ابلاغ قانون جذب نیروی انسانی در حوزه علمیه خواهران

قائم مقام اداری و مالی حوزه علمیه خواهران ابلاغ کرد؛
قانون جذب نیروی انسانی در حوزه علمیه خواهران خبرگزاری رسا ـ قائم مقام اداری و مالی حوزه علمیه خواهران به قانون جذب نیروی انسانی در حوزه اشاره کرد و گفت: افرادی که قبل از سال ۸۹ در حوزه علمیه خواهران مشغول به کار بوده‌اند، بعد از گزینش استخدام می‌شوند و افرادی که بعد از سال ۸۹ جذب حوزه علمیه خواهران شده‌اند، بعد از آزمون و مصاحبه اختصاصی گزینش و تأیید صلاحیت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جعفری، قائم مقام اداری و مالی حوزه علمیه خواهران، روز گذشته در جلسه مدیران استانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در مجتمع نرجس خاتون جمکران برگزار شد به قانون جذب نیروی انسانی در حوزه اشاره کرد و گفت: افرادی که قبل از سال ۸۹ در حوزه علمیه خواهران مشغول به کار بوده‌اند، بعد از گزینش استخدام می‌شوند و به دلیل داشتن سابقه به آزمون و مصاحبه نیازی ندارند.

وی اظهار داشت: افرادی که بعد از سال ۸۹ جذب حوزه علمیه خواهران شده‌اند، با برگزاری آزمون و مصاحبه اختصاصی گزینش و تأیید صلاحیت شده و استخدام می‌شوند و بعد از این مراحل فرآیند جذب آنها عملیاتی می‌شود.

قائم مقام اداری و مالی حوزه علمیه خواهران به شوراهای راهبردی استان‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس ابلاغیه‌ای به استان‌ها، مدیران نسبت به تشکیل شوراهای راهبردی همت کنند و از سال ۹۵ نیز نظام حقوقی به استان‌ها واگذار می‌شود.

وی تأکید کرد: تمام مایملکی که تحت عنوان واحدهای آموزشی حوزه علمیه قرار دارد باید از نظر ملکیتی به ثبت برسد؛ زیرا از سال ۹۴ طبق قانون، هیچ پروژه‌ای اعتبار تملک ندارد، مگر به ثبت رسیده باشد.

جعفری افزود: تفاهم‌نامه‌های میان مراکز آموزشی و وزارت مسکن نیز سندیت دارد؛ از این‌رو مباحث ثبت املاک آموزشی از سوی هیأت امنا و مدیران مدارس پیگیری شود.

 

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. راضیه قربانی گفت:

    سلام من فوق دیپلم دارم دوس دارم توحوزه درس بخونمراهنماییم.کنید

  2. طه گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    تکلیف کسانی که جدید قصد استخدام شدن در حوزه علمیه را دارند چه می شود؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها