استخدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین (زمان دریافت کارت)

استخدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین

خبر ۲۸ خرداد ۹۷: اعلام زمان دریافت کارت آزمون استخدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم؛کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۹۷/۰۳/۲۸ و ۹۷/۰۳/۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۳ در محل ثبت نام توزیع خواهد شد.


خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۷ – آگهی پذیرش نیروی کارشناس مامایی در برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی

شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین به منظور تکمیل کادر مامایی در مراکز مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی، در نظر دارد طبق مفاد دستورالعمل اجرائی، یک نیرو با مدرک کارشناس مامایی را از طریق آزمون عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادبیمه روستا یی به شرح ذیل پذیرش نماید:

شرایط عمومی پذیرش:

۱-۱- اعتقاد به دین مبین اسلام

۲-۱- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۳-۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴-۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۵-۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کارو قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاهای تحت پوشش

شرایط اختصاصی پذیرش:

۱-۲ – شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و یا بالاتر در رشته مامایی

۲-۲- پذیرش کارشناس ماما صرفا” به صورت ” بومی ساکن شهرستان ورامین ” صورت می گیرد. پذیرش نیروی غیر ساکن به هیچ وجه مجاز نمی باشد.

۳-۲- حداکثر سن ۴۰ سال تمام می باشد تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرارمی گیرد.

۴-۲—ارائه گواهی پایان طرح نیروی انسانی در زمان ثبت نام داوطلب الزامی میباشد.

۳ –نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز:

۱-۳-ثبت نام از متقاضیان به صورت غیر الکترونیکی به شرح مندرج در آگهی توسط ستاد شبکه های بهداشت و درمان صورت می پذیرد

۲-۳- آگهی پذیرش ماما پس از تایید توسط ریاست شبکه بهداشت و درمان ورامین؛ در محل های مورد نیاز از طریق روزنامه های محلی و سایر اماکن عمومی، نصب اطلاعیه در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت انتشار می یابد.

۳-۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام:

الف) تکمیل فرم ثبت نام (با مراجعه حضوری به ستاد گسترش)

ب) اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

ج)اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

د) اصل و تصویر پایان طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان

و) چهار قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ که مشخصات داوطلب در پشت آن نوشته شده باشد .

ه)ارائه مدارک دال بر بومی بودن (ارائه قولنامه و یا سند ملکی با کد رهگیری)

(بهمراه داشتن پاکت جهت مدارک الزامی است)

۴ –نحوه ارائه مدارک و مهلت ثبت نام:

۱-۴- متقاضیان واجد شرایط میتوانند با در دست داشتن مدارک لازم به شرح ذکر شده از روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۱/۱۰ تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۰۲/۲۰ به آدرس ورامین . میدان امام حسین – خ شهید بهشتی -مجتمع ادارات جنب شهرداری – روبروی فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان ورامین – واحد گسترش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست خود اقدام نمایند .

۲-۴- به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت ثبت نام تحویل و یا ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۵-زمان و محل توزیع کارت و برگزاری آزمون:

۱-۵- کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۹۷/۰۳/۲۸ و ۹۷/۰۳/۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۳ در محل ثبت نام توزیع خواهد شد.

۲-۵- تحویل کارت فقط به خود داوطلب با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی امکان پذیر است.

۳-۵- آزمون ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ، به آدرس : ورامین . میدان امام حسین – خ شهید بهشتی -مجتمع ادارات جنب شهرداری – روبروی فرمانداری ، شبکه بهداشت و درمان ورامین ، برگزار می گردد.

۶-مواد درسی آزمون:

۱-۶- برای سنجش داوطلبان دارای مدرک کارشناس مامایی:

۱-۱-۶-آزمون تخصصی که به صورت کتبی بعمل خواهد آمد، ۶۰% درصد از کل نمره آزمون را به خود اختصاص میدهد و شامل : کلیه دستورالعمل های اجرایی وزارت بهداشت و درمان مرتبط به واحد های ” بهداشت خانواده – بیماریها – روان – مدارس ” و دستورالعمل اجرایی برنامه پزشک خانواده و بیمه روستا نسخه ۱۸

۲-۱-۶ -مصاحبه : مصاحبه از کلیه پذیرفته شدگان در آزمون کتبی به عمل خواهد آمد، که نمره معادل ۴۰ % از کل نمره آزمون را به خود اختصاص می دهد.

۷– آدرس محل ثبت نام:

بـه آدرس: ورامین – میدان امام حسین – خ شهید بهشتی -مجتمع ادارات جنب شهرداری – روبروی فرمانداری-شبکه بهداشت و درمان ورامین – واحد گسترش – شماره تماس ۳۶۲۹۸۹۷۳

۸- تذکرات:

۲-۸- از میان پذیرفته شدگان در آزمون کتبی (تا ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز) جهت انجام مصاحبه به کمیته مصاحبه معرفی می گردند تا پس از انجام مصاحبه و در نظر گرفتن اولویت های قانونی ؛ نسبت به انتخاب ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز (اصلی و ذخیره) بر اساس مجموع نمرات کتبی و مصاحبه اقدام و به هسته گزینش موسسه معرفی گردد.

۳-۸- بدیهی است پس از ورود افراد برای مصاحبه ، نتایج نهایی برای داوطلبان وارد شده به مصاحبه بر اساس نمره کل محاسبه خواهد شد.

۴-۸- لیست نهایی پذیرفته شدگان پس از تائید صلاحیت عمومی توسط هسته گزینش دانشگاه اعلام می گردد.

۵-۸- پذیرفته شدگان اصلی پس از ابلاغ نتایج نهایی حداکثر ۱۰ روز فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک در طی مراحل پذیرش به شبکه بهداشت شهرستان ورامین مراجعه نمایند.

تبصره: در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر و یا انصراف آنان از پذیرفته شدگان ذخیره دعوت به عمل خواهد آمد.

۶-۸- مسئولیت رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. حتی در صورت پذیرفته شدن یا صدور قرارداد ، قرارداد مزیور لغو و بلااثر می گردد.

۷-۸- با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل فرم ثبت نام می باشد ، لازم است در تکمیل فرم مورد نظر نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ارسال فرم ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها