آموزش بازاریابی پورسانتی

راهنمای آموزش بازاریابی پورسانتی


این درسنامه را بر روی این وبلاگ منتشر خواهم کرد تا افرادی که می خواهند وبلاگ خود را راه بیندازند از آن استفاده کنند. در این درسنامه به این خواهیم پردازیم که چطور با وبلاگ از طریق بازاریابی پورسانتی یا همان بازاریابی همکاری در فروش کسب در آمد کنید.

قبل از اینکه شروع کنم می خواهم یک چیز را شفاف سازی کنم: اصلا اعتقاد به این ندارم که پول آسان به دست می آید و قرار نیست در این مقاله هیچ نکته سحرآمیزی گفته شود که چطور می شود یک شب پول دار شد. پس اگر شما به دنبال رسیدن به پول از راه آسان هستید، این مقاله را مطالعه نکنید.

آیا واقعا می توان از برنامه های معرف یا کلیکی یا پورسانتی درآمد کسب کرد؟ خوب هم بله و هم نه؛ پول در بازاریابی پورسانتی وجود دارد، اما اینکه بتوانید از آن پول را کسب کنید یا نه، بستگی به بسیاری از عوامل دیگر مانند تعهد، تجربه، ترافیک وب سایت و غیره دارد.

بازاریابی پورسانتی یا کلیکی چیست؟

بازراریابی پورسانتی یک فعالیت بازاریابی است که در آن صاحبان مشاغل به بازاریابان یا افرادی که با استفاده از تلاش ها و روش های بازاریابی پورسانتی کالای آن ها را معرفی و برای از این طریق جلب مشتری و بازدید کننده یا مشتری می فرستند، پاداش می دهند.

اساسا شما به عنوان یک بازاریاب هستید که وقتی به یک کسب و کاری کمک کردید تا محصولات و خدماتش را تبلیغ کند، پاداش خواهید گرفت. بازاریابی وابسته احتمالا یکی از سریع ترین و ارزان ترین (و نه ساده ترین) راه برای شروع کسب درآمد آنلاین است. شما فقط یک خریدار و یک فروشنده را پیوند به یکدیگر داده و به آن ها نگاه کرده و پورسانت خود را دریافت می کنید.

 

مطالعه ادامه مقاله در اینجا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها