اجاره خانه در تهران و یا خرید خانه در کرج، کیلید شما را راهنمایی می کند

با مشاهده وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و تحریم‌ها به‌وضوح مشاهده می‌شود که بسیاری از متقاضیان خرید خانه در شهرهای بزرگ به دلیل تورم سرسام‌آور و افزایش چشمگیر قیمت‌ها ناچار به اجاره خانه و در برخی موارد مهاجرت به کلان‌شهرها یا شهرهای حاشیه‌ای شده‌اند تا بتوانند سرپناهی امن را برای خود و خانواده فراهم کنند. در چند ساله اخیر نیز متقاضیان اجاره خانه در تهران نیز که به دلیل افزایش قیمت‌ها توانایی اجاره خانه در این شهر بزرگ را ندارند در صدد برآمدند که به نزدیک‌ترین شهر به تهران مهاجرت کنند که البته کرج گزینه‌ای مناسب برای مهاجران از تهران به شمار می‌رود.

1

دسترسی آسان، نزدیکی به تهران و همچنین امکانات مناسب جهت حمل‌ونقل، کرج را محلی مناسب برای سکونت شهروندان تهرانی کرده است زیرا متقاضیان ملک می‌توانند با خرید خانه در کرج از سرمایه خود نگهداری کرده و به همراه متقاضیان اجاره خانه در کرج به‌راحتی برای فعالیت‌های روزمره خود به تهران تردد کنند این در حالی است که هر روزه شمار زیادی از ساکنان کرج برای حضور در محل کار خود به تهران سفر می‌کنند.

به طور مسلم برای افرادی که سال‌ها در تهران زندگی کرده‌اند، جستجوی ملک برای خرید و اجاره خانه در کرج بسیار دشوار است از سویی عدم اطلاع کافی از محله‌های مختلف کرج و قیمت‌ها و از سوی دیگر دشواری مراجعه هر روزه به آژانس‌های املاک جهت بازدید های پی‌درپی باعث شده که انتخاب برای این افراد دشوار شود.

اما خوشبختانه با ورود وبسایت‌ها و پلتفرم‌های تخصصی در حوزه مسکن همچون سامانه هوشمند کیلید این بستر فراهم شده که متقاضیان خرید خانه در کرج و همچنین متقاضیان اجاره خانه در کرج به‌راحتی بتوانند با مراجعه به این سامانه تخصصی ملک مورد نظر خود را که به طور کامل کارشناسی شده ، جستجو کنند و با کمترین تردد بین‌شهری محلی مناسب برای زندگی خود و خانواده تهیه کنند.

با بهره‌گیری از سامانه هوشمند کیلید شهروندان تهرانی متقاضی خرید خانه در کرج می‌توانند با سهولت از محل سکونت و یا کار خود ضمن انتخاب استان البرز به بخش آگهی‌های خرید خانه در کرج مراجعه کرده و از بین فایل‌های ثبت شده در این سامانه خانه‌هایی را که از نظر شرایط، بودجه و امکانات موردپسند است شناسایی کرده و پس از تماس با شماره درج شده در قسمت انتهایی آگهی هماهنگی لازم جهت بازدید نهایی را صورت دهند تا در صورت انتخاب در کمترین زمان اقدام به خرید ملک مورد نظر خود کنند.

2

متقاضیان اجاره خانه در کرج هم که به طور معمول برای جستجوی خانه نیاز به زمان کمتری دارند باز هم می‌توانند با مراجعه به بخش اجاره خانه در کرج در این سامانه با مشاهده تصاویر ملک مورد نظر خود با جامع‌ترین اطلاعات کارشناسی شده، خود و خانواده را در آن تصور کنند و ضمن بررسی شرایط اجاره پس از هماهنگی برای بازدید مراجعه کنند در این شرایط یک متقاضی اجاره خانه در کرج دیگر ملزم به مراجعه به کرج برای بازدیدهای مکرر نیست و همین امر باعث می‌شود که تنها برای بازدید ملک مورد نظر خود و در نهایت عقد قرارداد به کرج و آژانس املاک مراجعه کنند.

البته ناگفته نماند که متقاضیان خرید خانه در کرج می‌توانند با مراجعه به بخش اطلاعات بازار مسکن و انتخاب شهر کرج اطلاعات بسیار مفید و جامعی را از بازار مسکن در این کلان‌شهر به دست آورند. در این بخش همچنین آمارهای متنوعی از وضعیت معاملات، محلات پر معامله و مقایسه این محلات با یکدیگر در اختیار کاربران قرار داده شده است که این اطلاعات می‌تواند در تصمیم‌گیری هوشمندانه متقاضیان خرید و اجاره خانه در کرج کمک مناسبی باشد.

در حال حاضر که بیماری کرونا یا همان کویید ۱۹ به طور گسترده‌ای جهان را تحت سلطه خود قرار داده و بسیاری بر قرنطینه خانگی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید دارند فعالیت چنین پلتفرم‌هایی می‌تواند باعث کاهش مراجعات حضوری و بازدیدهای پیوسته جهت خرید و اجاره املاک شود. با بهره‌گیری از این شیوه علاوه بر حفظ قرنطینه خانگی شهروندان می‌توانند با سهولت از خانه مورد نظر خود را به‌صورت غیرحضوری بازدید کنند و تنها در صورت تمایل برای بازدید نهایی با حفظ و رعایت فاصله اجتماعی به کرج مراجعه کنند، که البته با این روش می‌توانند تا حدود زیادی از ابتلا به این بیماری سخت و کشنده جلوگیری کنند.

یکی دیگر از فواید استفاده ازاین‌گونه پلتفرم‌ها کمک به کاهش ترددهای شهری و بین‌شهری و در نهایت کاهش آلودگی هواست که مدت‌ها گریبان‌گیر شهرهای بزرگ به‌خصوص تهران است. در این شرایط فرد متقاضیان خرید خانه در کرج و همچنین اجاره خانه در کرج که به طور معمول از شهروندان تهرانی هستند برای بازدید هر روزه ملزم به تردد شهری و بین‌شهری از تهران تا کرج نیستند و می‌توانند تنها با بهره‌گیری ازاین‌گونه سامانه‌ها ترددهای خود را کاهش دهند و با سهولت بیشتری ملک خود را بازدید و اقدام به تهیه مسکن کنند.

 

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها