آرشیو استخدام شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ۹۶

استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس (استخدام جدید)

دعوتنامه

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۲/۲۱ و بر اساس تصمیمات شرکت و به منظور برنامه ریزی برای آموزش کلیه نفرات واجد شرایط، به اطلاع داوطلبین علاقمند مرحله دوم لیست ذخیره (به شرح اسامی پیوست) که بومی بوده و یا در شهر بندرعباس مقیم می باشند (توضیح اینکه مشکل اقامت در شهر بندرعباس نداشته باشند) می رساند که بر اساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است کلاس­های آموزش گروه اول از مرحله دوم کارآموزان، بعد از اتمام ماه مبارک رمضان به ترتیب زمان بندی انجام شده در واحد آموزش پالایشگاه برگزار گردد، لذا از داوطلبین محترم تقاضا می شود مراتب آمادگی خود را جهت هماهنگی لازم حداکثر تا آخر وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۳/۳۰  از طریق نمابر شماره ۲۶۷۰۹۹۲۱-۰۲۱ به واحد آموزش شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعلام نمایند.

واحد آموزش

اسامی داوطلبان باقیمانده ذخیره آزمون استخدامی سال ۹۲ -کارشناسی و کارشناسی ارشد


اطلاعیه جدید

اطلاعیه

بر اساس تصمیمات اتخاذشده از آنجاکه تعدادی از داوطلبین همکاری در شرکت به دلایل مختلف از حضور در زمان مقرر خودداری نموده اند و یا در آموزشهای تخصصی موفق نگردیده اند، به اطلاع آن تعداد از داوطلبین مرحله دوم لیست ذخیره ( به شرح اسامی پیوست) که بومی بوده و یا در شهر بندرعباس مقیم می باشند ( توضیح اینکه مشکل اقامت در شهر بندرعباس نداشته باشند) می رساند بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مقرر است کلاس­های آموزش مرحله دوم کارآموزان بلافاصله بعد از اتمام ماه مبارک رمضان در واحد آموزش پالایشگاه برگزار گردد، لذا از داوطلبین محترم تقاضا میشود مراتب آمادگی خود را جهت هماهنگی های ضروری قبل از شروع آموزش تا تاریخ ۹۶/۰۳/۰۳ از طریق نمابر شماره ۲۶۷۰۹۹۲۱-۰۲۱ به واحد آموزش شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعلام نمایند. بدیهی است بعد از تاریخ فوق ثبت نام در این مرحله میسر نمی باشد.

                                                                       واحد آموزش

                                                                                      ۹۶/۰۲/۲۰


داوطلب گرامی
با سلام
نظر به اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است با یاری خداوند سبحان دوره کارآموزی و آموزش گروه سوم داوطلبان عزیز از روز شنبه مورخ ۹۵/۰۸/۰۱ در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس آغاز گردد، لذا از داوطلبان عزیز در لیست نفرات اعلام شده که کماکان مایل به همکاری در شرکت نفت ستاره خلیج فارس می باشند، درخواست میگردد رأس ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹۵/۰۸/۰۱ در محل پالایشگاه نفت ستاره با همراه داشتن مدارک مشروحه ذیل به آدرس بندرعباس- کیلومتر ۱۴ اسکله شهید رجایی- دوراهی خون سرخ- جنب پالایشگاه نفت بندرعباس مراجعه نمائید، بدیهی است عدم حضور در تاریخ ذکر شده بمنزله انصراف داوطلب از همکاری با این شرکت تلقی خواهد شد.
۱- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲- گواهی عدم سوء پیشینه کیفری که حداکثر یکماه از تاریخ صدور آن گذشته باشد
۳- اصل و تصویر کارت ملی
۴- اصل و تصویر شناسنامه
۵- شش قطعه عکس ۴*۳
۶- گواهی سابقه کار ترجیحاً همراه با گواهی پرداخت حق بیمه ایام اشتغال بکار

لیست اسامی پذیرفته شدگان
با آرزوی توفیق
شرکت نفت ستاره خلیج فارس


دعوت بکار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

ضمن تبریک سال نو ، به اطلاع میرساند از آنجا که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، بزودی آموزش های تخصصی تعدادی از پذیرفته شدگان (بشرح اسامی اعلام شده در جدول پیوست ۱) در مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز پالایشگاه و بر اساس اولویت و تقدم امتیازات مکتسبه در آزمون کتبی و مصاحبه فنی / تخصصی انجام شده قبلی ، آغاز خواهدشد.

لازم است هر یک از نفرات اعلام شده تمایل مجدد خود را به شرکت در دوره های آموزشی و کارآموزی و نهایتا همکاری در مراحل بهره برداری پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نسبت به تکمیل فرم ضمیمه (پیوست ۲) حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱/۲۵ اقدام و فرم مذکور را از طریق نمابر شماره ۲۶۷۰۹۹۲۱-۰۲۱ارسال نمایند.

بدیهی است در صورت عدم وصول فرم تکمیل و امضاء شده فوق الذکر ، موضوع بمنزله انصراف داوطلب تلقی و نیروهای مورد نیاز پالایشگاه از طریق سایر نفرات بر اساس اولویت امتیازات تامین خواهد شد.

پیوست ۱

پیوست ۲


فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد


 اطلاعیــه دعوت به همکاریسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش HSE (ایمنی آتش نشانی، بهداشت و محیط زیست) در رشته های تحصیلی مرتبط (بشرح جدول ذیل) بصورت قراردادی مدت موقت و بصورت آزمایشی و بر اساس قانون کار و سازمان تأمین اجتماعی ، فقط از بین داوطلبان ذکور در الویت اول نیروهای بومی ساکن بندرعباس (ترجیحاً دارای حداقل۲ تا ۳ سال سابقه کار مرتبط) از طریق برگزاری مصاحبه فنی/تخصصی دعوت به همکاری می نماید  شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش HSE (ایمنی آتش نشانی، بهداشت و محیط زیست) در رشته های تحصیلی مرتبط (بشرح جدول ذیل) بصورت قراردادی مدت موقت و بصورت آزمایشی و بر اساس قانون کار و سازمان تأمین اجتماعی ، فقط از بین داوطلبان ذکور در الویت اول نیروهای بومی ساکن بندرعباس (ترجیحاً دارای حداقل ۲ تا ۳ سال سابقه کار مرتبط) از طریق برگزاری مصاحبه فنی/تخصصی دعوت به همکاری می نماید.
داوطلبان واجد شرایط در صورت تمایل لازم است، مدارک مورد نیاز اعلام شده را همراه با فرم تکمیل شده پیوست از طریق پست پیشتاز حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۵/۱۳۹۴ به صندوق پستی ۱۹۱۹۸۳۸۴۱۱ ارسال نمایند. بدیهی است به مدارک ناقص و یا مدارک تحصیلی غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً هرگونه اطلاع رسانی بعدی از طریق همین سایت (www.pgsoc.ir)اعلام خواهد شد. (داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مشابه آن در بسیج الزامی است) لطفا فرم استخدام را از قسمت آلبوم تصاویر , قسمت استخدام تهیه و تکمیل بفرمایید .
مشخصات : ۱ کارشناس /کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی( آتش نشانی ) – تعداد مورد نیاز ۲ نفر حداکثر سن ۳۵ سال ۲ کارشناسی/کارشناس ارشد بهداشت حرفه ای – تعداد مورد نیاز ۲ نفر حداکثر سن ۳۵ سال ۳ کارشناسی / کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست – تعداد مورد نیاز ۱ نفر حداکثر سن ۳۵ سال ۴ کارشناسی/ کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی – تعداد مورد نیاز ۱ نفر حداکثر سن ۳۵ سال ۵ کارشناسی/ کارشناسی ارشد بهداشت و تغذیه – تعداد مورد نیاز ۱ نفر حداکثر سن ۳۵ سال مدارک مورد نیاز : ۱. تصویر آخرین مدرک تحصیلی ۲ . تصویرسوابق کار ۳.تصویرکارت پایان خدمت/ معافیت دائم ۴. تصویر کارت ملی

خبر ۶ مرداد ۹۴ استخدام: پذیرفته‌شدگان آزمون ستاره خلیج‌فارس همچنان بلاتکلیف هستند۰۹

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه برخی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس در تماس با باشگاه خبرنگاران نسبت به تعویق اعلام نتایج و جذب خود در شرکت ستاره خلیج فارس گلایه داشتند.
براساس این گزارش پذیرفته شدگان  این آزمون استخدامی عنوان می‌کنند آزمون استخدامی در تاریخ ۲ اسفند ماه سال ۹۲ برگزار و نتایج نیز در تاریخ ۲۸ اسفند ماه همان سال اعلام شده است. به گونه‌ای که از این افراد مصاحبه گزینشی نیز به عمل آمده است.
بنبراین پس از اعلام نتایج، قرار بود که در خرداد ماه سال ۹۳ مصاحبه تخصصی انجام و تا تیرماه سال ۹۳ نتایج این مرحله نیز اعلام شود که البته با دو ماه تاخیر در شهریورماه اعلام شد.
به گفته این پذیرفته شدگان که البته تعداد آنها ۴۰۰ نفر است، قرار بود در مهرماه نتایج نهایی اعلام و ۲۰۰ نفر از این تعداد پس از مرحله گزینش مشغول به کار شوند اما با گذشت حدود یک سال هنوز نتیجه اعلام نشده و در بلاتکلیفی به سر می برند.
برای پیگیری این موضوع خبرنگار باشگاه خبرنگاران با مسئولان پالایشگاه ستاره خلیج فارس تماس گرفت و یکی از افراد این شرکت اعلام کرد: تا زمانی که پالایشگاه به طور کامل احداث نشده باید این افراد منتظر بماند.
یک منبع آگاه نیز اعلام کرد دعوت از پذیرفته شدگان در آزمون های کتبی و مصاحبه فنی و تخصصی براساس برنامه ریزی های آموزشی در اولویت کاری است؛ به همین دلیل در زمان مناسب از نفرات بر اساس اولویت و تقدم امتیاز در رشته های مختلف تحصیلی مورد نیاز از طریق پیام ، تماس تلفنی و یا سایت این شرکت دعوت بعمل خواهد آمد.
اکنون جای این سوال باقی است که چرا پالایشگاهی که هنوز به مرحله کامل نرسیده و حتی آینده این پالایشگاه مشخص نیست آزمون برگزار شده پذیرفته‌شدگان را چشم انتظار گذاشته‌اند.
گفتنی است؛‌ شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سال ۱۳۸۵ با هدف طراحی، مدیریت، تامین منابع مالی، احداث، بهره‌برداری و نگهداری از پالایشگاه میعانات گازی به ثبت رسید.
این شرکت با بهره گیری از توان و ظرفیت نیروهای متخصص ایرانی و شرکت های داخلی اعم از مدیریتی ، مهندسی و ساخت از جمله بزرگترین شرکت های پالایشی است که هم اکنون در حال احداث پالایشگاه میعانات گازی در بندرعباس با ظرفیت ۳۶۰,۰۰۰ بشکه در روز می باشد.
خبر ۱۶ آذر ۹۳  استختام: اطلاعیه جدید شرکت نفت ستاره خلیج فارس
ضمن تشکر از ابراز تمایل داوطلبان محترم همکاری در شرکت نفت ستاره خلیج فارس، بدینوسیله به اطلاع این عزیزان می رساند نظر باینکه پالایشگاه کماکان در مراحل ساخت و نصب تجهیزات بوده و تاکنون بمرحله بهره برداری نرسیده است از این رو در نظر است بتناسب آماده شدن واحدهای مختلف پالایشگاه جهت بهره برداری، به مرور از داوطلبان پذیرفته شده بر اساس تعداد نفرات مورد نیاز، همچنین تقدم و الویت امتیازات مکتسبه در آزمون کتبی و مصاحبه فنی/ تخصصی در مراحل مختلف و در زمان مناسب بمنظور گذراندن دوره های آموزشی دعوت بعمل خواهد آمد.

خواهشمند است تا زمان اطلاع رسانی بعدی از پیگیری موضوع و تماس با واحدها و همکاران این شرکت جداً خودداری فرمایید.  ضمن تشکر از ابراز تمایل داوطلبان محترم همکاری در شرکت نفت ستاره خلیج فارس، بدینوسیله به اطلاع این عزیزان می رساند نظر باینکه پالایشگاه کماکان در مراحل ساخت و نصب تجهیزات بوده و تاکنون بمرحله بهره برداری نرسیده است از این رو در نظر است بتناسب آماده شدن واحدهای مختلف پالایشگاه جهت بهره برداری، به مرور از داوطلبان پذیرفته شده بر اساس تعداد نفرات مورد نیاز، همچنین تقدم و الویت امتیازات مکتسبه در آزمون کتبی و مصاحبه فنی/ تخصصی در مراحل مختلف و در زمان مناسب بمنظور گذراندن دوره های آموزشی دعوت بعمل خواهد آمد. خواهشمند است تا زمان اطلاع رسانی بعدی از پیگیری موضوع و تماس با واحدها و همکاران این شرکت جداً خودداری فرمایید. سلامتی و موفقیت شما را از خداوند متعال خواهانیم.

خبر ۱۱ شهریور ۹۳  استختام:اعتراض برخی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ستاره خلیج فارس به تاخیر ۲ ماهه و پاسخ مسئولان

خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مدتی است برخی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ستاره خلیج فارس در تماس با خبرگزاری فارس نسبت به تعویق اعلام نتایج و جذب خود در شرکت ستاره خلیج فارس گلایه مند هستند.

امروز نیز مطلع شدیم تعدادی از این افراد در مقابل شرکت ستاره خلیج فارس تجمع کردند تا نتایج استخدامی زودتر اعلام و از وضعیت بلاتکلیفی خارج شوند.

این افراد مدعی هستند آزمون استخدامی در ۲ اسفند ماه سال ۹۲ برگزار و نتایج نیز در تاریخ ۲۸ اسفند ماه اعلام شده است.

پس از اعلام نتایج در خرداد ماه سال ۹۳ مصاحبه تخصصی انجام و قرار بود تا تیرماه نتایج این مرحله نیز اعلام شود که با دوماه تاخیر در شهریورماه اعلام شد.

به گفته این پذیرفته شدگان قرار بود در مهرماه نتایج نهایی اعلام و پس از مرحله گزینش مشغول به کار شوند که با گذشت ۲ ماه هنوز نتیجه اعلام نشده و در بلاتکلیفی به سر می برند.

خبرنگار فارس برای پیگری موضوع با مسئولان شرکت ستاره خلیج فارس گفت‌وگو کرد، که درنهایت مسئولان اعلام کردند مرحله گزینش طبق زمانبندی در حال اجرا است. هیچ تاخیری رخ نداده و قراراست به تدریج برگزیدگان نهایی دعوت به کار شوند.

خبر ۱۱ شهریور ۹۳  استختام: اعلام نتایج مصاحبه ی تخصصی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

 داوطلب گرامی برای آگاهی از نتایج مصاحبه تخصصی خود کلیک کنید.

خبر ۷ خرداد ۹۳ – اعلام زمان مصاحبه آزمون استخدامی نفت ستاره خلیج فارس

خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۳ – برنامه زمانبندی مصاحبه تخصصی

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت نفت ستاره خلیج فارس به سایت شرکت به آدرس www.pgsoc.ir و برای اطلاعات مرتبط به آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن   ۰۷۶۱-۳۵۵۳۳۶۳ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

خبر ۲۰ فروردین ۹۳ – اعلام نتایج آزمون استخدامی نفت ستاره خلیج فارس

لینک اعلام نتایج

خبر ۲۷ اسفند ۹۲ – زمان اعلام نتایج آزمون نفت ستاره خلیج فارس از ساعت ۸ روز چهارشنبه مورخ ۹۲/۱۲/۲۸ اعلام خواهد شد.

داوطلبان گرامی

با سلام

به دلیل تداخل زمان آزمون کارشناسی ارشد و آزمون نفت ستاره خلیج فارس، زمان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به روزهای پنجشنبه و جمعه

مورخ ۱/۱۲/۹۲ و ۲/۱۲/۹۲ منتقل می گردد. ضمنا دریافت کارت آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۹۲ لغایت ۳۰/۱۱/۹۲ می باشد.

زمان ثبت نام در آزمون استخدامی  شرکت نفت ستاره خلیج فارس واقع در هرمزگان-بندرعباس تا روز چهارشنبه مورخ ۹۲/۱۰/۲۵ تمدید گردید.

–   زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۱/۹۲ لغایت چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۹۲ از طریق سامانه اینترنتی سایت ثبت نام، قابل دریافت خواهد بود.
۵-   زمان و محل برگزاری آزمون:
تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۲ یا ۲۵/۱۱/۱۳۹۲ در شهر بندرعباس می‌باشد. حوزه و تاریخ برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.
۶-   منابع آزمون:
آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد. منابع آزمون‌های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذکر شده است.
شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی در استان هرمزگان – بندرعباس در مرحله اول تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تامین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.
جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز
مقطع تحصیلی
رشته تحصیلی
گرایش
مرد
زن
تعداد کل
کارشناسی و بالاتر
مهندسی شیمی
فرآیندهای جداسازی، صنایع پالایش، صنایع گاز، صنایع پتروشیمی، طراحی فرآیند، طراحی صنایع پتروشیمی
۴۰
۴
۴۴
مهندسی مکانیک
حرارت و سیالات
۱۴
۲
۱۶
مهندسی مکانیک
طراحی جامدات
۳
۳
مهندسی برق
قدرت
۸
۸
مهندسی برق
الکترونیک
۵
۵
مهندسی مواد
متالورژی صنعتی
۱
۱
۲
مهندسی ایمنی
۳
۳
مهندسی صنایع
برنامه­ریزی و تحلیل سیستم­ها، برنامه­ریزی و مدیریت تولید، تحقیق در عملیات و مهندسی سیستم
۱
۱
۲
 کامپیوتر
سخت افزار
۱
۱
کامپیوتر
نرم افزار
۱
۱
مهندسی محیط زیست
۱
۱
شیمی
شیمی کاربردی
۲
۱
۳
حسابداری
۲
۱
۳
مدیریت
مدیریت دولتی
۲
۱
۳
مدیریت
مدیریت بازرگانی
۲
۱
۳
علوم تربیتی
مدیریت برنامه­ریزی آموزشی
۱
۱
 
 
 
جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز (ادامه)
مقطع تحصیلی
رشته تحصیلی
گرایش
مرد
زن
تعداد کل
کاردانی
برق
قدرت (الکتروتکنیک، برق صنعتی)
۶
۶
برق
الکترونیک
۴
۴
ایمنی صنعتی
۲
۲
شیمی
شیمی آزمایشگاهی
۴
۴
مکانیک
ماشین­آلات، جوشکاری، ساخت و تولید، تأسیسات عمومی صنایع، تأسیسات آبرسانی و گاز رسانی
۲۰
۲۰
فنی
شیمی، فیزیک، ریاضی، مکانیک، عملیات پالایش، عملیات پتروشیمی
۶۰
۶۰
مدیریت بازرگانی
۲
۲
مدیریت دولتی
۳
۳
جمع کل
۱۸۷
۱۳
۲۰۰
۱-   شرایط عمومی استخدام
۱-    تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
۲-    اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور (مصرح در قانون اساسی)
۳-    دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (غیر پزشکی) به صورت کامپیوتری (جهت داوطلبان ذکور)
۴-    عدم سوء پیشینه کیفری
۵-    نداشتن تعهد خدمت در دستگاه‌ها، موسسات و شرکت‌ها در زمان دعوت به کار
۶-    داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان
۷-    موفقیت در آزمون، مصاحبه فنی و تخصصی و آموزش‌های اولیه و تخصصی
۸-    آمادگی انجام وظیفه در محل پالایشگاه میعانات‌گازی بندرعباس و سکونت در بندرعباس
تبصره – در شرایط یکسان اولویت جذب با داوطلبان بومی استان هرمزگان و خانواده معظم شهدا (همسر و فرزندان)، جانبازان بالاتر از ۲۵% (حالت اشتغال) و آزادگان با بیش از یکسال اسارت می‌باشد.
۲-   شرایط اختصاصی استخدام
الف- حداکثر سن متقاضیان برای دارندگان مدرک کاردانی ۲۵ سال و کارشناسی ۲۸ سال و کارشناسی ارشد
۳۰ سال تمام تا تاریخ ۲/۱۰/۹۲ می‌باشد.
تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
v  مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر با تایید کمیته جذب حداکثر به میزان ۳ سال(در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).
v   مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سقف سنی افزوده می‌شود.
تذکر ۱: داوطلبان تنها می توانند در صورت داشتن شرایط لازم از یکی از تبصره های فوق‌الذکر استفاده نمایند .
تذکر ۲: در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع کاردانی نبایستی بیشتر از ۲۸ سال و کارشناسی و کارشناسی ارشد نباید به ترتیب بیشتر از ۳۱ و ۳۳ سال باشد.
تذکر ۳: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی و مدارک پایان خدمت و یا معافیت دائم بایستی قبل از تاریخ ۲/۱۰/۱۳۹۲باشد.
۳-   مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام
ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۲/۱۰/۹۲ لغایت ۱۷/۱۰/۹۲ با مراجعه به سایت  ww.hormozgan.ac.ir/Pages/azmoun.aspx انجام می‌پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع‌رسانی‌های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی به شرح ذیل است:
۱-  ثبت و تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سایت مذکور به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی
۲-  متقاضی می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳ خود را با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
۳-  واریز مبلغ ۰۰۰ر۲۵۰ ریال (بیست و پنج هزار تومان) به عنوان حق ثبت نام به صورت پرداخت بانکی به حساب شماره ۲۰/۱۵۶۳۹۶۸ بانک ملت (قابل واریز در تمامی شعب بانک ملت) به نام دانشگاه هرمزگان. ضمناً در موقع ثبت نام باید اسکن فیش واریزی نیز ارسال گردد که حجم فایل آن نباید بیشتر از ۸۰  کیلو بایت باشد.
۴-  ارائه مدارکی دال بر انجام خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم برای آقایان (به صورت اسکن ارسال شود و حجم فایل آن نباید بیشتر از ۴۰ کیلو بایت باشد.).
۵-    فایل اسکن­شده مدرک تحصیلی با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت
توجه مهم: نام و نام خانوادگی پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام و نام خانوادگی متقاضی شرکت در آزمون یکی باشد.
۴-   زمان توزیع کارت ورود به جلسه
کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۱/۹۲ لغایت چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۹۲ از طریق سامانه اینترنتی سایت ثبت نام، قابل دریافت خواهد بود.
۵-   زمان و محل برگزاری آزمون:
تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۲ یا ۲۵/۱۱/۱۳۹۲ در شهر بندرعباس می‌باشد. حوزه و تاریخ برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.
۶-   منابع آزمون:
آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد. منابع آزمون‌های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذکر شده است.
۷-   مراحل جذب
·    از داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد.
·        پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب صنعتی، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره‌های آموزشی علمی و عملی معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت‌ در دوره‌های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت. بدین­ترتیب قبل از مراحل پیش گفته همچنین پیش از طی نمودن موفقیت­آمیز دوره­های آموزشی، شرکت هیچ­گونه تعهدی منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.
۸-   نکات قابل توجه
۱-  افرادی که موفق به سپری‌نمودن آزمون و مصاحبه فنی و گزینش و آزمایش‌های طب‌صنعتی می‌شوند بایستی قبل از آغاز دوره‌های آموزشی تعهدات و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می‌گردد را به شرکت ارائه دهند.
۲-  منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره‌های آموزشی از عقد قرارداد استخدامی و آغاز کار خودداری نمایند کلیه هزینه‌های مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخیص شرکت از محل تضامین آنان برداشته خواهد شد.
۳-  تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هر یک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نمایند.
۹-   تذکرات مهم:
۱-  چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در متن آگهی‌های استخدام این شرکت ‌باشد مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان حتی در صورتی که حکم استخدامی هم صادر شده باشد، حکم مزبور لغو و بلااثر شده و حق هرگونه اعتراض از داوطلب سلب می‌گردد. بنابراین لازم است اطلاعات داده شده منطبق با شرایط مندرج در این آگهی باشد و از ارائه اطلاعات غیر واقعی جداً خودداری نمایند.
۲-  ثبت نام فقط در رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی اعلام شده در جدول مجاز خواهد بود و داوطلبان می بایست با رشته، گرایش و مقطع تحصیلی ذکر شده در جدول نیازمندی ها در آزمون شرکت نمایند. بنابراین خواهشمند است از ثبت نام در رشته‌های تحصیلی مشابه یا مدارک تحصیلی بالاتر جداً خودداری نمایند.
۳-  ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تائید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
۴-  هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحوی غیر از سامانه اینترنتی مورد قبول نمی باشد.
۵-    مجدداً تاکید می‌گردد که استخدام صرفاً براساس آئین­ نامه و مقررات شرکت و ضوابط تعریف شده در قانون کار می باشد.
۶-  نتایج آزمون کتبی حداکثر ۳ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب صنعتی، گزینش عمومی و طی نمودن موفقیت­آمیز دوره­های آموزش­های عمومی و تخصصی و با رعایت اولویت‌های مقرر صورت می‌پذیرد.
۷-  مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۲/۱۰/۹۲ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.
۸-    مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش‌آموختگانوزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
۹-    وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.
۱۰-                        در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه اصل و کپی مدارک الزامی است.
۱۱-  شرکت نفت ستاره خلیج فارس هیچگونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره براساس اولویت امتیازات مکتسبه جایگزین خواهند شد.

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت خصوصی نفت ستاره خلیج فارس به سایت شرکت به آدرس www.pgsoc.ir و برای اطلاعات مرتبط به آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن۳۵۵۳۳۶۳-۰۷۶۱ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها