ردیف و سهمیه خاص برای جذب نیروی نداریم

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود معاون و مربی پرورشی و مشاور در مدارس گفت: نیاز به نیرو وجود دارد اما فعلاً ردیف و سهمیه خاصی برای جذب نیروی جدید نداریم.

حسین هژبری، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش، هر مدرسه یک مربی یا معاون پرورشی دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های معاونت پرورشی، تولید ایده‌ها در ستاد است و معتقدیم که نباید به دنبال ارسال بخشنامه باشیم؛ بر این اساس ایده‌ها را ارائه می‌دهیم و استان‌ها به هر میزان که توان دارند، با نگاه بومی و منطقه‌ای اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدتی است که بخشنامه‌هایمان را خیلی کم کردیم، افزود: ارسال بخشنامه‌ها به صفر نمی‌رسد زیرا مواردی اجتناب ناپذیر است.

هژبری به تعداد مربیان و معاونان پرورشی مدارس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۵ هزار مربی و معاون پرورشی، ۲۰ هزار مشاور و ۵ هزار معلم قرآنی جدید در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند؛ البته از نظر ما مدیران مدارس نیز جزو نیروهای تربیتی و پرورشی هستند و به همین دلیل ۱۳۰ هزار مدیر مدرسه را نیز به حساب این معاونت گذاشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این معاونت به نیروی جدید نیاز دارد؟»، بیان کرد: نیاز به نیروی جدید وجود دارد اما فعلاً ردیف و سهمیه خاصی برای جذب نیروی جدید نداریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درباره نیروهای قراردادی با سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که همکارانی که با سازمان دانش‌آموزی قرارداد دارند، با وزارتخانه قراردادی شوند که در حال پیگیری هستیم.
خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها