آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور

داوطلبان آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور از ساعت ۱۴ امروز(دوشنبه) ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه به سامانه ثبت نام آزمون اعزام مراجعه و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده  آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور داوطلبان از ساعت ۱۴ عصر روز دوشنبه مورخ ۱۷ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه می توانند به سامانه ثبت نام آزمون اعزام مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور را دریافت نمایند.

بر این اساس، آن دسته از فرهنگیانی که در هنگام ثبت نام گزینه انتخاب زبان خارجی برای آنها غیر فعال بوده است باید قبل از دریافت کارت زبان خارجی آزمون را در محل مشخص شده تعیین کنند و سپس امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای آنها فراهم است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،  گفتنی است؛ ضمنا متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند ولی امکان پرداخت هزینه ثبت نام برای آنها میسر نبوده است باید قبل از دریافت کارت با ورود به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک هزینه مذکور را پرداخت و سپس امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای آنها فراهم می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها