استخدام شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی

 

قابل توجه متقاضیان محترم همکاری
خواهشمند است قبل از تکمیل و ارسال فرم درخواست همکاری نکات ذیل را مطالعه فرمائید :

۱- تکمیل و ارسال فرم درخواست صرفاً بمنظور تکمیل بانک اطلاعات جویندگان کار بوده و هیچگونه تعهدی برای طرفین (شرکت و متقاضی) ایجاد نمی نماید.

۲- درصورت نیاز شرکت به جذب نیروی انسانی متناسب با رشته تحصیلی و تخصص افراد نسبت به فراخوان متقاضیان با استفاده از شماره تلفن همراه آنها ، ارسال پیامک و . . . اقدام خواهد شد ، لذا از مراجعه حضوری و تماس تلفنی جداً خودداری فرمائید.

۳- با توجه به اینکه در صورت فراخوان برگزاری آزمون و مصاحبه مدارک متقاضیان کنترل می گردد ، لذا در این مرحله نیازی به ارسال تصاویر مدارک هویتی و تحصیلی نمی باشد.

۴- چنانچه قبلاً فرم دستی تقاضای همکاری با این شرکت را تکمیل و تحویل نموده اید ، بجهت بروز نمودن و دسترسی سریعتر به اطلاعات می توانید مجدداً نسبت به تکمیل فرم درخواست همکاری از طریق همین پرتال اقدام نمائید.

۵- در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده با مدارک هویتی ،تحصیلی و . . . متقاضی ، جذب وی بطور کلی از دستور کار خارج خواهد شد.

۶- چنانچه در گذشته سابقه همکاری مستقیم با این شرکت را داشته اید ضرورت دارد در ستون مربوطه مراتب را قید نمائید.

۷- قبل از ارسال فرم یک بار دیگر اطلاعات ثبت شده را بدقت مطالعه نموده و پس از اطمینان از صحت آنها نسبت به ارسال اقدام نمائید . شایان ذکر است اطلاعات ارسالی قابل ویرایش نمی باشند.

۸- چنانچه در آینده هر گونه تغییری در اطلاعات پرسنلی شما حادث شود (از قبیل ارتقاء مدرک تحصیلی و . . . ) می توانید مجدداً نسبت به ارسال فرم اقدام نمائید ، در اینصورت در ستون مربوطه گزینه “قبلاً فرم درخواست را ارسال نموده ام” تایید نموده و علت آنرا در ردیف توضیحات مرقوم فرمائید.

۹- از آنجائیکه برخی شرکتهای تابعه بنا به ضرورت در پرتال های متعلقه یا از طریق جراید و نشریات اقدام به فراخوان متقاضیان کار می نمایند ، ثبت مشخصات در این پرتال بمنزله پاسخگویی به تقاضاهای مذکور محسوب نشده و در صورت تمایل لازم است بطور جداگانه نسبت به ثبت نام اقدام شود.

 

فرم درخواست استخدام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها