اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت برق خوزستان از اول اردیبهشت

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان از اعلام نتایج آزمون استخدامی این شرکت از یکم تا چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان، کیوان خورسند اظهار کرد: سه برابر ظرفیت نیروهای مورد نیاز شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این سایت اعلام شده و قبول شدگانی که در اهواز در آزمون شرکت کرده‌اند باید از تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تا چهارم، اصل و کپی همه مدارک شناسایی، تحصیلی، نظام وظیفه و سهمیه (ایثارگران و معلولان) را به همراه دو قطعه عکس ۴*۳  به آدرس اهواز، چهار باغ بلوار گلستان، مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی خوزستان حضوری تحویل دهند.
وی ادامه داد: همچنین داوطلبانی که در شهرستان یاسوج امتحان داده‌اند باید مدارک خود را حضوری به شیراز، بولوار پاسداران، خیابان شهید آقایی، خیابان حدیث، مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی فارس تحویل دهند.
معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان تصریح کرد: پس از دریافت مدارک پذیرفته شدگان از مجتمع‌های آموزشی برای مصاحبه و گزینش آنان برنامه‌ریزی و از داوطلبان به‌منظور مصاحبه دعوت خواهد شد.
وی در خصوص وضعیت استخدامی خانواده شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد سهمیه استخدامی به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص دارد که مراحل مصاحبه و گزینش آن‌ها در حال انجام است.
خورسند اضافه کرد: در آزمون استخدامی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان برای رشته شغلی نگهبان و مراقب پست در مجموع برای استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد ۷ هزار و ۴۵۸ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۸۷ نفر در جلسه آزمون حضور داشتند.
وی اضافه کرد: همچنین در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۹۱ آزمون رشته‌های مهندسی برق قدرت، عمران، مکانیک، کامپیوتر و سایر رشته‌های کارشناسی اداری و تکنسین برق برگزار شد که در مجموع ۹ هزار و ۱۵۸ نفر در این رشته‌ها ثبت نام کردند که از این تعداد ۷ هزار و ۶۸۶ نفر در جلسه آزمون حاضر شدند.
گفتنی است، آزمون استخدامی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه سال گذشته به صورت متمرکز در شهرهای اهواز و یاسوج برگزار شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها