آغاز ثبت نام کنکور بازار سرمایه

بر اساس اعلام اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، با تصویب کمیتۀ گواهی‌ نامه ‌های حرفه ‌ای بازار سرمایه، ثبت نام آزمون‌های قلم و کاغذی اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه، از روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری آغاز شد.
ثبت نام بیست و هشتمین دورۀ آزمون‌های بازار سرمایه، از روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بر اساس اعلام اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، با تصویب کمیتۀ گواهی‌ نامه ‌های حرفه ‌ای بازار سرمایه، ثبت نام آزمون‌های قلم و کاغذی اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه، از روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
رئیس ادارۀ آموزش و امور گواهی ‌نامه ‌های حرفه ‌ای با اعلام زمان آغاز ثبت نام بیست و هشتمین دورۀ آزمون‌ های حرفه‌ای بازار سرمایه تأکید کرد: مهلت ثبت نام در این دوره از آزمون‌ ها تا تاریخ بیست و پنجم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
حیدر فروغ نژاد با اعلام اینکه در این دوره تنها دو آزمون اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی در روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه و در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه به صورت الکترونیکی در هفتۀ پایانی دی ماه و فقط در تهران برگزار خواهد شد.
برای آشنایی با سرفصل‌ها و هم چنین برنامۀ زمان‌بندی آزمون‌ها به آدرس http://icmc.seo.ir  مراجعه کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها