استخدام دانشگاه زابل سال ۱۳۹۱

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه زابل می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از وضعیت پذیرش خود مطلع گرددند.
ضمناً قبول شدگان علاوه بر مدارک مندرج در سایت سنجش، تائید قبولی را در روز ثبت نام به همراه داشته باشند. 

استخدام دانشگاه زابل سال ۱۳۹۱

دانشگاه زابل در نظر دارد بر اساس مصوبه هیأت امناء محترم دانشگاه جهت تأمین و تقویت نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد ۱۳۱ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی عمومی و مصاحبه تخصصی و طی مراحل گزینش در دانشگاه زابل به صورت قراردادی استخدام نماید، لذا از متقاضیان استخدام دعوت بعمل می آید از تاریخ سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۱ الی پنج شنبه ۴ خرداد ۹۱ جهت ثبت نام به سایت www.sanjeshtest.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام به عمل آورند .
جدول زمانی و نکات مهم
بازه زمانی ثبت نام : از ظهر روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۱ الی پنج شنبه ۴ خرداد ۹۱
توجه ویژه ۱ : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر برروی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید
توجه ویژه ۲ : ثبت نام شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت نام در یک صفحه از سیستم ثبت نام شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۷ رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه ۳ : زمان توزیع کارت اینترنتی ورود به جلسه آزمون و زمان برگزاری متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می گردد.
نکات مهم قبل ثبت نام
۱: داوطلبان باید اطلاعیه ثبت نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند
۳: در هنگام وارد کردن اطلاعات فارسی، زبان کیبرد سیستم خود را به FA فارسی تغییر دهید
۴: هزینه شرکت در آزمون، ۴۰۰،۰۰۰ ریال می باشد که باید به حساب سیبای شماره ۲۱۷۷۳۷۲۶۰۱۰۰۳ نزد بانک ملی ایران – شعبه مرکزی زابل بنام درآمد اختصاصی دانشگاه زابل واریز گردد.
۵: فایل تصویری چهره داوطلب که با پسوند JPG و اندازه ۲۰۰ پیکسل عرض و ۲۵۰ پیکسل ارتفاع تهیه شده باشد. ضمنا باید نام فایل تصویر با شماره ملی ۱۰ رقمی داوطلب یکسان باشد.
۶: قبل از آغاز ثبت نام، واریز مبلغ ثبت نامی به حساب اعلام شده و همراه داشتن اطلاعات فیش واریزی الزامی است.
۷: از آنجایی که برای هر موقعیت شغلی موجود، فقط رشته های تحصیلی خاصی مجاز به شرکت می باشند، لذا رعایت این مطلب در ارسال تقاضا برای موقعیتهای شغلی اعلام شده ضروری است و داوطلبانی که این امر را رعایت نفرمایند، از لیست متقاضیان حذف خواهند شد.
۸: متقاضیان گرامی توجه فرمایند فارغ التحصیلان رشته تحصیلی کد ۲۱۰۲ با عنوان زبان و ادبیات انگلیسی مجاز به ثبت نام در رشته شغلی ۲۰۵۷ با عنوان کارشناس روابط بین الملل می باشند.

لینک

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها