استخدام شرکت مهندسین مشاور راهیاب بهینه


راهیاب بهینه مطابق استراتژی منابع انسانی خود همواره در پی جذب دو دسته از نیروهای بازار کار می باشد:
۱-      نیروهای خبره دارای تجربه در صنعت راه و راه آهن
۲-      فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور که دارای قابلیت و انگیزه یادگیری مستمر باشند.
تجربه و خبرگی دسته اول به همراه دانش و انگیزه دسته دوم به راهیاب بهینه کمک خواهد کرد که برای پیشتازی در صنعت راه آهن بتواند مدیران توانمند و حرفه ای و کارشناسان زبده و با تعهدی را تربیت کند که در این راه شرکت را همراهی نمایند.
ضمن تشکر از اعلام آمادگی جهت پیوستن به مجموعه راهیاب بهینه خواهشمند است  فرم مربوطه (فرم مشخصات) را تکمیل و به آدرس ایمیل شرکت ارسال به  منتظر تماس همکاران ما جهت پیگیری فرآیند استخدام باشید.
فرصت های شغلی راهیاب بهینه

الف-شرایط لازم برای نیروی انسانی کارآزموده و مجرب جهت تصدی سمت کارشناس ارشد تحلیل سیستم :

شرکت مهندسین مشاور راهیاب بهینه فعال در زمینه مطالعه، طراحی و نظارت طرحهای حمل ونقل (راه ، راه آهن، قطار شهری و….) از میان فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع دکتری در رشته مهندسی حمل و نقل ریلی، مهندسی صنایع، مدیریت اجرایی و سایر رشته های مرتبط ترجیحاً آشنا به مباحث حمل و نقل ریلی و خصوصی سازی استخدام می نماید. لذا متقاضیان می توانند رزومه های خود را از بخش همکاری با راهیاب سایت شرکت ارسال نمایند.

ب- استخدام مدیر و کارشناس امور قراردادها : د

شرکت جهت تامین نیروی انسانی متخصص در زمینه امور قراردادها جهت انجام یک پروژه مدیریت طرح در زمینه راه آهن دعوت به همکاری می نماید، علاقه مندان می توانند علاوه بر فرمهای فوق از اینجا جهت اعلام علاقه مندی خود اقدام نمایند.

ج- شرایط لازم برای نیروی انسانی کارآزموده و مجرب جهت تصدی سمت کارشناس پروژه :

شرکت مهندسین مشاور راهیاب بهینه فعال در زمینه مطالعه، طراحی و نظارت طرحهای حمل ونقل (راه ، راه آهن، قطار شهری و….) از میان فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مهندسی صنایع، برنامه‏ریزی حمل و نقل، حملو نقل ریلی ترجیحاً آشنا به مباحث اقتصاد حمل و نقل و قیمت گذاری استخدام می نماید. . لذا متقاضیان می توانند رزومه های خود را از بخش همکاری با راهیاب سایت شرکتارسال نمایند.

د- شرایط لازم برای نیروی انسانی کارآزموده و مجرب جهت بخش حسابداری شرکت:

شرکت مهندسین مشاور راهیاب بهینه جهت تکمیل کادر مالی خود یک نفر حسابدار با سابقه حداقل ۳ سال، استخدام می‏نماید. لذا متقاضیان می توانند رزومه های خود را از بخش همکاری با راهیاب سایت شرکتارسال نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها