استخدام شرکت خدمات انفورماتیک وابسته به بانک مرکزی

شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین شرکت فعال کشور در زمینه فناوری اطلاعات، مجری طرح جامع اتوماسیون بانکی کشور، بعنوان بازوی فناورانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، همواره سعی نموده است با بهره گیری مناسب از نیروهای متخصص، متعهد و با تجربه، اندوخته ارزشمندی را برای خود کسب نماید.

لذا این شرکت در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود، از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، در شهر تهران دعوت به همکاری نماید.
توجه

متقاضی محترم، لطفا قبل از تکمیل فرم “دعوت به همکاری”، به نکات مندرج در ذیل توجه فرمائید:

۱) تکمیل فرم بایستی بدون وقفه صورت پذیرد، چنانچه هنگام تکمیل فرم با پیغام خطا مواجه شدید لازم است مجدداً اقدام به تکمیل فرم نمائید.

۲) کلیۀ فیلدهای موجود در فرم بایستی با دقت تکمیل گردد.

۳) حجم فایل عکس ارسالی بایستی حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت (KB) و در یکی از فرمت های jpg، jpeg و یا png و حجم فایل رزومۀ ارسالی بایستی حداکثر ۵۰۰ کیلوبایت (KB) باشد.

۴) چنانچه در طول یک سال گذشته اقدام به ثبت نام نموده اید، به دلیل تکراری بودن کد ملی با پیغام خطا از سوی سیستم مواجه شده و امکان ثبت نام مجدد را نخواهید داشت.

۵) در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی در تکمیل فرم می توانید آن را از طریق ایمیل [email protected] مطرح و پیگیری نمائید.

۶) ثبت نام فقط از طریق وب سایت شرکت به نشانی (www.isc.co.ir) امکان پذیر می باشد، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارک خود را به دفاتر شرکت ارسال ننمایند.

۷) چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی اعلام خواهد شد. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل خود دقت نمایند.

 

فرم دعوت به همکاری زمستان۹۶

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها