استخدام سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری

سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری ” ایکائو” کارشناس ارزیابی و عملکرد استخدام می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور، معاونت برنامه ریزی و نظارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: ایکائو یک نفر را برای تصدی پست کارشناس ارزیابی و عملکرد در دفتر مرکزی خود در مونترال کانادا به مدت پنج سال استخدام می کند.

در این اطلاعیه داشتن مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد در رشته های علوم اجتماعی،مدیریت دولتی،حقوق یارشته های مرتبط دیگر و تسلط بر مهارتهای رفتارسازمانی ، مدیریت منابع انسانی و قانون کار از شرایط این استخدام عنوان شده است.

اطلاعیه با تصریح بر این نکته که این استخدام فقط از بین کارکنان (رسمی، پیمانی ، قانون کار و قراردادی ) شرکت فرودگاههای کشور صورت می گیرد از متقاضیان واجد شرایط خواسته است تا پایان وقت اداری چهارشنبه (ششم مهر ) به نشانی اینترنتی

https://careers.icao.hnt/home.html مراجعه و برای شرکت در استخدام نام نویسی کنند.

مهلت تماس : ۶ مهر ۱۳۹۰

منبع : بازار کار ۲۲ شهریور ۱۳۹۰

———————————————————————-

ایکائودر نظر دارد یک نفر دارای گواهینامه رسمی یا مدرک دانشگاهی مرتبط از موسسات معتبر بین المللی مترجمان شفاهی را در دفتر مرکزی خود در مونترال کانادا برای یک دوره سه ساله ، جهت تصدی سمت مترجم زبان انگلیسی استخدام نماید.

بنابر گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور به نقل از اطلاعیه معاونت برنامه ریزی و نظارت شرکت ،متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۵ مهرماه فرصت دارند در این زمینه اقدام کنند.

براین اساس ضروری است متقاضیان برای نام نویسی به نشانی اینترنتی https://careers.icao.int/home.html مراجعه کنند. لازم به یادآوری است تنها کارکنان رسمی، پیمانی، قانون کار و قراردادی شاغل در شرکت فرودگاههای کشور مجاز به شرکت در این استخدام هستند.

مهلت تماس : ۵ مهر ۱۳۹۰

منبع : بازار کار ۱۳۹۰/۰۶/۲۲

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها