استخدام شورای حل اختلاف در سال ۱۴۰۰ (خبر جدید)

اخبار شورای حل اختلاف در سال ۱۴۰۰

 

خبر ۱ دی ۱۴۰۰ -تمدید مهلت ثبت‌نام جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌گری و آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون‌ها و تقاضای داوطلبان، مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تمدید شده است. لذا ثبت‌نام مجدد از عصر روز اول دی‌ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز ۷ دی‌‌ماه ۱۴۰۰، از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

لینک آگهی


خبر ۱۵ آذر ۱۴۰۰- تعویق زمان برگزاری آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف می‌رساند، زمان برگزاری آزمون از تاریخ ۲۶ آذرماه به اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تغییر یافته است.

 


خبر ۲۰ آبان ۱۴۰۰ – جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌گری

اداره کل توسعه امور میانجی‌گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌گری دعوت به همکاری می‌نماید.

– داوطلبان دقت نمایند، برای ثبت‌نام در بخش «با آزمون»(پس از مطالعه دقیق شرایط این بخش در دفترچه راهنما) از طریق دکمه آبی رنگ و برای ثبت‌نام در بخش «بدون آزمون»(پس از مطالعه دقیق شرایط این بخش در دفترچه راهنما) از دکمه سبز رنگ برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
– داوطلبان دقت نمایند، با توجه به متفاوت بودن روند ثبت‌نام دو بخش «با آزمون» و «بدون آزمون»، توکن خریداری شده در هر بخش، فقط جهت ثبت‌نام در همان بخش مورد استفاده خواهد بود

برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام در بخش با آزمون اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام در بخش بدون آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۹ دی ۹۹ – شرایط استخدام کارکنان تمام وقت شورای حل اختلاف تعیین شد

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه شوراهای حل اختلاف ماده ۴ این لایحه مصوب کردند.

از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در صحن آنان با ۱۸۹ رای موافق، ۳ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۹ با ماده مذکور موافقت کردند.

براساس ماده ۴: ریاست شوراهای حل اختلاف استان بر‌ عهده یکی از معاونان قضائی رئیس کل دادگستری استان و ریاست شوراهای حل اختلاف در حوزه قضائی شهرستان و بخش بر‌ عهده رئیس حوزه قضائی مربوط یا یکی از قضات شاغل در آن حوزه قضائی است که با معرفی رئیس کل دادگستری استان و ابلاغ رئیس مرکز منصوب می شود.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۲۲ دی ۹۹ – مصوبه کمیسیون قضایی برای استخدام نیروهای اداری شوراهای حل اختلاف

ائب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای استخدام نیروهای اداری شوراهای حل اختلاف خبر داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز، اعضای کمیسیون رسیدگی به لایحه دو فوریتی شوراهای حل اختلاف را در دستور کار خود داشتند.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۲۲ آبان ۹۸ – تعیین تکلیف ۱۵ هزار نیروی انسانی شوراهای حل اختلاف با تغییر رویکرد این نهاد

رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور از وجود برنامه‌های متنوع برای تغییر در شوراهای حل اختلاف خبر داد.
حجت الاسلام مظفری در جلسه شورای سیاستگذاری شوراهای حل اختلاف، اظهار کرد: بستر فکری تحول در دستگاه قضایی با ورود آیت الله رئیسی ایجاد شده است و تحقق و عملی شدن این بستر فکری باید دغدغه همه قضات و کارکنان مجموعه قضایی کشور باشد

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۱۱ آبان ۹۸ – تکلیف استخدام ۱۴ هزار نیروی شوراهای حل اختلاف مشخص می شود

رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور گفت: تکلیف استخدام ۱۴ هزار نیروی شاغل در شوراهای حل اختلاف با تصویب لایحه شوراهای حل اختلاف مشخص خواهد شد.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۱۳ مهر ۹۸ – نیروهای شوراهای حل اختلاف جذب دادگستری‌ها می‌شوند

معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور از جذب نیروهای این شوراها در دادگستری‌ها خبر داد.
به گزارش بازارکار حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری روز چهارشنبه در بازدید از مجتمع شماره یک شوراهای حل اختلاف خلیج فارس بندرعباس اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات کارکنان این مجموعه در خصوص تعیین تکلیف وضعیت استخدام آنها می باشد که این مطالبه بحق و قانونی یکی از دغدغه های خود قوه قضاییه هم است.
وی ادامه داد: در لایحه جدید که طی چند روز آینده به مجلس ارسال خواهد شد، مقرر گشته در جذب نیروهای دادگستری از پرسنل شوراهای حل اختلاف استفاده شود.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری بیان داشت: امیدواریم در دوره جدید و با نگاه ویژه حجت الاسلام والمسلمین رییسی، شوراهای حل اختلاف در شرایط بهتری قرار گیرد.
وی تعیین تکلیف وضعیت اشتغال اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف را از دغدغه های مهم ریاست قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: به دستور حجت الاسلام رییسی، محاکم قضایی کشور در همه استان ها در صورت نیاز به جذب نیرو ، باید از اعضای واجد شرایط استخدام شورهای حل اختلاف بهره مند شوند.
رییس شوراهای حل اختلاف کشور خاطرنشان کرد: تقویت عملکرد شوراهای حل اختلاف مبتنی بر افزایش خروجی پرونده های منجر به صلح وسازش و عدم ورود اعضای شوراهای حل اختلاف به مباحث قضایی از رویکردهای اصلی ریاست جدید قوه قضاییه است.
در ادامه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین مظفری با حضور در جمع مراجعان به مجتمع شوراهای حل اختلاف خلیج فارس شهرستان بندرعباس ضمن گفت وگو و استماع درخواست‌های آنها و بررسی پرونده‌ها ، از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت و و دستورهای لازم را در جهت پیگیری صادر کرد.

منبع : بازار کار

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها