آزمون جذب کارشناسان ناظر پروژه‌های عمرانی بخش کشاورزی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان گفت: آزمون جذب کارشناسان ناظر پروژه‌های عمرانی بخش کشاورزی ۲۷ آذر ماه جاری در زاهدان برگزار می‌شود.
حمیدرضا جهان‌تیغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همه ساله سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان برای نظارت بر پروژه‌های عمرانی سازمان جهادکشاورزی و ادارات کل تابعه آن از میان اعضای دارای صلاحیت و پروانه اشتغال این سازمان اقدام به برگزاری آزمون می‌کند.

وی گفت: در سال‌جاری تعداد ۱۸۰ کارشناس ناظر در پروژه‌های عمرانی سازمان جهادکشاورزی و اداره کل شیلات استان در صورت کسب امتیازات لازم به کارگیری خواهند شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این آزمون در گرایش‌های آب و خاک، زراعت، باغبانی، ترویج و صنایع کشاورزی در مورخ ۲۷ آذر تا یکم دی ماه در ساختمان شماره یک سازمان جهادکشاورزی استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری آزمون گرایش شیلات این سازمان با همکاری اداره کل شیلات سیستان خبر داد و گفت:  روز گذشته تعدادی از متقاضیان این گرایش در آزمون شرکت کرده‌اند که نتایج آن متعاقبا از طریق وب سایت سازمان اعلام می‌شود.

جهان‌تیغ ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sibel.agri-eng.org سازمان نظام مهندسی کشاورزی سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. سپاهی گفت:

    سلام
    آزمون امسال نظام مهندسی چه تاریخی برگزار میشه

  2. ملیحه نورزهی گفت:

    نتایج آزمون ناظرین مهندسین باغبانی

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها