استانداران موظف به نظارت بر مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستند

خبرگزاری فارس: معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهور گفت: استانداران موظف به نظارت بر اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های استانی هستند.

هاجر تحریری نیک‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد خبری مبنی بر تعدیل برخی از نیروهای شرکتی در استانداری گیلان و مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت: مصوبه تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی دستگاه‌های دولتی از جمله کارکنان شرکتی زیر یک سال در دولت صادر شده و دستگاه‌های اجرایی کسانی را که شرایط دارند، را تبدیل وضعیت می‌کنند.

معاون راهبردی و منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: تصمیم‌گیری در مورد نیروهای شرکتی بر عهده دستگاه‌ها است و استانداری‌ها مسئول نظارت بر حسن اجرای مصوبه دولت در مورد تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در استان‌ها هستند.

تحریری نیک‌صفت افزود: در مورد مطلبی که درباره کارمندان استان گیلان اعلام کردیم، خود استانداری مسئول نظارت بر مصوبه دولت است که البته ما نمی‌توانیم به صورت جزئیات وارد عملکرد دستگاه‌های اجرایی شویم و خود استانداری به نمایندگی از دولت بر این مصوبه نظارت می‌کند.

به گزارش فارس، بر اساس تصویب هیئت وزیران در بهمن سال گذشته قرار شده بود، تا پایان سال ۹۰ کل نیروهای شرکتی دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شده و شرکت‌های واسط تأمین نیرو در دستگاه‌های اجرایی حذف شود، البته در همان مصوبه ذکر شده بود انجام کارهای حجمی و قابل کمیت‌پذیر مانند سفارش غذا از بیرون، تهیه سرویس رفت و برگشت کارمندان از شرکت‌های خصوصی و نظایر آن همچنان از شرکت‌های خصوصی انجام می‌شود، اما تأمین نیرو برای دستگاه‌های اجرایی بدون نیاز به شرکت واسط انجام شده و نیروهای خدماتی و کارهای کارشناسی با خود دستگاه مستقیم قرارداد منعقد می‌کند.

 

منبع خبر : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها