آموزش جرم گیری ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از جمله لوازم منزل می باشد که امروزه بنا بر کاربرد زیاد خود مصرف کنندگان زیادی دارد، اما کمتر کسی به نظافت آن توجه می کند، این دستگاه خود مسئول تمیز کردن ظروف می باشد و طبیعتا این که سطح خود آن در معرض آلودگی یا بوی نا مطبوع قرار بگیرد امری بسیاری طبیعی می باشد، اگر تا به حال به دلیل نا بلد بودن در این امر اقدام به نظافت ماشین ظرفشویی خود نکرده اید در ادامه با آموزش جرم گیری ماشین ظرفشویی همراه ما در شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

چرا باید ماشین ظرفشویی را جرم گیری کرد؟

نحوه جرم گیری لاستیک ماشین ظرفشویی

آموزش جرم گیری قفسه های درون ماشین ظرفشویی

نحوه جرم گیرری دیواره های ماشین ظرفشویی

جرم گیری ماشین ظرفشویی با قرص بهتر است یا پودر جرمگیر؟

روش های جلوگیری از جرم گرفتن ماشین ظرفشویی

 

چرا باید ماشین ظرفشویی را جرم گیری کرد؟

یکی از مواردی که مصرف کنندگان با آن آشنا نیستند و اغلب این تفکر را دارند که به دلیل خرید دستگاهی خودکار نیازی به هیچگونه نگهداری این چنینی ندارند، اما اگر نمیدانید که چرا باید ماشین ظرفشویی را جرم گیری کرد حتما در این بخش با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل برای شما عزیزان مشخص کنیم.

  • ظروفی که شما درون ماشین ظرفشویی قرار می دهید هر کدام به ماده آغشته هستند، بعضی از آن ها دارای چربی، برخی دارای جرو و برخی دیگر دارای باقی مانده مواد غذایی روی خود هستند.
  • طبیعتا از بین بردن این جرم ها و آلودگی های روی ظروف آن ها را به طور کلی از بین نخواهد برد، فقط آن ها را از روی سطوح ظرف ها پاک می کند و به راه آب های ماشین ظرفشویی می رساند.
  • طبیعتا حرکت این مواد و جرم ها در سطوح ماشین ظرفشویی می تواند دیواره ها را آلوده نماید و با گذر زمان منجر به کثیفی دستگاه شما گردد.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی بوش  و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش بهره مند شوید.

نحوه جرم گیری لاستیک ماشین ظرفشویی

یکی از مهم ترین اجزای ماشین ظرفشویی که به دلیل تاریکی و رطوبت موجود در آن فضایی مناسب را برای رشد باکتری ها ایجاد می کند لاستیک ماشین ظرفشویی می باشد، اگر با نحوه جرم گیری ماشین ظرفشویی آشنا نبودید و تا به امروز این کار را برای دستگاه خود انجام نداده اید اگر لاستیک ها را بو کنید ممکن است بوی نامطبوعی از آن را احساس کنید، به همین دلیل در این بخش قصد دارین راه های تمیز کردن لاستیک ماشین ظرفشویی را به شما عزیزان بیاموزیم.

  • اولین راهی که می توانید با آن لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی خود را تمیز کنید این است که اگر دستگاه شما این امکان را دارد که لاستیک دور درب آن را جدا کنید و آن را به صورت جداگانه با محلول های شستشو تمیز کنید.
  • اگر لاستیک دور درب دستگاه شما تمیز نمی شود می توانید یک دستمال را آغشته به مواد شوینده کنید و آن را به خوبی روی لاستیک دور درب و منافذ آن بکشید.
  • توجه داشته باشید که بعد از کشیدن روی منافذ باید توجه داشته باشید که با آب یا دستمالی آغشته به آب آن را تمیز کنید تا مواد شوینده در لایه های لاستیک باقی نماند.
  • راه سوم استفاده از یک مسواک کوچک می باشد، برای اینکه دسترسی راح تر و بهتری به منافذ داشته باشید می توانید این کار را هم انجام دهید.

کاربران محترم؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی آرچلیک و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر ظرفشویی آرچلیک در غرب تهران استفاده نمایید.

آموزش جرم گیری قفسه های درون ماشین ظرفشویی

یکی از اجزای ماشین ظرفشویی که قطعا جرم گیری آن را تا به حال مشاهده کرده اید قفسه ها و سبد های دستگاه می باشد، اگر نحوه تمیز کردن آن ها را نمی دانید در این بخش با آموزش جرم گیری قفسه های درون ماشین ظرفشویی با ما همراه باشید.

  • ابتدا با رعایت اصوال ایمنی و از برق کشیدن دستگاه قفسه های دستگاه را بهتر است خارج کنید.
  • لگنی را از مواد شوینده و آب پر کنید (در صورت در دسترس نبودن سبد می توانید یک دستمال آغشته به مواد شوینده را به کار بگیرید)
  • سبد ها را در لگن قرار داده یا دستمال را به طور کامل روی آن بکشید.

نحوه جرم گیری دیواره های ماشین ظرفشویی

طبیعتا بعد از گذشت مدت زمانی که آب و مواد شوینده به همراه جرم های ماشین ظرفشویی در دستگاه روان می شوند رسوب گیری ماشین ظرفشویی امری بسیار طبیعی و عادی می باشد، اما کمتر کسی به جرم گیری ان توجه می کند، در همین راستا در ادامه نحوه جرمگیری ماشین ظرفشویی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

  • امروزه برای انجام اینکار پودر ها و قرص های جرمگیری زیادی در بازار وجود دارند، استفاده از این ماده های جرم گیر بسیار ساده می باشد و کمتر کسی می باشد که کار با آن را بلد نباشد، در همین راستا در ادامه به بررسی نحوه استفاده از این ماده ها هم خواهیم پرداخت.
  • ابتدا دستگاه را کاملا خالی کنید.
  • هیچ ظرفی را درون دستگاه باقی نگذارید.
  • مقداری قرص یا پودر را به عنوان شوینده درون ماشین ظرفشویی خود بریزید.
  • برنامه شستشوی AUTO را انتخاب کنید و بگذارید یک شستشوی کامل انجام شود.
  • بعد از انجام شدن این فرایند شستشو دستگاه شما به طور کامل جرمگیری خواهد شد.

جرم گیری ماشین ظرفشویی با قرص بهتر است یا پودر جرمگیر؟

از آن جایی ه بسیاری از مصرف کنندگان حساسیت زیادی روی تمیزی دستگاه خود دارند بعد از مطالعه آموزش نحوه جرمگیری ماشین ظرفشویی اولین سوالی که مطرح می کنند این است که قرص جرمگیر بهتر است یا پودر جرمگیر، چنانچه این پرسش برای شما هم مطرح می باشد در ادامه با بررسی این پرسش که قرص جرمگیری ماشین ظرفشویی بهتر است یا پودر به این سوال شما عزیزان پایخ خواهیم داد.

  • قرص های جرمگیر به این دلیل که در خود بخشی از ژل و بخشی از پودر اختصاصی جرم گیری هستند و خاصیت بوگیر بودن هم دارند به قطع گزینه بسیار بهتری برای در نحوه جرم گیری ماشین ظرفشویی می باشند.
  • ایررادی که می توان از قرص ها گرفت صرفا قیمت بالای آن ها می باشد، در شرایط اقتصادی سخت معمولا مصرف کننده ترجیح می دهد تا از گزینه ارزان تر استفاده کند که این گزینه ارزان تر صرفا همان پودر های جرمگیر هستند.
  • صد البته که پودر های جرم گیر ماشین لباسشویی هم عملکرد خوبی دارند و هم کارایی بسیار بالا، اما زمان که در مقایسه قرار میگیرند نسبت به قرص ها کمی ضعیف تر می باشند.

روش های جلوگیری از جرم گرفتن ماشین ظرفشویی

تا به اینجا مراحل تمیز کردن ماشیین ظرفشویی را برای شما عزیزان شرح دادیم و شما به طور دقیق از این موضوع آگاه شدید که چگونه می توانید دستگاه خود را تمیز کنید، اما به قطع هیچکس دوست داره که تعداد دفعاتی که باید همه این اقدامات را انجام دهد زیاد باشد، از همین رو هم در ادامه با بررسی روش های جلوگیری از جرم گرفتن ماشین ظرفشویی با ما همراه باشید.

  • ابتدا توجه داشته باشید که استفاده از قرص ها یا پودر ها جرمگیر بسیار راحت است و انجام آن در فواصل زمانی مرتب سختی به خصوصی ندارد.
  • علاوه بر این به این موضوع هم توجه داشته باشید که فیلتر ماشین ظرفشویی مانند قلب انسان می باشد پس بهرر است حداقل هر دو ماه یکبار فیلتر دستگاه خود را تمیز کنید.
  • علاوه بر این از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید که خاصیت انحلال بالایی دارند و درصد جرمگیری را پایین میاورد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها