوالات زیر هم جواب بدین؟
      در مورد تعهد یا گرفتن سفته چیزی نگفتن؟؟؟؟؟
      نگفتن کلا چندتا گروه هستن؟
      آخرین گروه کی دعوت میشه؟

    • منتظر گفت:

      ممنون از توضیحاتت خیالمون راحت کردی

    • موسوی ریگی گفت:

      خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادین.
      درباره نفت کارت و بلیت رایگان هواپیما اطلاعی ندارین؟

    • محمد گفت:

      سلام بندری جان
      خوشا به سعادتت برادر
      راجع به وام مسکن چیزی نگفتن؟
      درمورد شیفت کاری چی؟
      درمورد میزان حقوق مطمئنی!یعنی باصراحت این ارقام رو اعلام کردن؟خداکنه اینطور باشه
      از کِی حکم میزنن از کِی حقوق میدن؟
      برای منم دعاکنید زودتر دعوت به کاربشم،ازدواجم در گرو این کار هست وگرنه نامزدمو از دست میدم

      • بندری گفت:

        تعهد که میگیرن
        آخرین گروه ۱۶ /۲ میاد
        نفت کارت گفتن قانون مارو مکلف نکرده شاید بدیم شاید ندیم
        بلیط هواپیما اینهاکه توهمی بیش نیست اصلا ازین خبرا نیست
        وام مسکن قطعی نگفتن میدیم گفتن پیگیریم که بتونیم بدیم
        شیف فعلا ۲ روز ۲ شب ۴ روز استراحت
        که میخواد بشه ۳ روز ۳ عصر ۳ شب ۳ روز استراحت
        تو دوره آموزش که تقریبا ۱ سالی طول میکشه یعنی تا به مرحله ای نرسیم که اطمینان کنن که ما توانایی داریم کار رو بدون حضور فرد دیکه انجام بدیم در واقع تا اون زمان تحت آموزشیم و حقوقمون دورو بر یک چهارصد پنصد
        ولی بعد از چند سال کار و اضافه کار میشه همون ارقامیکه قبلا خدمتتون گفتم
        در ضمن حقوق افراد روزکار کمتره

    • حسین گفت:

      سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی دقیقتون واقعا لطف کردین
      فقط اگه امکانش هست راجع به وام مسکن که قبلا گفته شده بود یه اطلاع رسانی بفرمایید
      با سپاس فراوان

  43. به ali گفت:

    سلام علی
    من استان فارسی هستم قبل از عید برام اومدن تحقیقات محلی .
    رشته ام کاردانی الکترونیک هست اما هنوز بهم زنگ نزدن

  44. هییییی گفت:

    سلام بچه ها
    کسی خبر جدید نگرفته؟؟
    هرچی ب گزینشم ک زنگ مینیم جواب نمیدن.

  45. alii گفت:

    سلام.دوستان شیرازی براشون تحقیقات محلی اومدن؟به کسی زنگ هم زدن؟

  46. سامان گفت:

    چه خبرازبچه های کاردانی الکترونیک؟باهاشون تماس نگرفتن واساتحقیقات؟

    • بدشانس گفت:

      سلام از بچه هایی که امروز دعوت بکار شدن کسی هست بگه چه کارایی امروز انجام دادند وخبری از دعوت بکار شدن بقیه هم هست فعلا یا نه؟؟؟؟؟

  47. حامد گفت:

    سلام آقای دیلمی اومدن گزینش گفتن بابام معتاده آیا تاثیری تو جذب کار من داره یا نه لطفا جواب بده

  48. موسوی ریگی گفت:

    هسته گزینش شرکت ملی پالایش و پخش:
    تلفن ۶۱۶۳۸۵۲۷ ۰۲۱

    یادتون باشه طبق بند ۱۶ قانون گزینش زمان گزینش حداکثر سه ماهه. برا من که رد شده سه ماه

  49. بندری گفت:

    خبرهای خوبی در راه است
    البته بعد تعطیلات
    همون برج ۲

  50. افسرده گفت:

    سلام
    آقای دیلمی اگه واقعا این کامنتارو میخونین باید از حال و روز ماها خبر داشته باشین خودتونو جای ما بزارید خیلی سخته انتظار توروخدا ی کاری بکنین بگین هرچی زودتر تکلیفمونو روشن کنن واقعا خودومونم ب خودمون شک داریم ک نکنه مشکل گزینشی داریم. انشالله پیگیری کنین.
    باتشکر

    • دیلمی گفت:

      اصلا جای نگرانی نیست.شما و دیگر دوستانتان در نوبت های جداگانه در قالب گروه های متفاوت دعوت به کار میشوید.در حال حاضر هنوز گروه اول نیز وارد نشده اند.توکل بر خدا داشته باشید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها