استخدام در دولت باید در چارچوب قانون و با جذب نیروهای انقلابی و ارزشی باشد/ ورود مجلس برای جلوگیری از تخلفات

 استخدام در دولت باید در چارچوب قانون و با جذب نیروهای انقلابی و ارزشی باشد/ ورود مجلس برای جلوگیری از تخلفات
گروه سیاسی: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به معیارها و شاخص هایی که دولت باید در جذب و استخدام ۲ هزار نیروی جدید و تزریق آنها به بدنه دولت، باید توجه داشته باشد، گفت: این استخدامها باید در چارچوب قوانین و ضوابطی که وجود دارد، صورت گیرد و به همه مناطق کشور با نگاه عدالت توجه شود.
 وی تاکید کرد: این استخدامها باید با رعایت معیارهای گزینش و  در یک شرایط عادلانه باشد تا همه افراد واجد شرایط شانس استخدام داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مسئولین در این استخدامها باید به گونه ای عمل کنند که به سلایق سیاسی و جناح‌ها توجه نشود و از همه ظرفیت‌های کشور برای ساختن آینده ایران استفاده کرد.

حاجی دلیگانی با اشاره به نقش نظارتی مجلس افزود: مجلس بعنوان یک نهاد نظارتی، نقش نظارتی در این زمینه خواهد داشت و وظیفه خود را در این زمینه اعمال خواهد کرد.

وی اضافه کرد: طبیعی است چنانچه در این استخدامها خلاف عمل شده باشد و به قانون توجه نشود، مجلس حتما ورود خواهد کرد و مانع تضییع حقوق شهروندان خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت در استخدامها باید به شایسته سالاری توجه داشته باشد، افزود: دولت باید نیروهایی را جذب کند که بتوانند مدیریت آینده کشور را بدست بگیرند و بر اساس هویت انقلابی و دینی کشور منافع کشور را تشخیص دهند. همچنین در مواقع حساس در چارچوب اهداف و آرمانهای انقلاب و امام راحل باشند.

رئیس جمهور اخیرا اعلام کرده که برای جوان سازی بدنه دولت تصمیم دارد تا ۲ هزار نیرو جذب کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها