استان زنجان به بیش از ۷۰۰ نیروی آموزشی در دوره متوسطه نیاز دارد

محمود شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: سال تحصیلی ۹۷-۹۸ نظام آموزشی کشور با حذف پیش‌دانشگاهی و استقرار پایه ۱۲ تکمیل می‌شود و از طرفی دانش‌آموزان هنرستانی نیز از این پس سه پایه را می‌گذارند که این موارد نیازهایی را برای تأمین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی آینده ۲۴ ساعت آموزش در دوره پیش‌دانشگاهی به ۳۵ ساعت در پایه دوازدهم تغییر می‌کند ابراز کرد: این موضوع نیاز به تأمین نیروی انسانی را جدی‌تر می‌سازد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: برای تدریس دورس نظری هم در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی و هم در هنرستان‌ها با ۱۱ هزار و ۲۵۸ ساعت نیاز جدید روبه‌رو هستیم.

وی تعداد ساعت‌های اضافه شده به دروس هنرآموز را ۴ هزار و ۸۳۳ ساعت در هفته برشمرد و گفت: یک هزار و ۴۹ ساعت در هفته نیز به مباحث استادکاری اضافه می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: در مجموع در بخش نظری و فنی و حرفه‌ای ۱۷ هزار و ۱۴۰ ساعت در هفته افزایش داریم که با تمام توان و امکانات برای برنامه‌ریزی و مدیریت بهینه به منظور بازگشایی سال تحصیلی جدید تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی آینده به ۷۱۵ نفر نیروی جدید در دوره متوسطه نیازمندیم ابراز کرد: مجوز استخدام ۲۴۴ نفر اخذ شده و باقی نیروها از طریق جذب معلمان حق‌التدریس، خرید خدمات و برون‌سپاری تأمین می‌شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: هر ساله شاهد رشد سریع صنعت و فناوری هستیم و برای بهره‌مندی از آموزش‌های به‌روز مهارتی برون‌سپاری فعالیت‌ها در بخش فنی‌وحرفه‌ای انجام می‌شود.

وی با اشاره به تحلیل و بررسی وضعیت امکانات و فضاهای آموزشی مناطق عنوان کرد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها دریافت کردیم که در مراحل خرید تجهیزات هستیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها