استخدام بانک سوئدی نوردیا (Nordea)

نوردیا (Nordea) شرکت خدمات مالی و بانکداری سوئدی است که عمده خدمات خود را در کشورهای حوزه نوردیک و اروپای شمالی ارائه می‌نماید.
این بانک در پی ادغام بانک‌های نوردبانکن، یونی‌بانک، مریتا بانک و کریستیانیا بانک، همچنین خریداری چند موسسه مالی و بانکی سوئدی، فنلاندی، دانمارکی و نروژی بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ تشکیل شد.
امروزه با توسعه گروه بانکی نوردیا کشورهای حوزه دریای بالتیک و لهستان نیز بخشی از بازار خانگی آن محسوب می‌شوند. هم‌اکنون بزرگترین سهام‌دار گروه نوردیا شرکت بیمه فنلاندی سامپو است که مالک ۲۰٪ درصد از سهام این بانک می‌باشد.
سهام شرکت نوردیا در بازار بورس استکهلم، بورس اوراق بهادار هلسینکی و بورس اوراق بهادار کپنهاگ معامله می‌شود. شعبه مرکزی نوردیا در شهر استکهلم قرار دارد. بانک نوردیا دارای بیش از ۱،۴۰۰ شعبه بوده که در ۱۹ کشور جهان، گسترده می‌باشند.
شعبه‌های بین‌المللی بخش بانکداری کلان نوردیا در کشورهای آلمان، انگلستان، سنگاپور، چین و ایالات متحده آمریکا متمرکز می‌باشند.
شعبه‌های بین‌المللی ارائه‌کننده بانکداری اختصاصی و بانکداری خرد نوردیا نیز در کشورهای لوکزامبورگ، بلژیک، فرانسه، اسپانیا و سوئیس مستقر می‌باشند.

پیوستن به بانک نوردیا (Nordea)

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها