آزمون جامع استخدامی به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس : رییس جمهوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه‌های مبتنی بر تبعیضات ناروا، نسبت به بازنگری عناوین شغلی و پیش‌بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصت‌های شغلی متناسب با شایستگی‌ها اقدام کند.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه امروز یکشنبه ۱۰ مرداد هیأت دولت، دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت‌های شغلی، آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه‌های جنسیتی در جهت رعایت عدالت، اصلاح شود.
این دستور رئیس جمهور در پی اعلام خبر برگزاری آزمون جامع استخدامی و عناوین شغلی و سهمیه‌های تبعیض‌آمیز جنسیتی در نظر گرفته شده توسط دستگاه‌های اجرایی صادر شد.
رییس جمهوری در جلسه هیأت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه‌های مبتنی بر تبعیضات ناروا، به سرعت نسبت به بازنگری عناوین شغلی و سهمیه‌های استخدامی با رویکرد عدالت و پیش‌بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصت‌های شغلی متناسب با شایستگی‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و وعده‌های رییس‌ جمهور اقدام نماید و نتیجه اصلاحات به هیأت وزیران گزارش شود.
در ادامه، هیأت وزیران با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار موافقت کرد. این اقدام با هدف افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی و صرفه‌جویی در مصرف آب انجام می‌گیرد.
در راستای تعیین تکلیف نرخ و فرآیند تسویه بدهکاران ارزی از محل حساب ذخیره ارزی، دولت با تسری مهلت تمدید شده برای بدهکارانی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدام نموده ولیکن تاکنون موفق به تسویه کامل بدهی‌شان نشده‌اند، موافقت کرد.

 برای مشاهده آخرین اخبار سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی اینجاکلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۱)

  1. امید گفت:

    سلام بچه ها آیا تاریخ آزمون دستگاه های اجرایی تغییر کرده؟من نمیدونستم.اگه آره تاریخش کیه لطف کنید جواب بدین خیلی مهمه واسم

  2. sedna گفت:

    سلام ایاازمون آموزش وپرورش به تعویق افتاده

  3. علی گفت:

    اداره جهاد کشاورزی استخدامی ندارد رشته علوم دامی را استخدام نمی کنند

  4. masumeh گفت:

    سلام، خسته نباشید
    من هر چی میزنم نمیتونم کانال تلگرام وارد بشم، پیام میده وجود نداره، مشکل از چیه؟؟ ممنون

  5. توشه گفت:

    کی به تبعیض جنسیتی اعتراض داره!
    من خودم یه خانم هستم و هیچ اعتراض جنسیتی ندارم…
    ما اعتراضمون به تعداد ظرفیتهاست نه جنسیت!
    برای یه شغل، هم مرد میگیرن و هم زن، اون هم از چندین رشته و از چندین مقطع تحصیلی، اونوقت ظرفیت زده فقط ۱ نفر!! این مسخره کردن ما نیست؟!

    • س گفت:

      سن استخدامی برای جاهای مختلف متفاوت هست ولی نباید اینجوری باشه مخصوصا اینکه الان چن سال هست یه استخدامی درست حسابی نداشتیم و دهه شصتی ها خیلی بهشون ظلم شده تبعیضات ناروا برای بعضی رشته ها برای خانم ها واقعا ظالمانه هست دید باید کلی باشه نه اینکه بعضی رشته ها مشکلی ندارن شما اینطوری نظر بدید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها