آموزش و پرورش نیرو جذب می‌کند ولی پول دوره‌های آموزشی را نمی‌دهد

حسین خنیفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص شرایط مالی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره‌های آموزشی یکساله موردنیاز نیروهای استخدامی، گفت: با وجود آنکه آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی ۱۵ هزار نفر نیرو جذب می‌کند و این افراد ملزم به گذراندن دوره‌های یکساله آموزشی در دانشگاه فرهنگیان هستند اما این دانشگاه اعتبارات لازم برای این مهم را ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان در سال‌های گذشته سه دوره آموزشی در این رابطه برگزار کرده است و ۱۴ هزار نیرو به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده اما آموزش و پرورش هزینه‌ای در این زمینه پرداخت نکرده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: آموزش و پرورش باید هزینه‌های لازم در این زمینه را تامین نماید درحالیکه تا به امروز ریالی به دانشگاه فرهنگیان در این خصوص نپرداخته است.

خنیفر با بیان اینکه آموزش ۱۷ هزار نیرو جذب شده از طریق برگزاری آزمون استخدامی در دانشگاه فرهنگیان غیرممکن است، اظهار کرد: استادی که ۳ دوره بدون دریافت حقوقی خدمت لازم را ارائه داده است مجددا در این دوره‌ها به تدریس نمی‌پردازد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش براساس تخیلات خود این ۱۷ هزار نفر را جذب می‌کند، ادامه داد: دانشگاه نمی‌تواند اساتید را برای حضور در این دوره‌ها مجاب کند چرا که مطالبات این افراد پرداخت نشده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پایان افزود: دانشگاه فرهنگیان توانست تا اسفند ماه مطالبه استادان حق‌التدریس و بازنشستگان را پرداخت کند؛ وزارت آموزش و پرورش و دفتر طرح برنامه و تامین نیروی انسانی باید اعتبار لازم در این زمینه را تامین نماید./

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها