تناقض میان سخنان استاندار خوزستان و معاون ریاست جمهوری/ بلاتکلیفی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی

با گذشت حدود شش ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری خوزستان، هنوز از نتایج و اعلام رسمی نتایج این آزمون خبری نیست.

آزمون استخدامی استان خوزستان در ۲۶ خردادماه سال ۹۱ برای جذب نیرو در ۲۵ دستگاه و سازمان دولتی استان برگزار شد. ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد بیکار از سراسر استان در این آزمون شرکت کرده‌اند که در حال حاضر این افراد بی‌صبرانه منتظر جواب نهایی این آزمون هستند اما هنوز از وضعیت برگزیدگان آزمون استخدامی خبری نیست. قرار بود در قالب این آزمون ۱۱۶۸ نفر از افراد جویای‌کار استان به استخدام سازمان‌های مختلف درآیند.

در این بین از سوی مسئولین ذیربط بارها وعده هایی داده شد که هرگز جامع عمل نپوشید و یا سخنانی متناقض ابراز شد و این درحالی است که بلاتکلیفی شرکت کنندگان در آزمون برای آنها ممکن است مشکلاتی تحصیلی، کاری و یا حتی خانوادگی بوجود آورد.

سیدجعفر حجازی در آخرین اظهارنظر در جلسه ای که با حضور معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: آزمون استخدامی برای جذب سه هزار نفر در استان خوزستان برگزار شد، اما هنوز مجوز اشتغال این تعداد افراد برای آغاز فعالیت آنها صادر نشده است.

سیدجعفر حجازی استاندار خوزستان

سخنان حجازی در مورد آزمون استخدامی سالجاری در حالی است که عبدالعلی تاجی، معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اواخر آبان ماه اظهار داشت: استانها ملزم شدند نتایج آزمون استخدامی را تا پایان هفته جاری اعلام کنند. برخی استانها برای تعدادی از سهمیه استخدامی خود نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کرده بودند که نتایج آن تاکنون اعلام نشده بود لذا می بایستی حداکثر تا پایان هفته جاری نتایج اعلام شود و برای مابقی سهمیه خود بلافاصله نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کنند.

پیش از این نیز هاجر تحریری نیک صفت، معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری درباره آخرین وضعیت استخدام‌های سال جاری اظهار کرد: برای هریک از استانداران کلیه‌ مجوزها طی لیستی ارسال شده است.

حال پس از اظهارات امیدوارکننده  معاون رییس جمهور نه تنها دو هفته پس از آن نتایج اعلام نگردید که اکنون با سخنان حجازی، به نظر می رسد شرکت کنندگان نباید در کوتاه مدت منتظر اعلام نتایج آزمون باشند؛ شرکت کنندگانی ۹۶ درصد آنها در انتظار شنیدن پاسخ «عدم قبولی» هستند.

 

منبع خبر : خوزنیوز

 

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدامی استانداری ها اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدامی استانداری خوزستان اینجا کلیک کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها