استخدام استانداری کردستان سال ۹۷ (خبر جدید)

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – پرداخت ۸۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کردستان 

در نشست خبری با اصحابه رسانه استان مطرح شد که از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف در کردستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست خبری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان پیش‌از ظهر امروز به‌مناسبت روز خبرنگار در حضور اصحاب رسانه کردستان در این شهر برگزار شد.
حسن فهیمی در این نشست با تبریک روز خبرنگار به این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: امیدواریم با تعامل سازنده و ارتباط سازنده با خبرنگاران نواقص و کاستی‌ها خودمان را برطرف کنیم و با نیروی بیشتر در راستای خدمتگزاری به مردم و کشاورزان کردستان گام برداریم.
وی گفت: نخستین شعبه بانک کشاورزی در سال ۱۳۱۹ فعالیت خود را در استان کردستان آغاز کرد و همواره خدمتگزاری به مردم، به‌ویژه روستاییان و کشاورزان و ارتقای سطح زندگی و رفاه آنان مدنظر است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴۶ هزار و ۶۱۳ فقره به متقاضیان پرداخت شده که شش هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی، دو هزار و ۳۸ میلیارد ریال مربوط به بخش بازرگانی و خدمات و ۱۰۲ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و معدن بوده است.
وی اضافه کرد: از کل مبلغ تسهیلات پرداخت شده به بخش کشاورزی، یکهزار و ۷۰۳ میلیارد ریال در قالب ۱۴ هزار و ۹۰۴ فقره به کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی، دو هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال در قالب پنج هزار و ۷۳۴ فقره پرورش دام، طیور و آبزیان، ۱۷۱ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۸۱ فقره به طرح‌های آبیاری و آبخیزداری، ۲۸۲ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۴۳ فقره به باغداری، ۶۵۹ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۲۸۵ فقره به خرید و توسعه ماشین‌آلات کشاورزی، ۱۴۳ میلیارد ریال در قالب ۹۵۲ فقره تسهیلات ازدواج، دو میلیارد ریال در قالب ۱۰۰ فقره برای تامین هزینه‌های درمان و احتیاجات ضروری پرداخت شده است.
فهیمی افزود: همچنین یک‌هزار و ۱۱۷ فقره تسهیلات به میزان ۵۵۷ میلیارد ریال از محل صندوق ملی پرداخت شده است.
وی از اجرای طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با هدف افزایش درآمد روستاییان در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۵۹ میلیارد ریال به ۸۱۸ گروه پرداخت و از این طریق برای ۱۴ هزار و ۱۰۳ نفر کردستانی شغل ایجاد شده که اکثر این افراد زنان روستایی، سرپرست خانوار، خود سرپرست و یا بدسرپرست بوده‌اند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان گفت: همچنین باهدف توسعه اشتغال‌زایی، ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در قالب ۶۰ فقره و ۶۹۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در قالب ۵۱۴ فقره در کردستان پرداخت شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از پرداخت دو هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز ۵۲ هزار و ۲۶۴ فقره بیمه‌نامه صادر و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال غرامت پرداخت شده است.
فهیمی در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: تجهیز ساختمان مدیریت بانک کشاورزی به سیستم تولید برق خورشیدی فتوولتائیک، تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به سامانه کنترل هوشمند، استفاده از چراغ‌های LED، ساخت و نصب پارکینگ سبک سقف با سازه فلزی سبک و پوشش سقف یو پی وی سی و تعویض کلیه پنجره‌ها به پنجره آلومینیوم دوجداره از جمله کارهای انجام شده با هدف جلوگیری از هزینه‌های اضافی است.
گفتنی است؛ در پایان تور رسانه‌ای بازدید خبرنگاران از طرح بفرین کردستان، طرح شرکت تعاونی ۴۵۲ مائده دهگلان و طرح شرکت تعاونی دام دشت‌ گل کردستان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم


خبر ۶ تیر ۹۷ – فرصت ایجاد اشتغال طرح پایدار روستایی نباید از دست برود

استاندار کردستان گفت: با توجه به شرایط اشتغال و تولید در این استان، نباید بگذاریم فرصت بهره مندی از تسهیلات اشتغال در قالب طرح پایدار روستایی از دست برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال که با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: نباید این حق مسلم مردم برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ضایع شود.
وی افزود: این میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان برای ایجاد اشتغال همیشه فراهم نبوده است و نباید فرصتی که در این دولت به وجود آمده به دلیل سختگیری ها از سوی برخی متولیان از دست برود.
استاندار کردستان اضافه کرد: سهم مصوب تسهیلات اشتغال پایدار برای کردستان سه درصد از مجموع سهم کشوری است البته نسبت به دیگر استان ها کمتر است.
مرادنیا با بیان اینکه کردستان همیشه در بحث اعتباری درخواست اعتبارات جهشی کرده تا به میانگین کشوری برسد، یادآور شد: همیشه گفته ام دید کارشناسان در کردستان محدود است بنابراین مدیران بانک ها باید برای تسهیل در پرداخت وام ها دخالت کنند.
وی با بیان اینکه توسعه نیاز به دید و نظر بلند دارد و از همه می خواهم با همین جدیت امور را پیگیری کنند، اضافه کرد: مقررات خوبی مصوب شده اما دید کارشناسان ما وسیع نیست و اجرای این مصوبات در گیر و دار بروکراسی اداری و بانکی می ماند.
مرادنیا با اشاره به اینکه اگر در شهرستان ها نیرو برای کارشناسی محدود است می توان از ظرفیت مرکز استان استفاده کرد، گفت: امیدوارم بتوانیم علاوه برسهم خود از سهم ملی هم برای اشتغالزایی اعتبار جذب کنیم که همه اینها بستگی به همت بانک ها و دستگاه های اجرایی دارد.
مدیرعامل خانه صنعت و معدن کردستان هم در این نشست گفت: بانک ها وثیقه و سود بسیار بالا برای ارائه تسهیلات طلب می کنند و در کنار آن هیچ ریسکی هم نمی پذیرند.
عبدالله کاردانی با بیان اینکه بانک ها نسبت به واحد تولیدی و سرمایه گذار هیچ احساس مسئولیتی ندارند، افزود: در زمانی که به عنوان مثال به دلیل نوسانات ارزی واحد تولیدی راکد می ماند بانک یک روز هم از جریمه و بهره خود نمی گذرد.
وی اضافه کرد: مواد پتروشیمی در اختیار دولت است اما به ساعت گران می شود و واحد تولیدی توان خرید پیدا نمی کند که در آن شرایط با رکود و مشکل در تولید مواجه می شود.
کاردانی اظهار داشت: همه بار را نباید بر روی دوش واحد تولیدی انداخت بلکه دستگاه های مختلف باید برای ماندگاری تولید و رونق آن به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران کمک کنند.
میزان پرداختی تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی در این استان کردستان براساس اعلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۱۴ درصد میزان تخصیص یافته معادل ۱۹۵ میلیارد ریال رسیده و تاکنون تسهیلات مورد نیاز ۲۴۹ طرح متقاضی طرح پرداخت شده تا ۵۷۹ شغل ایجاد کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۷ دی ۹۶ – اشتغال ۱۶۴ هزار کردستانی در بخش صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه ۱۷ شهرک و ۱۲ ناحیه صنعتی با مجموع مساحت یک‌هزار و ۲۲ هکتار مصوب در استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ شهرک و ۳ ناحیه با مجموع مساحت ۷۷۰ هکتار در سطح استان فعال است.
وی افزود: ۸۳۶ واحد صنعتی دارای پروانه با اشتغال اسمی ۱۷ هزار و ۲۰۵ نفر و ظرفیت واقعی ۱۱ هزار و ۱۹۸ نفر در کردستان فعال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد معادن دارای پروانه بهره‌برداری در استان را ۳۸۷ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال اسمی دارای پروانه استان نیز ۴ هزار و ۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک‌هزار و ۸۵۱ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، مجموع اشتغال اسمی بخش صنعت و معدن در استان ۲۱ هزار و ۲۵۲ نفر و اشتغال واقعی آنها بیش از ۱۳ هزار نفر است.
وی تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و اذعان داشت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۴۱۳ واحد صنعتی زیر ۱۰ نفر اشتغال در استان فعالیت می کند، گفت: ظرفیت اشتغالی اسمی این واحدها ۲ هزار و ۵۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک هزار و ۸۱۵ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، ۱۹۱ واحد از این تعداد در حال حاضر فعال، ۱۲۶ واحد نیمه فعال و ۹۶ واحد غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال ۳۷۰ واحد صنعتی در استان بین ۱۰ تا ۴۹ نفر است، گفت: اشتغال اسمی این واحدها ۶ هزار و ۵۷۷ نفر، اشتغال واقعی آنها ۴ هزار و ۴۵۵ نفر و سرمایه‌گذاری آنها ۴ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۱۹۹ واحد از این تعداد فعال هستند، عنوان کرد: ۱۰۷ واحد نیمه فعال و ۶۴ واحد آن نیز غیرفعال است.
دره‌وزمی خاطرنشان کرد: وضعیت اشتغال ۳۳ واحد صنعتی کردستان بین ۵۰ تا ۹۹ نفر و ۲۰ واحد اشتغال بالای ۱۰۰ نفر دارند.
وی در پایان تصریح کرد: ۴۲۰ واحد صنعتی در کردستان در حال حاضر فعال، ۲۳۸ واحد نیمه فعال و ۱۷۸ واحد غیرفعال هستند.

منبع: خبرگزاری فارس


خبر ۲۱ آبان ۹۶ -چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان کردستان

باشگاه خبرنگاران جوان : استاندار کردستان چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان متبوعش را تشریح کرد.
بهمن مرادنیابهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه توزیع بودجه اشتغالزایی در استان متبوعش، اظهار کرد: ۶۰ درصد اعتبارهای اشتغالزایی در استان به صورت شهرستانی توزیع می‌شود و فرمانداران باید برای جذب این اعتبارات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی ادامه داد: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع شبکه بانکی برای اشتغال در سال جاری در نظر گرفته شده که از این میزان سهم استان ۶ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال است.
استاندار کردستان با تاکید بر اینکه ضروی است که دستگاه‌های متولی با همکاری و همگرایی برای جذب این اعتبار تلاش کنند، گفت: این اعتبار فرصتی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان است و از کل اعتباراتی که برای اشتغال فراگیر اعم از منابع بانکی و … در نظر گرفته شده ۶۰ درصد آن به صورت شهرستانی توزیع خواهد شد.
مرادنیا خاطر نشان کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تمام توان خود را برای جذب این اعتبارها به کار گیرند.


خبر ۱۴ تیر ۹۶ – تخصیص ۱۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان

خبرگزاری ایرنا : یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان برای اجرای برنامه فراگیر اشتغال تخصیص یافته است.
به گزارش ایرنا، مسئولان کردستان روز سه شنبه در کارگروه اشتغال کردستان در سالن شهدای دولت استانداری خبر از تخصیص یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی به توانجویان و مددجویان ۲ نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر دادند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سهم مددجویان این نهاد از این میزان اعتبار ۸۵۷ میلیارد ریال بوده که ۶۵۷ میلیارد ریال آن از محل بند ‘د’ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) منظور شده است.
محمدرسول شیخی زاده افزود: این میزان در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.
وی گفت: در سال گذشته این نهاد با همکاری بانک های عامل موفق شد ۹۸ درصد از ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته خود برای اشتغالزایی مددجویان را پرداخت کند.
وی با بیان اینکه با این میزان اعتبار سه هزار و ۴۵۰ طرح کارآفرینی و خوداشتغالی مددجویان استان اجرا شده است افزود: توامندسازی افراد بر اساس نیازهای جامعه و استفاده از توان مردمی برای توسعه اقتصاد و تولید از اهداف این نهاد در پرداخت تسهیلات است.
وی گفت: این نهاد برای رسیدن به توامندسازی مددجویان خود آنان را در زمینه های مختلف کارآفرینی و بازاریابی آموزش می دهد به طوری که در سال گذشته هشت هزار و ۴۰۰ مددجو حدود ۳۷۹ هزار ساعت آموزش دیده اند.
وی افزود: همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر دارد ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از منابع خود برای کارآفرینی مددجویان استان تخصیص دهد تا پنج هزار طرح مشاره شغلی مددجویان در سال جاری اجرا شود.
او گفت: ارایه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به ۱۰ هزار مددجو از دیگر اهداف این نهاد در حوزه اشتغالزایی است.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این کارگروه گفت: در سال جاری برای اشتغال توانجویان استان ۳۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است و انتظار می رود با همکاری بانک های عامل این میزان اعتبار تا پایان سال در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.
ثریا حافظی افزود: در سال گذشته نیز ۱۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال توانجویان استان تخصیص یافته بود و قسمت عمده آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.
برنامه اشتغال فراگیر کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده و برای اشتغالزایی ۹۷۰ هزار نفر در سال جاری، هدفگذاری شده است.
این طرح شامل طرح های کارورزی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مشوق های کارفرمایی و توسعه رسته های منتخب است.
طرح های اشتغال زایی حمایتی ویژه توانجویان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد از دیگر بخش های این طرح است.
اعتبارات مورد نیاز این هدف از طریق صندوق توسعه ملی تامین و تا ۱۵ تیر ابلاغ می شود. بانک مرکزی نیز موظف شده نسبت به تعیین سهمیه تسهیلات بانکی مورد نیاز به میزان ۲۰۰ هزار میلیارد ریال و ابلاغ به شبکه بانکی ظرف مدت ۱۰ روز اقدام کند.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است که از این تعداد ۷۰.۸ درصد در مناطق شهری و ۲۹.۲ درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.


خبر ۱۹ آبان ۹۵ – اشتغال۳۵۰۰نفر در خبازی‌های سنندج

خبرگزاری مهر : رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر درواحدهای خبازی این شهر مشغول به کار هستند، گفت: ساماندهی و مدیریت مناسب خبازی ها در سنندج یک امر لازم و ضروری است.
ناصر اسدی در گفت وگو با خبرنگار مهر به اعتراض و شکایت تعدادی از خبازان مبنی بر کاهش فروش نان اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ۸۰۰ واحد خبازی در سنندج وجود دارد که چند واحد آن دارای مجوز نیستند.
وی عنوان کرد: به دلیل بی مدیریتی و نابسامانی در صدور مجوزها و ایجاد واحدهای نانوایی بیش از نیاز مردم در یک محله و منطقه، تعداد زیادی از فعالان و شاغلان این بخش ناراضی هستند.
وی اظهارداشت: دولت یا کل کارها و امورات مربوط به خبازی ها را به بخش خصوصی واگذار کند یا کاملا آن را دولتی کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم در یک محله ای ۶ نانوایی ایجاد شده که این موجب کاهش فروش بسیاری از آنها و حتی بیکار شدن عده ای که سال هاست در این حوزه کار می کنند، شده است.
اسدی با اشاره به اینکه بسیاری از نانوایی های سطح شهر برای جبران کاهش فروش خود اقدام به فروش آرد شناور به یکدیگر می کنند، ادامه داد: سهمیه آردی که دولت به نانوایی ها می دهد ۶۰ درصد آن مصرف و مابقی خرید و فروش می شود و کارفرمایان از این محل هزینه کارگری را تامین می کنند.
وی با بیان اینکه نانوایی های نان لواش و سنگک از لحاظ درآمدی در مضیقه هستند، اضافه کرد: اگر ساماندهی صنفی انجام شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد لذا می طلبد مدیریت واحدهای نانوایی را به اتحادیه واگذار کنند.
وی یکی از دلایل ایجاد مشکلات و تنگناهای کنونی را مربوط به دستورالعمل صادر شده از سوی دولت گذشته خواند وعنوان کرد: در دولت احمدی نژاد قیمت آرد را آزاد و بعد دوباره آن را دولتی کردند و همین امر باعث شد که تعداد واحدهای خبازی در سنندج از ۴۰۰ واحد به ۷۴۲ واحد افزایش پیدا کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در نانوایی های سطح شهر مشغول به کار هستند، بیان کرد: تعداد زیادی از کارگران نانوایی ها به دلیل فقر مالی و نبود درآمد کافی به اقلیم کردستان عراق مهاجرت کردند.
اسدی با اشاره به اینکه ایجاد واحدهای خبازی مستلزم رعایت مسائل بهداشتی است، اضافه کرد: مساحت هر واحد نان بربری باید ۵۰ متر و نان روغنی باید ۳۵ متر باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه در تعدادی از این واحدها سرویس بهداشتی و انبار آرد مشترک است و این برخلاف اصول و قوانین و همچنین مسائل بهداشتی است.


خبر ۱۵ شهریور ۹۵ – تثبیت شغل برای بیش از ۳ هزار کردستانی

خبرگزاری فارس : دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان گفت: به منظور احیا و حمایت از واحدهای تولیدی در کردستان تاکنون ۱۲ واحد با تزریق تسهیلات به چرخه تولید بازگشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پیمان الماسی صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قروه، اظهار داشت: هدف اصلی این کارگروه  برداشتن سنگ‌های پیش روی تولید و توسعه منطقه با  فعال کردن چرخه صنعت است.
وی با اشاره به برگزاری ۲۵ جلسه این کارگروه گفت: در بررسی ۱۹۷ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، ۲۲۳ مصوبه داشته‌ایم که از روند اجرای مصوبات راضی نیستیم.
به گفته الماسی، تاکنون تنها ۵۰ درصد مصوبات اجرایی شده که پیامد آن تثبیت شغل برای ۳ هزار و ۷۲۲ نفر در واحدهای تولیدی استان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات، زمینه تثبیت شغل برای پنج هزار و ۱۲۰ نفر فراهم می‌شود که اتفاقی مهم در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد خواهد بود.
الماسی با بیان اینکه دولت برای احیای ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در کشور تسهیلات در نظر گرفته است، افزود: در کردستان نیز ۸۸۳ واحد برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند، همچنین از این تعداد ۱۸۹ مورد در بخش صنعت و ۶۹۴ مورد در بخش کشاورزی است.
وی به بررسی ۱۳۸ مورد از ۱۸۹ مورد واحد صنعتی به منظور دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۴ مصوبه دریافت گرفته‌اند که ۳۳ مورد آن به موفق به دریافت مصوبه بانکی شده است.
الماسی افزود: از این ۳۳ واحد، ۱۲ واحد توانسته‌اند تسهیلات لازم به مبلغ ۳ ۱۴ میلیارد ریال را دریافت و به چرخه تولید بازگردند.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان با بیان اینکه ۱۱ درصد واحدهای تولیدی مشکل‌دار موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز خود از بانک‌ها شده‌اند، گفت: مابقی پرونده‌ها در دست بررسی است و برخی نیز به دلیل عدم تکمیل پرونده از سوی متقاضی راکد است.
وی با بیان اینکه از ۱۱۴ پرونده بررسی شده در کارگروه استانی ۲۳ فقره به شهرستان قروه اختصاص دارد، بیان کرد: این واحدها نیازمند دریافت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات هستند که تاکنون ۲ مورد توانسته‌اند تسهیلاتی به میزان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.
به گفته الماسی، در قروه ۱۶ واحد به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳ مورد مصوبه بانکی مبنی بر دریافت تسهیلات را دریافت و دو مورد رد شده است.
وی بیشترین موانع در تولید را شامل بدهی‌های معوق بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی در کنار رکود فروش بازار دانست و راهکار کارگروه را در تلاش برای بخشودگی تمام جرایم، پرداخت تسهیلات از طریق سایت بهین‌یاب با وجود بدهی و چک برگشتی اعلام کرد.
به گفته الماسی، صاحبان واحدهای تولیدی که با معضلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند تسهیلات مورد نیاز خود را با سود ۱۸ درصد دریافت کنند.


خبر ۳ تیر ۹۵ – اعلام لیست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری های کردستان

داوطلبان گرامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدینوسیله نتایج آزمون استخدامی مورخ ۹۴/۱۱/۰۲ اعلام می گردد
از داوطلبان پذیرفته شده اصلی دعوت به عمل می آید جهت انجام مراحل بعدی از روز شنبه مورخ ۹۵/۰۴/۰۵ به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری واقع در ساختمان معاونت عمرانی استانداری طبقه هفتم،(محل قبلی تحویل مدارک) مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳,۴۴۹)

  1. به(اداره کارو تعاون) گفت:

    بچه های اداره کار چه خبر پیگیر باشید سرکارمون میذارن میگفتند اسفند ماه صدرصد تورو خدا اینم شد کارو زندگی تورو خدابیایید .فشاربیاریید..

  2. اوقاف گفت:

    سلام – خواهشاً اگه هر کدوم از بچه های اوقاف – صنعت و معدن و اداره کار که ظاهراً فقط ماها موندیم بریم سرکار از خبر نگارهای صدا و سیما و روزنامه های محلی آشنا داره خواهش کنن یه مصاحبه حضوری با فیرزوی معاون استاندار داشته باشه که چرا مدیران این سه اداره بعد یکسال از جذب اعتبار این استخدامی هنوز کارشکنی می کنن. اگه نیت شون بد نیست چرا معطل میکنن و نمیزارن این استخدامی ها برن سرکار….

  3. حامد به انتظار گفت:

    سلام دوست عزیز خب نگفتن چقد طول میکشه ؟اگه مثل جوابا باشه که دیگه باید فاتحشو بخونیم.

  4. حامد به بهزیستی گفت:

    سلام دوست عزیزشما حضوری رفتیدیاتماس گرفتید؟چون من تماس گرفتم یه اقایی هست منشی کرمی گفت هنوز نیومده منم گفتم ظاهرا مال چند نفری اومده گفت اگرم اومده محرمانس خانم تیموریم ههمش میگه نیومده خیلی لفتش دادن دیگه امیدوارم واسه کد زیاد معطل نباشیم .البته سری اول شروع بکار کردن بعد رفتن واسه ازمایشات خداکنه مال ماهم اینجوری باشه که زیاد سرکاری نباشیم.

  5. انتظار گفت:

    سلام. جواب گزینش ها اومده. الان اسامی را فرستادن واسه معاونت نیروی انسانی برای صدور شناسه کارمندی، بعد میفرستن واسه استانداری برای صدور کد استخدامی….سنندج که اینجوری گفت…. دیگه الله اعلم…. لطفا دوستان پیگیری کنید و خبر رسانی کنید…
    موفق باشید

  6. بهزیستی به حامد گفت:

    حامد جان سلام جوابارو ارسال کردن به سنندج پیگیر سنندجم بودم گفتن محرمانس وباید کارا دیگش تموم شه بهتون زنگ میزنیم باورنداری از گزینش سنه پیگیر شو مطمن میشی

  7. اداره تعاون گفت:

    دوستان اداره تعاون کجان؟ نکنه همه رفتید سر کار که ازتون خبری نیست؟؟ خبر موثق دارم آقای امجدی معاون اداره قول این هفته برای ارسال حکم ها را داده. موفق باشید

    • ژیار گفت:

      مگه خودتون نبودید روز معارفه مدیرکل برگشت گفت ۲۰/۷/۱۳۹۴ میرید سرکار ولی دروغ گفت الان ۱۷/۸/۱۳۹۴ یک ماه گذشته و خبری نیست ، تا زنگ نزدن و نگفتن بیاین باور نکنید

      • اداره تعاون گفت:

        ژیار جان ظاهرا منتظر این دوستانی بودند که بعد از ما رفتن دوره آموزشی بدو خدمت که نهایت آخر این هفته دوره انها هم تمام میشه. اما شما درست میگید از اینها هیچی بعید نیست، در صورتی که باز هم دروغ گویی کنند باید همه حضورا بریم پیش خانم شالپوش. چون فقط اون میتونه اداره را به تکاپو بندازه.

        • به(اداره کارو تعاون) گفت:

          سلام من که تاحالا سوء پیشینه وکدمستخدمیم نیومده دوره هم رفتم کاراینا معلوم نیست میخوان چیکارکنند همه برید استانداری واداره کل …..خیرباشه..کم کاری ازبچه هاست به خدا اون تقصیری ندارند…

  8. حامد به اوین گفت:

    سلام دوست عزیز من ازطریق خانم قلعه نویی تو تهران پیگیری کردم گفتن توی این هفته جواباتون به کردستان ارسال میشه تاکیدم کرد که اذر قطعا شروع بکار میکنید چون اصل کاراتون انجام شده گفت تعدادتون زیاد بوده به این خاطر طول کشیده دیگه باور کن غیر ازاین هرکی هرچی میگه صحت نداره.

  9. اوین به حامد بهزیستی گفت:

    آقا حامد سلام چه خبر نتیاج نمیدونی کی اعلام میکنن وشروع به کارمون کیه؟ من هرچی پیگیری میکنم جواب درستی نمیدن میگن هنوز هیچی معلوم نیس ممنون میشم جوابمو بدی بی خبرم نزار

  10. راه و شهرسازی گفت:

    سلام ما قراره هفته آِنده بریم برای امتحان زبان و کامپیوتر جهاد دانشگاهیو توروخدا راهنمایی کنید امتحانش چطوریه؟ منبع برای کامپیوتر چی بخونم؟

  11. صنعت و معدن -zana گفت:

    سلام دوست گرامی
    تاریخ ۱۸ ابان روز دوشنبه ساعت ۹ الی ۹/۳۰ صبح جلو اداره کل

  12. بنیاد شهید گفت:

    سلام.دوستان بنیادی چ خبر؟!

  13. به دوست بهزیستی گفت:

    من امروز پنج شنبه ۱۴آبان زنگ زدم گزینش سنه گفتن فعلا جواب هیچکس نیومده ودرکل اخراش احتمالا هفته های اینده بیاد این جواب یه خانم بود به من

  14. احمد به بهزیستی گفت:

    سلام دوست عزیز خوب میگن جواب فرستادن بهزیستی نگفتن کسیم رد شده حالا باید از کجا پیگیر شیم برا قبولی یاردی؟

  15. به دوستان بهزیستی گفت:

    سلام
    امروز (۱۳آبان) به گزینش بهزیستی رفتم گفتن که اسامی اومده و اونا رو به کارگزینی فرستادیم . گفتن که دیگه از حیطه ی کاری ما خارج شده و اسامی رو فرستادیم به کارگزینی…

  16. صنعت و معدن گفت:

    مدیر چرا کامنت های منو تایید نمیکنی ؟

  17. به حامد گفت:

    حامد جان سلام دیدی اخر هفته شد وهیچ خبری نشد تواین سه سال علافی دیگه باید اینا روشناخته باشی به احتمال سامانه صدور کد در سال دوبار باز میشه یکیش اذر ماه ودیگش تیر ماه تا اذر ماه دوهفته موندس وخیلی بعید به نظر میرسه تو اذر ماه کارمون درست بشه احتمالا بیفتیم تیر ماه که شروع به کالرمون میشه شهریور ۹۵ در هرحال خبر جدیدی داشتی بزار من که به وعده اینا به کل نا امید شدم موفق باشی

  18. به حامد بهزیستی گفت:

    آقا حامد سلام میزان دریافتی حقوق بهزیستی برای سهیمه دار با مدرک کارشناسی چقدر است مثلا فرزند شهید

    • حامد به بهزیستی گفت:

      سلام دوست عزیزتوی بهزیستی الان حقوق افراد عادی مجرد بامدرک کارشناسی وپیمانی حدود ۹۸۰هزار تومانه که حدود ۱۰۰هزار تومانش بابت بیمه وبازنشستگی ومالیات کسر میشه که حدود۸۸۰هزار تومانی صافی دریافتی دارندومتاهل هم حدود۱۱۰۰/۰۰۰هزار تومانه. حالا واسه شما۲۵۰هزارتومان بابت رسمی قطعی .۲۳۰هزار تومان بابت فرزند شهیدی .۱۷۰هزار تومان بابت حق ایثارگری اضافه میشه به کل اون ۹۸۰هزار تومان که تقریبا دوروبر۱۶۳۰/۰۰۰هزار تومانه چون شما کسری بیمه ومالیات نداریدموفق باشید.

  19. اداره تعاون کردستان گفت:

    سلام. کسی از اداره تعاون خبر جدید نداره؟ خرید ۴ تا تیر و تخته چقدر طول میشکه آخه؟

  20. اوقافی گفت:

    من میگم یه کم دیگه صبر کنید بعدش برید پیش شالپوش. فقط اون میتونه بهشون فشار بیاره…

  21. حامد به بهزیستی گفت:

    سلام دوست عزیز اقای عابدی توی تهران درست میگه حرفش کاملا صحت داره حدود ۳۰نفر سهمیه دار داشته اونا چون رسمی قطعی هستن یه خورده کاراشون طول کشید احتمالا به این دلیله که توی سنندج گفته جواب یکسری اومده ولی توی سنندج جواب درستی به ادم نمیدن اگه به فرض توی این هفته جوابا بیاد دقیقا یکماه طول میکشه کد بخوریم توی خوشبینانه ترین حالت رفتیم دی ماه باید فشار بیاریم من تعجب میکنم از۱۳۰نفر ۱۰نفر پیگیری نمیکنن موندم به خدا.

  22. به تمام دوستان بهزیستی گفت:

    همگی زنگ بزنید اداره کل بهزیستی قرار شد این هفته جوابا رو بدن اگه اذر ما کد استخدامی برامون صادر نشه میفته تیرماه ۹۵ دوستان قضیه جدیه نزارین بیفتم ۵سال دیگه از فردا همگی زنگ بزنین دیگه بی تفاوت بازی بسه

  23. بهزیستی به حامد گفت:

    سلام حامد جان منم از طریق تماس تلفنی پیگیری کردم جوابشون این بود جواب چن نفر از تهران مونده بیاد تا جواب چن نفر نیاد اسامی اعلام نمیکنیم
    سوال من به طرف مقابل خوب اسم من توی اون لیستی هس که اسامی قبول شده ها اومده؟
    پاسخ طرف لیست اسامی توی تهران ومنتظریم که بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حال نتیجه اقا حامد مطمن باش سرکاریم همش اخرهفتم میاد ومبینی که هیچ خبری نیس به نظرم این ۱۳۰ نفر باید تکلیفمون کامل مشخص کنیم وگرنه عمرمون تلف میشه الکی مث این سه سال

  24. صنعت و معدن -zana گفت:

    دوستان صنعت ومعدنی لطفااینجا اعلام حضور کنید تا بتونیم هماهنگ کنیم که چند نفری حضوری بریم اداره کل و استانداری . با تشکر

    • آوات گفت:

      سلام دوست عزیز. من آماده ام هر جا که قراره بریم

    • صنعت .... گفت:

      سلام دوست عزیز …
      ضمن اینکه کامنت قبلیم صحت داره واتفاقا یکی از بچه ها قرار چهارشنبه تهران گزینش مجدد بشه
      خدمت شما عارضم که بنده حاضرم برا حضور در اداره ….
      البته اگه شما و کس دیگری حاضر به اومدن باشه …. شما که اینجا به نسبت حضور فعال دارید و همیشه شماره تلفن هارو یادآوری می کنید خودتون ازیه ماه پیش تماس نگرفتید و هنوز منتظری کد مستخدمیت بیاد … انگار همه زیادی خوش خیال و منتظر روند درست مراحل هستیم … به هر حال من پایه هستم … با تشکر

      • صنعت و معدن -zana گفت:

        سلام دوست گرامی

        بله درسته چون من باهاشون دعوام شد هم با استامداری هم با اداره کل حتی تلفن رو قطع کردن من خیلی پیگیری کردم واقعا از دست من عصبانی هستند چکار کنم وقتی همه بی خیالن من تنهایی نمیتونم هر روز دعوا کنم. درست میفرمایید من هم خودم راضی نیستم بیخیال باشم ولی گویا فقط ما دو سه نفر هستیم که پیگیری میکنیم به هر من تاریخی اعلام میکنم اگه موافق بودید که هیچی اگه موافق نبودید شما اعلام کنید من موافقت میکنم تاریخ ۱۸ ابان روز دوشنبه ساعت ۹ الی ۹/۳۰ صبح جلو اداره کل

        • صنعت .... گفت:

          ممنون رفیق
          قبول شده های صنعت … چند تفاوت داره با اداره های دیگه … قبول شده های دختر تعدادشون کمه … دخترا پیگیرترن … کل قبول شده ها کم هستند و خیلی هاشون شهرستانی هستند … اکثر بچه ها شاغل هستند و کمتر تحت فشارن تا فشار بیارن … واسه همین خیلی را داره عقب بندازن
          اونا حرف واسه گفتن دارن … اسامی رو برا کد مستخدمی فرستادیم … راه فعلا ما تماس بیشتره و حضور ما در استانداری
          اسامی قبول شده هارو دانلود کن و با اسم اونا تماس بگیر تا نشناسن تو رو لطف در حق همون افراد چون خودشون پیگیر نیستن

  25. به آقا حامد گفت:

    اقا حامد سلام شک نکن افتادیم سال دیگه انشالا اگه خدا بخواد نیمه تیر یا اوایل مرداد ۹۵ سرکاریم مطمن باش همینطور
    شما خودتون عرض کردین مسئولین گفتن اذرماه سرکاریم ینی خودشون کارو انجام میدن پس نیازی به پیگیری ما نیس چون خودشون کامل از وضعیت بیکاری سه ساله ما وهمچنین مشکلات وگرفتاریهامون کامل خبر دارن اینا فقط هدفشون دس به سرکردنمونه پس زیاد خودتو اذیت نکن مطمن باش تا سال دیگه هیچ خبری نمیشه فقط بسپاریمشون به خدا

  26. حامد به تمام دوستان بهزیستی گفت:

    سلام دوستان چرا نیستید به گفته اقای عابدی توی تهران توی این هفته جواب گزینش میاد پس پیگیری کنید هی زود زود به اداره کل زنگ بزنید تعجب میکنم الان بهزیستی با ۱۳۰نفر قبول شده دریغ از یک پیگیری ساده اگه نجنبیم میفتیم سال بعد چون سامانه تا اول اذر بازه دیگه بسته میشه تا خرداد سال دیگه.

  27. جهاد گفت:

    سلام دوستان.من تو جهاد دو ماهه شروع بکار کردم و دوبار حقوق گرفتم.حقوق هم برای افراد مجرد ۹۹۱ هزار تومن و برای متاهل ۱میلیون و ۱۰۰ هزار.
    از این حقوقها حدود ۸۰ هزار تومن برای بیمه و …کم میشه.
    شاید کار قبلی که داشتید حقوقش از این بیشترباشه.من متاهلم ولی هنوز عروسی نگرفتم نمی دونم با این حقوق چکار کنم و چطور زندگی کنم و عروسی بگیرم!!!!!!!
    اینکه استانداری میگه حقوق ۱۰ ماه رو به حساب ادارات ریختیم کاملا دروغه و حقوقها از محل دیگری داره پرداخت میشه.وضع مالی ادارات بسیار بسیار به هم ریخته هستش و پول ندارند که پول اضافه کار و پاداش های کارمندان قدیمش رو بده.حقوق آبان ما با ۵ روز تاخیر نسبت به ماه قبل پرداخت شد.من تو قسمتی هستم که به اطلاعات دسترسی دارم و این حرفها رو از خودم در نمیارم.
    ———
    یه چیز دیگه هم بگم ،اینی که تا به حال شما رو دعوت بکار نکردند همش تقصیر ادارتونه و استانداری مقصر نیست.
    برای کار گزینش حدود دو ماه زمان میبره چون باید کمیسیون تشکیل بشه و استعلام بکنند بعد از گزینش هم باید آزمایشات پزشکی و دوره های آموزشی تون رو انجام بدین که اونهم مقداری طول می کشه و بعدش کد استخدامی که اونهم دو سه ماه طول میشکه.
    اینارو گفتم چون همه اینکارها رو مسئولای ادارات می تونن تو یک یک ماه انجام بدن و شمارو ببرن سر کار.پس فقط فشار بیارید به ادارات.
    سوالی بود در خدمتم

    • دوست ورزشی گفت:

      سلام دوست جهادی.ما از ۷شهریور شروع بکار کردیم اما حقوق شهریور رو بما ندادن حقوق مهر رو واریز کردن۸۷۷ تومن.شما از کی شروع بکار کردی؟آموزش رفتین؟وضع کار و امکاناتتون چطوره؟ممنون اگه کامل ج بدی.

  28. صنعت .... گفت:

    سلام دوستان صبور …
    جالب بود جالب تر نیز شد … تازه امروز از هسته گزینش تماس گرفتن به بعضی از دوستان که گزینششون مشکل داره و برن تهران برا گزینش مجدد و …
    جالبتر اینکه دو هفته پیش گفتن اسامی رو فرستادن برا کد مستخدمی ولی هنوز نفرستادن …
    ما هم هر روز صبور تر از دیروز …

    • صنعت و معدن -zana گفت:

      سلام دوست عزیز این اطلاعات احتمالا درست نیست چون من خودم یک ماه پیش با وزارتخانه تماس گرفتم که اون موقع گفتن که ما حدود یک ماهه که تائیدیه گزینش رو فرستادیم برای اداره تون یعنی میشه گفت که دو ماه پیش گزینش ها تائید شده و من با اداره همون موقع تماس گرفتم که گفتن بله تاییدیه گزینش اومده و استانداری هم خودش در جریانه و لیست و فرستادن برای دریافت کد مستخدمی . در هر حال دوستان حتما پیگیری کنیم همه مون . من پیشنهاد میکنم چند نفری قرار بزاریم و باهم بریم اداره و استانداری .با تشکر

  29. اوقاف گفت:

    بخدا این موضوع عین واقعیته صبوری اوقاف دنبال اینه که کار خودش و چند نفر دیگه که به عنوان امریه سربازی تو اوقاف کار کردن و قراردادی هستن جایگزین ما ها قبول شده های بدبخت که چهار ساله منتظر هستیم بکنه اگه خودتون دنبال کارتون نباشین این استخدامی رو بی نتیجه میکنه اما من نمیزارم حقم رو بخورن اینم به خودش گفتم این حق منه بعد از چهار سال خواهشاً شما ها هم بی تفوت نباشین فقط استانداری و مراجعه مکرر تا حصول نتیجه میتونه حقمون رو بگیریم.

    • اوقافی گفت:

      صبوری فقط یه کارمند قراردادی جزء. هیچ کاری ازش بر نمیاد. شیرزادی و روحی باید پاسخگو باشن…

      • اوقاف گفت:

        با سلام خدمت دوستان اوقافی اتفاقاً روحی اوقاف مثل ملکه انگلیس یه مقام تشریفاتی هستش هیچ کاری ازش بر نمیاد صبوری همه کاره اوقافه رو شیرزادی هم بسیار تاثیر گذاره هرچی بگه شیرزادی نه نمیگه … صبوری خودش چون در ازمون شرکت کرد اما نتونست قبول بشه الان خیلی دل خوشی از این ازمون ندارده لفتش میده تا آذر حداکثر ۲۰ روزه دیگه سامانه اخذ کد مستخدمی بازه اگه کار ما ها رو تا اون موقع انجام نده میفتیم خرداد سال آینده اونم بازم میتونه هزار بلا سر ش در بیاره تا اون موقعه فعلا داره زمان میخره … بدبخت ما که نشستیم منتظریم صبوری کارمون رو درست کنه … الان دو ماهه تهران گفتن مدارک رو بفرستین برای گزینش اما صبوری به بهانه تاییدیه تحصیلی خیلی از اقایان بی خیال که دستش نرسیده اونم از خداشه کار رو لفتش میده تا اذر تموم بشه و انشالله سال بعد…

  30. اوقاف گفت:

    اوقاف – میدونین الان بیش از یک ماهه برای تاییدیه تحصیلی و تاییدیه پایان خدمت که کار سه روزه (یعنی از ۱۴/۰۷/۹۴ لغایت ۱۰/۰۸/۹۴) تا حالا به بهانه اون استعلام کار رو عقب انداخته اونوقت دوستان عزیز خودشون پیگیر نیستن ببینن ایا جواب تاییدیه تحصیلیشون اماده شده یا نه اونم از خدا خواسته به این بهانه لفتش میده تا بتونن کنسل کنن این استخدامی رو ………

  31. اوقاف گفت:

    صبوری کار اوقاف رو معطل گذاشته فقط برای حفظ موقعیت شغلی خودش خواهشاً بی تفائت نباشین این حق ماست بریم سرکار …
    صبوری همش دنبال اینه این ازمون رو متوقف کنه …………

  32. اوقاف گفت:

    اوقاف – بخدا صبوری نمیزاره این استخدامی اوقاف به نتیجه برسه تور و خدا از استانداری پیگیر باشین بخدا انقد رفتم استاداری و اداره کل دیگه خسته شدم . …

  33. اوقاف گفت:

    سلام بچه های اوقاف – اره سهمیه دارا رفتن سرکار ولی برای بی سهمیه ها چند بار تا حالا رفتم اوقاف صبوری اوقاف خیلی تنگ نظره بسیار ناامید وارانه میگه فکر کار دیگه باشین همش نا امیدی فقط فکر اینه این استخدامی رو لفتش بده تا خودش و چند نفر دیگه که که قراردادی هستن جاشون محکمتر باشه… تو رو خدا شما هم پیگیر باشین

  34. اوقاف نفر اول گفت:

    هیوا جان مطمئنی سهمیه دارها رفتن سر کار؟ اونا رو گزینش کردن؟ پس تکلیف ما چی میشه؟

    • هیوا گفت:

      دوست عزیز چون سهمیه دارها مراحل آزمون کتبی و مصاحبه رو نداشتن خیلی وقت پیش گزینش شدن،فکر کنم پارسال بود که گزینششون تمام شد
      بله اونا الان سرکار رفتن از روز یکشنبه.
      ولی ما هنوز منتظریم که مارو واسه گزینش صدا بزنن،
      خدا می دونه بعد گزینش هم چقدر دیگه باید منتظر بمونیم تا صادر شدن کد مستخدمی و …

  35. محیط زیست گفت:

    سلام،حقوق محیط زیست که۸۷۷هزار تومان بود،معلوم نیست چطور میشه باهاش خانواده رو اداره کرد!!

  36. هیوا گفت:

    سهمیه دارهای اوقاف از یکشنبه شروع بکار کردن ولی هنوز تکلیف ما بی سهمیه ها مشخص نیست.معلوم نیست کی می خوان گزینش کنن و کی ما رو ببرن سر کار

  37. بنیاد شهید گفت:

    دوستان سلام.کسی از اداره بنیاد شهید خبر داره؟

  38. تبلیغات اسلامی +ارشاد اسلامی گفت:

    حقوق ماه دوم هم واریز شد. زیاد عجله نکنید شاید همون کار قبلیتون بهتر باشه

  39. اداره تعاون کار ورفاه گفت:

    سلام دوستان اونجور که شنیدم میخوان که دوره ی آموزشی اون تعداد از دوستانی که باقی مونده بود تموم بشه تا همه با هم برن سرکار به هرحال آذر ماه به احتمال ۹۹ درصد شروع به کار میکنیم ولی از اون ۱ درصد هم نباید به سادگی گذشت!!

  40. اداره کار منتظر گفت:

    سلام دوستان من جزئ اون ۱۰ نفری بودم بلاتکلیف بودن ولی الان زنگ زدن گفتن که شنبه تو استانداری دوره ی بدو خدمت شروع میشه و ۱۰ روز طول میکشه” به نظرم اون دوستانی هم که دوره رفتن و نرفتن سرکار باید منتظر اتمام دوره ی این ۱۰ نفر باشن تا همگی با هم شروع به کار بکنن یعنی اگه چیز دیگه ای نباشه باید آذر شروع به کارمون باشه”……………… خدارو شکر که این استرس ۳ ساله داره تموم میشه یعنی واقعا این بچه هایی که تو این استخدامی شرکت کردن صبر ایوب داشتن ۳ سال یه عمره برای خودش

  41. حامد به منتظر گفت:

    سلام دوست عزیز جواب کل افرادو گفت یعنی اواخر هفته اینده جوابا رومیفرستن اقای کرمی گفتن به محض اومدن جوابا باهاتون تماس میگیریم.خب منم باهمون اقای عابدی توی تهران قسمت کارگزینی تماس گرفتم ادم خوبیه کل حرفاش راسته. اصل کاریش همین جواباس مرحله اخذ کد هم نهایتش دوهفته طول میکشه مراحل پزشکی احتمال داره مثل سری اول وقتی شروع بکار کردیم انجام بدیم دیگه دلیلی نداره طولش بدن قبلا تاریخ شروع بکارو نمیگفتن ولی حالا میگن توی اذر.نگران نباش اخه قبولیهای بهزیستی زیادن توهمه شهرها اینجوری بوده که زیاد طول کشید.

  42. حامد به بهزیستی سهمیه دار گفت:

    سلام دوست عزیز دفعه قبلم گفتم اگه تایید نشده بودی که باهات تماس میگرفتن تایید شدی خیالت راحت من خبردارم فقط یک نفر ردشده اونم خیلی وقت پیش بهش اعلام کردن واسه سنندج معرفی شدی یا شهرستان؟

    • بهزیستی سهمیه دار به حامد گفت:

      من شهرستانم خوب علت رد شدن اون نفر که سهمیه دار بوده رو میدونین واینکه شما چطور تا این حد مطمنید کسی رد نشده؟

  43. هیوا گفت:

    از اوقاف واسه کسی اومدن تحقیق محل؟

  44. اداره کار گفت:

    دوستان پس تکلیف چیه؟امروز زنگ زدم میگن تاتجهیزات فراهم نشه نمیشه

    • اداره کار گفت:

      دوستان تجهیزات همه بهانه است، وقتی برای کار اصلانی رفتم چارت اداری رو از اداره کار شهرستان بگیرم به من گفتند تجهیزات تون رسیده، نمی دونم اینا چه مرگشونه به خدا؟ استانداری می گه مشکل از خود اداره تونه و ربطی هم به تجهیزات نداره.

  45. به(اداره کارو تعاون) گفت:

    سلام به دوستان عزیز برای پیگیری کارامون وعده ی ما روزیک شنبه همه جلو استانداری تابیشتر ازاین اداره کاروتعاون حقمون رو ضایع نکنند لطفا همه بیان.خواهشا.من خودن به شخصه ازشهرستان میام مدیرتایید کن

  46. اداره کار گفت:

    دوستان عزیز به هر صورتی که براتون امکان داره اعتراض خود را به استانداری برسانید با تلفن، یا از طریق سایت یا مراجعه حضوری، به هر نحوی که امکان داره از طریق استانداری پیگیری کنید تا این مدیر کل جوابگو باشه؟

  47. اداره کار گفت:

    خدایا پس ماچه کارکنیم

  48. MODIR گفت:

    دوست عزیز بدون منبع هر صحبتی وجهات قانونی ندارد که بخواهیم درج کنیم این مورد رو هم با مسئولیت خود شما درج می کنیم به اسرار خودتون!

    • اداره تعاون گفت:

      با اینکه بیشتر متن خبر رو فیلتر کردید و محتوای پیام به صورت ناقص اطلاع رسانی شد اما باز هم ممنون.

  49. حامدبهزیستی گفت:

    سلام دوستان من زنگ زدم تهران گفتن تا ۱۰روز دیگه جواب گزینشاتونو ارسال میکنیم کردستان اینجام گفتن به محض اومدن جواب باهاتون تماس میگیریم واسه بقیه مراحل که به احتمال زیاد اگه مشکلی پیش نیاد توی اذر شروع بکار میکنیمچون صدور کد نهایتش دوهفته طول میکشه شماها هم زود زود تماس بگیرید.

    • بهزیستی سهمیه دار به حامد گفت:

      آقا حامد سلام ممنون بابت پیگیراتون یه سوال داشتم منم سهمیه فرزند شهیدی دارم شما زنگ زدین تهران گفتن کسی رد شده یا نه واینکه چطوری باید بفهمیم که تاید شدیم یانه ممنون بزرگوار اگه جواب بدی

    • بهحامد بهزیستی گفت:

      آقا حامد عزیز من استخدامیه بهزیستی نیستم ولی مثل اینکه تا حالا اینارو نشناختی هممون سر کاریم و اگه چیزی بشه تو سال ۹۵ اونم به امید خدا و همت مسئولین!!! این مرحله ی شما رو ما تو ماه مبارک رمضان انجام دادیم هنوزم منتظر جوابیم!!!!

    • منتظر به حامد گفت:

      سلام آقا حامد.
      جواب بدون سهمیه یا سهمیه دارها رو تا ۱۰ روز دیگه می فرستن؟؟؟؟
      میشه بگید با کدوم قسمت تماس گرفتید؟؟؟؟ شماره شو بزارید ما هم تماس بگیریم….
      من هم تماس گرفتم، میگفتن، منتظر سازمان اسناد(اطلاعات) هستیم که تاییدیه ها رو بفرسته… انشالله تا ۲ هفته دیگه تموم میشه…با سنندج هم تماس گرفتم، میگفتن جواب ها بیاد خبرتون میکنیم، برای بقیه مراحل… الله اعلم

  50. اداره تعاون گفت:

    مدیر جان تایید کن، خیلی مهمه. ممنون

    • اداره کار گفت:

      دوست عزیز چی رو تایید کنه؟ چی مهمه؟

    • به(اداره کارو تعاون) گفت:

      سلام پیامت چی بود که مهمه؟نیست که ببینیم امروز زنگ زدم گفتند دنبال تجهیزات اداری هستیم براتون خریداری کنیم انگار سربچه شیره می مالند به خدا….

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها