آزمون ادواری مهارت آتش نشانی در قزوین به زودی برگزار می‌شود

مدیرعامل آتش نشانی قزوین گفت: هشتمین دوره آزمون ادواری مهارت آتش نشانی در قزوین اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.


سید علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در این آزمون که با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استان قزوین برگزار خواهد شد ۲۲۵ داوطلب شرکت دارند.
وی یادآورشد: شرکت کنندگان در این آزمون باید با همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه اول اردیبهشت ماه سال جاری در محل برگزاری آزمون واقع در خیابان خیام شمالی، ساختمان جهاد دانشگاهی قزوین حضور داشته باشند.
شفیعی تصریح کرد: آزمون ادواری مهارت آتش نشانی به صورت غیرحضوری برگزار می شود و شرکت کنندگان با مطالعه منابع و کتب درسی که معرفی می شود در آزمون شرکت می کنند و همچنین سازمان آتش نشانی قزوین در آزمون امسال به منظور آشنایی و آمادگی بیشتر متقاضیان با سرفصل دروس و رفع اشکالات احتمالی ناشی از مطالعه جزوات معرفی شده ۵۰ ساعت کلاس حضوری برای داوطلبین پیش بینی کرد که در دو بخش تئوری و عملی تشکیل شد و حضور متقاضیان در این کلاس الزامی بود.
مدیرعامل آتش نشانی قزوین با اشاره به این که آزمون مهارت آتش نشانی بیشتر مربوط به آن دسته از افرادی است که در هنرستان های کاردانش بزرگسالان مشغول تحصیل هستند بیان کرد: این آزمون براساس استانداردهای تعریف شده معادل یک هزار و ۷۸۵ ساعت و به عنوان ۴۷ واحد درسی محسوب می شود و داوطلبین با گذراندن بقیه واحدهای درسی خود در هنرستان بزرگسالان موفق به کسب مدرک دیپلم می شوند.
شفیعی افزود: آزمون مهارت آتش نشانی در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می شود و افرادی که در آزمون تئوری پذیرفته شوند اجازه شرکت در آزمون عملی را خواهند داشت.
وی با بیان این نکته که شرکت کنندگان در آزمون باید در هر دو بخش تئوری و عملی نصاب نمره قبولی را کسب کنند تا موفق به دریافت گواهینامه مربوط شوند گفت: نصاب نمره قبولی درآزمون تئوری ۵۰ نمره از ۱۰۰ نمره و آزمون عملی ۶۰ نمره از ۱۰۰ نمره است.
شفیعی عنوان کرد: گواهینامه پذیرفته شدگان در هشتمین مرحله آزمون ادواری مهارت آتش نشانی اوایل تیرماه سال جاری ارائه خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها