استخدام در مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی از برادران دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی استخدام به عمل می‌آورد.
علی خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در نظر دارد در راستای تقویت و گسترش امر مشاوره در جامعه برابر دستورالعمل معاونت اجتماعی ناجا از بین برادران علاقمند استخدام به عمل آورد.
وی گفت: از افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی(بالینی، روانسنجی، مشاوره و اجتماعی و …)، مددکاری و مطالعات خانواده استخدام به عمل می‌آید.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان تصریح کرد: این تعداد افراد از بین برادران دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی( بالینی، مددکاری و …) در مرکز مشاوره نیروی انتظامی استخدام می‌شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان تصریح کرد: افراد باید طبق مقررات شرایط عمومی و اختصاصی را برای جذب داشته باشند.
وی گفت: افراد علاقمند می‌توانند به مدت یک هفته به صورت حضوری یا تلفنی به مرکز مشاوره نیروی انتظامی واقع در میدان باباطاهر، جنب هتل باباطاهر، ساختمان مرکز مشاوره مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۷۸۹ و ۲۱۸۲۶۶۶ تماس حاصل کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. صالح بالدی گفت:

    باسلام بنده کارشناس علوم اجتماعی گرایش خدمات مددکاری اجتماعی با انگیزه قوی و و دارای تسلط کامل بر کلیه قوانین مبین جمهوری اسلامی ایران میباشم مایلم به ملت خودم خدمت کنم.

  2. پیام حیدری گفت:

    جهت همکاری در قسمت مدد کاری و روانشناسی و قسمتهای اجرایی واداری با انگیزه بالا در نیروی انتظامی واجرایی و تسلط کامل به کلیه امور با مدرک کارشناسی مدیریت وتجربه مدیریت

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها