برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی

آزمون ورود به حرفه مهندسی، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی، پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ اسفند) برگزار شد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، این آزمون با هدف ورود به حرفه مهندسی و مشتقات آن و با عنایت به مفاد نامه شماره ۷۸۳۳۷/۴۲۰ برگزار شد.
این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار در هفت رشته معماری، عمران، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک ، مکانیک و برق برگزار شد.آزمون رشته های معماری (نظارت)، عمران (نظارت)، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه و رشته های معماری (طراحی)، عمران (محاسبات)، مکانیک و برق در روز جمعه ۲۵ اسفندماه برگزار شد.آزمون کاردان های فنی ساختمان در رشته های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه برداری در روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه جاری و در تمام پایه های معماران تجربی در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه برگزار شد.

پنج‌شنبه و جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی پنج‌شنبه و جمعه به صورت همزمان در سراسر کشور آزمون‌های ورود به حرفه برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی، آزمون ورود به حرفه‌ کاردانهای فنی ساختمان و و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برق، نقشه‌برداری و ترافیک به صورت همزمان در سراسر کشور در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
همچنین آزمون ورود به حرفه‌ کاردانهای فنی ساختمان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار کاردانی در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، نقشه‌برداری، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه امسال برگزا رمی‌شود.
بنابر این گزارش در این آزمون‌‌ها ۹۰ هزار داوطلب به طور هماهنگ و هم زمان در سراسر کشور شرکت می کنند.
وب سایت : http://www.mrud.ir

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۱)

  1. فرشید توپاابراهیمی گفت:

    شهرسازی و معماری ایران یکی از رفرنس‌های اصلی آزمون بود که در آزمون آزمایشی و آزمون‌ اصلی، سؤالات متفاوتی از این مبحث مطرح گردد برای پاسخ به این سؤالات، کتاب و جزوه‌ی کلمات کلیدی شورایعالی شهرسازی و معماری را از چه سایت می توان تهیه کرد.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها