استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران سال ۱۴۰۰ (استخدام جدید)

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران

 

خبر ۱۲ بهمن ۱۴۰۰- استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰

ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ شروع خواهد شد

با استعانت از خداوند متعال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی(حساب ۱۰۰ امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری مینماید. دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد

بخش اول : مراحل به کارگیری
۱ .ثبت نام در آزمون از طریق سامانه hrtc .ir
۲ .شرکت و موفقیت در آزمون کتبی
۳ .بررسی و تا˻د مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما
۴ .ارزیابی شایستگیها و توانمندیها و مصاحبه فنی و تخصصی
۵ .بررسی صلاحیتهای عمومی(گزینش)
۶ .ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی

بخش دوم : شرایط عمومی داوطلبان
۱ .داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ .التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناختهشده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳ .دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان(به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)
تبصره : افراد دارای معافیت پزشکی در صورت پذیرش در آزمون کتبی، لازم است گواهی تاییدیه طب کار از سوی مراکز مورد تایید بنیاد مسکن ارائه نمایند. این تاییدیه به عنوان سلامت جسمی فرد در شغل محل مورد نیاز صادر میشود.
۴ .عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروههای سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
۵ .دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی(طبق جدول شرایط احراز مشاغل)
تبصره : افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون میبایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند و صدور حکم کارگزینی یا تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی خواهد بود.
۶ .عدم اشتغال به کار رسمی – نداشتن تعهد خدمت – نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح
۷ .عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی
۸ .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.

بخش سوم : شرایط اختصاصی داوطلبان
– مدارک دانشگاهی مورد تا˻د وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی میباشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناور ی بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تار یخ فراغت از تحصیل در آن ذکرشده باشد. (هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه موردپذیرش نخواهد بود.)
– مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دورههای فراگیر، آموزش باز و مکاتبهای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمونهای سراسر ی دانشگاهها موردپذیرش نخواهد بود.
– مدارک داوطلبانی که تار یخ فراغت از تحصیل یا تار یخ پایان خدمت نظاموظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تار یخ برگزار ی آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
– در هر یک از رشته های امتحانی صرفًا دانشآموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز میتوانند ثبتنام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایشها امکانپذیر نمیباشد.
– اصالت مدارک تحصیلی پذیرفتهشدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) بهکارگیری داوطلب منتفی خواهد بود.
تذکر : ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه تحصیلی میباشد.
نکات مهم :
۱ .شرط سنی حداکثر ۴۰ سال میباشد.(صرفًا متولدین ۰۱/۱۱/۱۳۶۰ به بعد می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند)
۲ .شرایط احراز هر شغل از لحاظ مقطع و رشته تحصیلی و همچنین شغل محلهای مورد نیاز، در همین دفترچه تشریح شده است.

بخش ششم : مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبتنام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی استخدام در آزمون، باید در زمان ثبتنام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدًا توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبتنام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
۱ .عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را
برای ارسال از طریق سامانه ثبتنام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
– عکس ۳*۴ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد؛
– با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد؛
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد؛
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر (۱ : (اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (۲ : (عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر (۳ : (در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطلشده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای استخدامی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرًا برای داوطلبانی که در کافینت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافینتها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتمًا نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نما˻د تا اشتباهًا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.
بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۲ .کارت ملی
تذکر ۱ : داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحًا رنگی باشد.

ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۱ر۹۰۰ر۰۰۰ ریال هزینه ثبتنام در آزمون را به اضافه ۵۰۰۰ ریال خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کـارت بـانکی به همـراه رمـز اینتـرنتی و کدcvv۲ مورد نیاز میباشد.

«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق داوطلب جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص مییابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک میگردد) تا پایان مراحل ثبتنام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر ۱ : در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، میتواند در زمان دیگری اقدام به ثبتنام نماید. برای این امر، میبایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبتنام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبتنام نماید.
تذکر ۲ : در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک میشود.
تذکر ۳ : به ثبت نامهای ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

برای مشاهده دفترچه آزمون استخدام اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ تیر ۹۸ – استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در تعدادی از شهرستان های استان،از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و انجام مراحل گزینش افراد را به صورت شرکتی به کار گیری نماید.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ دی ماه ۹۷ – بدین وسیله به اطلاع می رساند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران در نظر دارد از طریق آزمون کتبی و عملی و نیز مصاحبه فنی نسبت به جذب رانندگان دارای گواهینامه پایه یکم و گواهینامه ویژه لودر و گواهینامه ویژه بیل مکانیکی به صورت شرکتی جهت بکارگیری در امور ماشین آلات و با شرایط زیر اقدام نماید :

۱- دارای حداکثر سن ۳۵ سال
۲ – دارای مدرک تحصیلی دیپلم
۳- گواهینامه پایه یکم یا ویژه لودر و بیل مکانیکی با بیش از دو سال سابقه صدور
۴-محل سکونت در شهرستان های ساری- نکا- قائمشهر و جویبار
۵ – دارا بودن کارت هوشمند و سلامت و کارت های مربوط به پایانه حمل و نقل
داوطلبان می‌توانند با ارائه اصل و کپی مدارک فوق حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار این آگهی به امور اداری بنیاد مسکن مازندران واقع در ساری میدان امام خیابان جام جم روبروی صدا و سیما اداره کل بنیاد مسکن استان مازندران مراجعه فرمایند


خبر ۳۱ خرداد ۹۷ – استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای تکمیل کادر امور مالی خود در شهرستان های استان از میان واجدین شرایط آقا بومی و ساکن استان به شرح ذیل ازظریق آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و با اخذ تعهد ۱۰ اله خدمت ، دعوت به همکاری می نماید .
لذا از متقاضیان فارغ التحصیل از دانشگاه های دولتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری با معدل ۱۴ و بالاتر در گرایش های حسابداری و حسابداری دولتی درخواست میشود حداکثر تا تاریخ سه شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تور فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم به شرح جدول زیر از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب استان واقع در بلوار شهید مطهری ، خیابان امداد، روبروی مسجد امام حسن عسگری واحد امور اداری ارسال نمایند

 برای مشاهده جدول رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید


۱۲ خرداد ۹۷ – آگهی دعوت به همکاری ناظر نظام فنی روستایی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در نظر دارد بر اساس ماده ۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ و تفاهم نامه طراحی و نظارت بر ساخت و سازهای روستایی مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۳ با وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ناظران مورد نیاز جهت نظارت بر ساخت و سازهای روستایی در سال ۹۷ را بر اساس شرایط ماده ۴ دستورالعمل ابلاغی این نهاد به شرح زیر و به میزان ۱.۵ برابر سهمیه مورد نیاز خود انتخاب نماید. لذا ناظرین متقاضی واجد شرایط همکاری، حداکثر ظرف ۱۵ روز از تاریخ درج فراخوان می توانند نسبت به ارائه فرم درخواست همکاری بر اساس جدول مناطق نظارت اقدام نمایند:

الف) شرایط عمومی:

  • دارا بودن مدرک مهندسی یا کاردانی در یکی از رشته های با گرایش عمران یا معماری
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه (برای آقایان)
  • سکونت در شهرستان مورد تقاضا برای نظارت
  • شاغل نبودن در سازمانها و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی
  • علاقمند بودن به نظارت بر ساخت و سازهای روستایی
  • نرخ حق الزحمه نظارت براساس تعرفه مصوب وزارت راه و شهرسازی و یا هیات ۴ نفره استان سالانه تعیین می گردد.

ب) تعهدات:

  • شرکت در دوره های آموزشی مورد نیاز مطابق دستورالعمل مربوطه
  • کنترل کیفیت مصالح و اطمینان از استاندارد بودن مصالح
  • نظارت دقیق و ترویج نکات فنی ساختمان سازی منطبق بر مقررات ملی ساختمان به عوامل اجرایی
  • نظارت بر پیاده کردن و گچ ریزی نقشه پی کنی مطابق جزییات اجرایی در محل واحد تحت نظارت
  • بازدید و تسلیم گزارش فنی و مصور از مرحله اتمام فونداسیون (شامل پی کنی، آرماتوربندی، بتن ریزی و عمل آوری)
  • بازدید و ارائه گزارش مرحله اتمام اسکلت (متناسب با نوع اسکلت شامل بازدید جوش، آکس بندی ستونها، کیفیت مصالح، بتن ریزی و نگهداری بتن و…) یا دیوارچینی در مصالح بنایی
  • بازدید و ارائه گزارش از مراحل اجرای سقف ها و اتمام عملیات سفت کاری
  • بازدید و ارائه گزارش فنی و مصور مرحله پایان عملیات ساختمان سازی
  • نظارت بر رعایت اصول ایمنی در عملیات اجرائی واحد تحت نظارت مطابق با مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان
  • تنظیم شناسنامه فنی و ملکی ساختمان روستائی مطابق مبحث دوم مقررات ملی ساختمان
  • گزارش موارد تخلفات احتمالی و ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر فنی به بنیاد شهرستان و مرجع صدور پروانه

تبصره: ناظر ملزم می باشد موارد ذکر شده فوق را در دفتر اسناد رسمی تعهد نماید.

جدول تعداد ناظرین مورد نیاز به شرح ذیل می باشد:

ردیف شهرستان بخش دهستان برآورد ساخت از سال ۸۵ تا کنون برآورد ساخت و ساز سالانه تعداد ناظر مورد نیاز مجموع
۱ بیرجند مرکزی القورات ۱۸۲۱ ۱۵۲ ۱۰ ۴۵
۲ باقران ۳۴۷۷ ۲۹۰ ۱۵
۳ شاخن ۵۵۰ ۴۶ ۵
۴ شاخنات ۲۳۵ ۲۰ ۵
۵ فشارود ۹۱ ۸ ۵
۶ کاهشنگ ۷۳ ۶ ۵
۷ بشرویه ارسک ارسک ۱۹ ۲ ۲ ۶
۸ رقه رقه ۹۴ ۸ ۲
۹ علی جمال علی جمال ۲۰۵ ۱۷ ۲
۱۰ خوسف ماژان براکوه ۲۱۶ ۱۸ ۲ ۱۱
۱۱ جلگه ماژان ۲۸۴ ۲۴ ۲
۱۲ قلعه زری ۱۳۳ ۱۱ ۲
۱۳ مرکزی خوسف ۸۰۵ ۶۷ ۵
۱۴ درمیان قهستان قخرود ۱۲۸ ۱۱ ۱ ۱۱
۱۵ قهستان ۲۶۰ ۲۲ ۲
۱۶ گزیک طبس مسینا ۳۱ ۳ ۱
۱۷ گزیک ۳۰۹ ۲۶ ۲
۱۸ مرکزی درمیان ۳۴۴ ۲۹ ۲
۱۹ میان دشت ۵۳۵ ۴۵ ۳
۲۰ زیرکوه زهان افین ۸۸۴ ۷۴ ۵ ۱۷
۲۱ زهان ۳۴۲ ۲۹ ۲
۲۲ شاسکوه آبیز ۵۸۹ ۴۹ ۳
۲۳ بهمن آباد ۶۰۰ ۵۰ ۳
۲۴ مرکزی پترگان ۳۵۱ ۲۹ ۲
۲۵ زیرکوه ۲۵۱ ۲۱ ۲
۲۶ سرایان سرایان آیسک ۲۳۶ ۲۰ ۲ ۶
۲۷ سه قلعه ۵۵۹ ۴۷ ۳
۲۸ مصعبی ۱۶۳ ۱۴ ۱
۲۹ سربیشه مرکزی درح ۲۰۰ ۱۷ ۲ ۱۲
۳۰ مؤمن آباد ۱۱۲۹ ۹۴ ۶
۳۱ مود مود ۳۱۱ ۲۶ ۲
۳۲ نهارجان ۲۰۹ ۱۸ ۲
۳۳ طبس دستگردان دستگردان ۶۳۱ ۵۳ ۴ ۲۱
۳۴ کوه یخاب ۱۲۵ ۱۱ ۲
۳۵ دیهوک دیهوک ۴۹۳ ۴۱ ۳
۳۶ کویر ۲۰۵ ۱۷ ۲
۳۷ مرکزی پیرحاجات ۱۱۹ ۱۰ ۲
۳۸ گلشن ۴۹۱ ۴۱ ۳
۳۹ منتظریه ۵۵۹ ۴۷ ۳
۴۰ نخلستان ۳۱۶ ۲۷ ۲
۴۱ فردوس مرکزی باغستان ۴۳۲ ۳۶ ۲ ۵
۴۲ برون ۶۷ ۶ ۱
۴۳ حومه ۱۹۹ ۱۷ ۲
۴۴ قاین سده آفریز ۵۰۹ ۴۳ ۴ ۳۴
۴۵ پسکوه ۴۶۶ ۳۹ ۴
۴۶ سده ۴۶۷ ۳۹ ۳
۴۷ مرکزی پیشکوه ۳۲۰ ۲۷ ۲
۴۸ حومه قاین ۲۵۰۸ ۲۰۹ ۱۵
۴۹ مهیار ۳۱۹ ۲۷ ۲
۵۰ نیمبلوک کرغند ۲۵۵ ۲۱ ۲
۵۱ نیمبلوک ۳۷۰ ۳۱ ۲
۵۲ نهبندان شوسف شوسف ۷۴۶ ۶۲ ۴ ۱۹
۵۳ عربخانه ۱۸۷ ۱۶ ۱
۵۴ مرکزی بندان ۸۳۹ ۷۰ ۵
۵۵ میغان ۱۳۰ ۱۱ ۱
۵۶ نه ۱۵۸۹ ۱۳۳ ۸
۵۷ مجموع ۱۷۱

جهت دانلود تکمیل فرم استخدامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ بهمن ۹۶ – استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین برای تکمیل کادر امور حقوقی و املاک خود در نظر دارد از میان افراد واجد شرایط (آقا) بومی و ساکن استان قزوین به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری نماید:

ردیف مدرک تحصیلی حداکثر سن تعداد مدارک مورد نیاز
۱ کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق با گرایش های جزاء خصوصی و ثبت ۳۰ سال ۱ نفر آقا فرم تکمیل شده پرسشنامه – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – کپی کارت ملی و صفحات شناسنامه و کپی مدرک تحصیلی

لذا از کلیه متقاضیان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق با گرایش جزاء خصوصی و ثبت درخواست می شود حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۲/۰۹ با مراجعه به آدرس درج شده نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تصویر فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم به شرح جدول از طریق پست پیشتاز به آدرس ذکر شده ارسال نمایند.

آدرس قزوین، خیابان سعدی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قروین


خبر ۱۶ بهمن ۹۶ – استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ۹۶

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در نظر دارد نسبت به کارگیری یک نفر مهندس عمران با سابقه کار حداقل ۱۵ سال در پروژه های بلند مرتبه سازی به عنوان مدیر پروژه اقدام نماید.

از افراد علاقمند دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ رزومه کاری خود را به ایمیل [email protected] و یا نشانی: قم، میدان ارتش، بلوار غدیر، کوی شماره ۱۱، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسکن شهری کد پستی ۵۶۱۵۸ – ۳۷۱۳۹ ارسال نمایند.


خبر ۱۵ بهمن ۹۶ – استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندارن 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندارن در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی ، یک نفر مرد با شرایط سنی حداکثر ۳۰ سال از میان فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی از دانشگاه های دولتی با برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه مصاحبه علمی بعنوان کارشناس امور حقوقی در اداره کل بنیاد مسکن ساری بصورت قراردادی بکارگیری نماید. داوطلبان می توانند در صورت احراز شرایط حداکثر تا مدت ده روز پس از انتشار آگهی با در دست داشتن مدارک مربوطه به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندارن واقع در ساری – میدان امام خمینی – خیابان جام جم – روبروی صدا و سیما – طبقه سوم واحد امور اداری مراجعه نمایند
مدارک مورد نیاز : اصل و کپی مدرک تحصیلی شناسنامه و کارت ملی- اصل کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم – روزمه کاری


۱۷ دی ۹۶ – استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز برای تکمیل کادر فنی و مالی خود از میان واجدین شرایط و بومی استان به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری می نماید.

موارد آزمون حداکثر سن تعداد تحصیلات ردیف
مباحث مقررات ملی ساختمان  – مباحث و آئین نامه های سازمان برنامه بودجه کشور ۳۰ سال ۱ نفر آقا کارشناسی عمران  ۱
حسابداری بازرگانی ( مالی صنعتی – حسابرسی ) ۳۰ سال ۱ نفر آقا کاردانی، کارشناسی حسابداری  ۲

مدارک مورد نیاز تصویر مدرک تحصیلی  تصویر کارت ملی

تصویر تمام صفحات شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی درخواست همکاری

الف-شرایط عمومی

۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲-اعتقاد و التزام به موازین و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران

۳-دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته عمران و کاردانی و یا کارشناسی در رشته حسابداری

۴-دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد

  • – شاغل نبودن در سازمانها و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی
  • – عدم سوء پیشینه کیفری
  • – عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • – محل خدمت استان البرز ب-شرایط اختصاصی:

۱- خانواده های ایثارگران درشرایط مساوی در اولویت پذیرش می باشند.

۲ – کارشناس حسابداری جهت انجام امور حسابداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانهای استان جذب می گردد زمان آزمون:

زمان آزمون ۲۶/۱۰/۱۳۹۶ رأس ساعت ۱۰ صبح در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز

 

از کلیه متقاضیان محترم درخواست می گردد حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۰/۱۰/۱۳۹۶  نسبت به ارسال مدارک مربوطه از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واقع در میدان طالقانی – بلوار تعاون – خیابان فرهنگ– کد پستی ۳۱۴۹۷۷۸۸۴۱ اقدام نمایند.

 

فرم درخواست

لینک سایت


 اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بنیاد مسکن

کاربران عزیز برای مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی دفتر مرکزی تهران بنیادمسکن بر روی دکمه زیر کلیک کنید

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی – اردیبهشت ۹۵

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در نظر دارد نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود به شرح جدول ذیل از طریق آزمون و مصاحبه اقدام نماید.

عنوان رشته شغلی محل جغرافیایی خدمت تعداد مورد نیاز جنسیت_________

مرد

شرایط احراز نحوه پذیرش
کارشناس نگهداری و تعمیر ماشین آلات استان ۱ ۵ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته مکانیک گرایش طراحی جامدات ماشین الات راهسازی صنایع اتومبیل آزمون و مصاحبه

داوطلبان میتوانند از تاریخ درج آگهی به مدت یک هفته کاری در ساعات اداری به نشانی شهرک قدس -میدان حافط -بلوار فاطمیه -اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان مرکزی -امور اداری مراجعه و همچنین با شماره تلفن های ۳۳۶۶۳۰۳۵-۶ تماس حاصل فرمایند.

مدارک مورد نیاز :

-تکمیل برگ درخواست همکاری

-تصویر آخرین مدرک تحصیلی

-تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی خود و افراد تحت تکفل

-تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی

-۴ قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ پشت نویسی شده

لازم به ذکر است افراد دارای سابقه کار تایید شده در اولویت میباشند.

 

 


 

اخبار استخدامی‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران

تمدید آگهی استخدام « بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دعوت به همکاری می نماید»

متن خبر

این نهاد به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص و فنی در ستاد مرکزی تهران از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان محترم می توانند از تاریخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۴ لغایت ۳۰/۱۱/۱۳۹۴ از طریق سایت رسمی بنیاد مسکن به آدرس WWW.Bonyadmaskan.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


فراخوان استخدام  بنیاد مسکن – بهمن ۹۴

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ( حساب صد امام (ره) ) به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و فنی در ستاد مرکزی – تهران از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان محترم می توانند از تاریخ ۹۴/۱۱/۱۹ لغایت ۹۴/۱۱/۲۵ از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

شرایط عمومی
۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲- دارا بودن حداقل معدل کل ۱۶ در آخرین مقطع تحصیلی

۳- داشتن کارت پایان خدمت یا معاقیت(به استثناء معافیت پزشکی) برای داوطلبین مرد

۴- حداکثر سن ۳۵ سال

۵- واریزمبلغ ثبت نام به میزان ۳۰۰,۰۰۰ ریال به:

-شماره حساب ۰۱۰۵۹۲۸۸۴۴۰۰۲ بانک ملی کد شعبه ۷۳۱ و یا شناسه شبا به شماره IR59 0170 0000 0010 5928 8440 02  بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

تبصره:جهت واریز وجه ثبت نام، ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک عامل، موارد زیر را رعایت فرمایید:

الف:فیش، فقط به نام متقاضی صادر شده باشد.

ب-قید کد ملی در فیش های واریزی، الزامی می باشد.

۶- محل خدمت پذیرفته شدگان، تهران می باشد.

شرایط اختصاصی

مـدرک تحصیلـی جنسیت تعداد(نفر) مدارک قابل قبول در مقاطع پایین تر
زن مرد
دکترای معماری P P ۲ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد: معماری
کارشناس ارشد معماری P P ۲ مقطع کارشناسی: معماری
کارشناس ارشد معماری داخلی P P ۱ مقطع کارشناسی: معماری
کارشناس ارشد مهندسی عمران-سازه P ۲ مقطع کارشناسی: عمران
کارشناس ارشد مهندسی صنایع-مدیریت پروژه P ۱ مقطع کارشناسی:صنایع گرایش تحلیل سیستمها
دکترای شهرسازی (طراحی شهری) P P ۱ مقطع کارشناسی ارشد: معماری-شهرسازی
کارشناس ارشد حقوق-حقوق خصوصی P ۱ مقطع کارشناسی: حقوقی قضایی
دکترای اقتصاد P P ۱ *توضیحات در پایین جدول
کارشناس ارشد شهرسازی (برنامه ریزی شهری) P P ۱ مقطع کارشناسی: برنامه ریزی شهری-معماری

*۱-موضوع پایان نامه، فعالیت و رزومه قابل قبولی در بخش مسکن داشته باشد.

۲- چنانچه در هر مرحله از فرایند استخدام، مشخص گردد که مطالب ذکر شده در فرم ثبت نام اعم از آخرین مدرک تحصیلی و مدارک قابل قبول در مقاطع پایینتر داوطلب، مطابق با جدول فوق نمی باشد، از شرکت فرد در آزمون و یا سایر مراحل گزینش، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

۳- در صورت بروز مشکل، با شماره تلفن های ۸۸۹۵۲۴۱۵ – ۸۸۹۵۵۹۲۶ تماس گرفته شود.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۱)

  1. محمود_خراسان ش گفت:

    سلام محمود_خراسان من ازناظرین بنیادمسکن که درسال۸۴بامدرک دیپلم معماری درآزمون قبول شدم وهم اکنون آیا جایزاست بعد۱۱سال سوابق نظارت بگن مدارک دیپلم بایداخراج بشن میگن ازتهر ان نامه اومده اخراج بشن ،با۴۱سال سن کجاکارمیدن برم ،یک مدیرمحترم نظربده آیا اینکار درسته منتظرجوابم؟

  2. سارا گفت:

    زمان آزمون چرا مشخص نمیکنن؟

  3. رامین گفت:

    آزمون از طریق سایت سازمان سنجش برگزار میشه؟

  4. مثم گفت:

    سلام.هنوز خبری از زمان و منابع آزمون نیست؟

  5. ی دهه شصتی گفت:

    به نظرم ۳۰ هزار تومن برای ی آزمون منصفانه نیست. خیلی هم که براشون خرج داشته باشه نفری ۱۰ تومن نه ۳۰ تومن.
    من واقعا نمیدونم کی مسئول نظارت به قیمت آزموناست، ولی هر کی هست ازش خواهش میکنم یکمم انسانیت به خرج بده.
    آزمونای نظام مهندسی و دکترا و … همینطوره متاسفانه! مثلا من که عمرانم برای نظارت و اجرا و محاسبات هر کدوم ۶۰ تومن دادم…

  6. اصغر گفت:

    ایتا قبلا رزرو شده واستخدام شدن اینا فقط پول را میخان بگیرن استخدام الکیه .

  7. سلام گفت:

    سلام،امروز جمعه اخرین مهلت هست..جچوری میشه ثبت نام کرد…بنده نمیتونم اخه فیش امروز واریز کنم..ایا میشه بهم کمک کنید؟مدیر خودتون کمک کنید…به نظرتون چکار کنم.

  8. نیلوفر گفت:

    سلام بنظر من اینطور شرایط گزاشتن یعنی اصلا استخدامی در کارنیست…هرکی هم همچین شرایطی داره تا الان بیکار نمونده

  9. علی گفت:

    سلام .امیدوارم به گوش دولت مردان عزیز برسه ما کشاورزیها(مهندسی مکانیک-بیوسیستم) چه گناهی کردیم آخه حتی یه بار هم نام رشته ی ما تو استخدامیها نیومده تو را یه فکری هم به حال مابکنید

  10. مهران گفت:

    متاسفام برای خودمون. برای اینکه جونای این مملکت صاحب شغل بشن چه کسایی میان و چه شرایطی هم میزارن برای استخدامی. میخوام بدونم خودتونم چنین شرایطی هم داشتید که استخدام شدید در گذشته؟؟؟؟ اصلا خودتون مدرک دارید؟؟ سوال دوم چرا برای ازمون جوان این مملکت پول باید بده؟؟؟ چرا منت میزارین سر این مردم؟؟؟ این کار یعنی چی؟ از خدا میخوام که مشکل جونای این مملکتو حل کنه واقعا ما در این دوران بدبخت ترین نسلیم

  11. سنا گفت:

    من الان متوجه شدم و وجه رو نتونستم واریز کنم حضوری.. کسی میدونه تمدید شده یا نه؟

  12. مهسا گفت:

    یعنی چی ارشد سازه همه جا فقط مرد میخواد؟ مگه قراره کار فیزیکی سنگین انجام بشه که خانوم نتونه انجام بده؟ معدل ۱۶ واسه کسی که دانشگاه دولتی بوده یعنی چی؟

    • Sisi گفت:

      زیاد جدی نگیر. من قبلا شرکت کردم. فقط دنبال همون سی هزار تومن هستند. چونکه خیلی ها شرکت میکنن.

  13. zeinab گفت:

    خوب کاسبی شده هر ازمونی ۳۰تومن ۵۰ تومن بدیم آخر سر هم باید بیکار بچرخیم با این مملکت داریشون ایین همه جوون تحصیلکرده بیکار حای تاسف داره

  14. محمد گفت:

    به هر حال باید حقوق سی ساله ی کارمندی که جذب میکنید رو در بیارید دیگه
    به اسم اسلام از مردم پول بگیرید و آخرشم فرزندان خودتون رو استخدام کنید ببینیم به کجا میرسه
    اما یادتون باشه که این شیوه اصلا مناسب نیست
    در واقع انسانیت این نیست

  15. سپیده گفت:

    اوناییکه لیسانسن مواظب باشن شرکت نکنن من پولم از دستم رفت.
    اخه نوشتن (مدارک قابل قبول در مقاطع پایین تر) منم فکر کردم مقاطع پایینترم میتونن شرکت کنن، بعد اینکه پول ریختم رفتم ثبت نام کنم دیدم نمیشه متاسفانه

  16. سپیده گفت:

    خواهشا سریع پاسخ بدید
    من تو صفحه ثبت نام هستم
    لیسانسم،چون نوشته بود لیسانسم قبول میکنن.
    الان اومدم تو صفحه ثبتنام اخرین مدرک قبول رو نوشته ارشد، چیکار کنم؟

  17. حامد گفت:

    سلام به همگی متاسفانه منبع درآمدی شده برا ارگانها و سازمانها و نهایت سوء استفاده را دارند انجام میدهند اگر پرسنلی نیاز دارید سازمان یا ارگانی به آن عریضی و طویلی چرا جنتا تازه به دوران رسیده آس و پاس را سر کیسه میکنند برا خیلیها این ۳۰ تومن کلی پوله ۱۰ نفر میخواد استخدام کنه ۱۰۰۰۰۰ نفر ۳۰ تومن پول میدن هیشکی هم نیست به داد مردم برسه

  18. محمد گفت:

    با سلام
    بنده لیسانس عمران با معدل ۱۷/۳۶ و فوق لیسانس عمران گرایش سازه هیدرولیکی با معدل ۱۶/۸۷دارم. خواستم ببینم میتونم شرکت گنم؟

  19. محمد گفت:

    برای ثبت نام اگه ۳۰ تومن بدیم و استخدام نشیم این پول ک به باد میره
    من مدرک کارشناس معماری دارم ۲۵ سال سن با معدل۱۶ نمیدونم میشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. mostafa گفت:

    چرا اینقدر شماها ساده اید عزیزان من یه حساب سر انگشتی کنید بین فارغ التحصیلا و و تعداد کسایی که امکان داره تو این آزمون ثبت نام کم کم ۱ میلیارد براشون عایدی داره میگید چه ربطی داره میگم با این یه میلیارد کسر بودجه و حقوق آخر ساله کارمنداشون در نیاد مدیر ارشداشون کاسبن بعدم نیرو رو که گرفتن بعد ۶ماه یه سال آقا کار کم لطفا خوش اومدین و ….

  21. علی گفت:

    شرط معدل چرا ۱۶.

  22. ناصر گفت:

    واسه هر ازمون سی تومن بدیم پدرمچن در اونده مگه قراره چیکار کنیم؟این یه قماره که.سی تومن بدیم اقازاده ها استخدام شن؟

  23. امیر گفت:

    واقعا شرط معدل خیلی زیاده

  24. مجمد گفت:

    این عالیه فقط شرط معدل بردارید ،کارشناسی عمران دارم با معدل ۱۴

  25. شهرام فتحی گفت:

    سلام شرایط سنی عالی بود ولی معدل ۱۶ یه کم زیاده.من کارشناس عمران هستم ولی معدلم ۱۴ هست.

  26. shoja گفت:

    ما تازه فارغ التحصیل ها برای هر آزمون استخدامی ۳۰ تومن بدیم کارمون رو دیدیم دیگه.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها