آزمون استخدامی سال ۱۳۹۷ وزارت نفت یکپارچه شد

آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی را از وزارت نفت کسب اطلاع کرده است: مهمترین ویژگی آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۷ یکپارچه برگزار شدن آن بوده به طوری‌که با حذف برخی از امتیازات از سوی دیوان عادلت اداری عملا به جای دو آزمون (گروه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کارکنان صنعت نفت)، با تجمیع انجام گرفته سال ۹۷ یک آزمون برای استخدام ۲۵۰۰ نفر انجام می‌شود.

 از سوی دیگر قرار است فردا یکشنبه در نشستی با حضور مدیران ارشد وزارت نفت با جمع بندی حکم رسمی ابلاغ شده دیوان عدالت اداری، تصمیم گیری درباره برگزاری آزمون استخدامی یکپارچه وزارت نفت اتخاذ شود.
 یک مقام مسئول در گفتگو با خبرنگار «انرژی نیوز» با بیان اینکه با حذف امتیازات عملا ضرورتی برای برگزاری دو آزمون استخدامی برای وزارت نفت وجود ندارد زیرا دیوان عدالت اداری هم در حکم نهایی خود نسبت به رفع تبعیض‌ها تاکید کرده است، گفت: بر این اساس آزمون سال ۹۷ وزارت نفت صرفا در قالب یک آزمون برگزار می شود.
 به گزارش انرژی نیوز، تاکنون تصمیمی برای کاهش رتبه و یا معدل داوطلبان در آزمون‌استخدامی اتخاذ نشده اما تغییر مدل سوالات آزمون‌استخدامی یکی از گزینه‌های پیشنهادی است. علاوه بر این هنوز تاریخی برای برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت تعیین نشده است.
 در همین حال «بیژن زنگنه» وزیر نفت هفته گذشته در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز با اشاره به صدور اطلاعیه ای مبنی بر لغو آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۶ به دنبال ایراداتی که دیوان عدالت اداری گرفته است، گفت: بر این اساس آزمون جدید استخدامی وزارت نفت با شرایط جدید برگزار خواهد شد.
منبع: انرژی نیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سید جمشید طاهریان گفت:

    با سلام و عرض ادب
    شرایط شرکت در ازمون چیه و زمانش کی اعلام میشه؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها