اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری اعلام می شود

استاندار اصفهان گفت: مجوز پذیرش ۳۰ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور ابلاغ شده و به زودی اسامی پذیرفته شدگان در پرتال استانداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا علیرضا ذاکر اصفهانی در جلسه شورای اداری استان به قطعی آب و برق و گاز برخی از مدارس استان اشاره کرد و اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش نزدیک به هفت ماه است که سرانه در یافت نکرده لذا انتظار می رود که مسوولان دستگاه ها، همکاری لازم را با این اداره داشته تا مشکلات مربوطه رفع گردد.
وی پیگیری وضعیت آزمون استخدامی استانداری را دغدغه‌ جوانان شهر و استان اعلام و تصریح کرد: مجوز پذیرش ۳۰ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور ابلاغ شده و به زودی اسامی پذیرفته شدگان در پرتال استانداری قرار خواهد گرفت.
استاندار اصفهان در پاسخ به سوال نماینده خمینی شهر مبنی بر ایجاد سر در جدید دانشگاه صنعتی که آن را نوعی توهین به مردم این شهرستان قلمداد می‌کرد، اظهار داشت: واقعیت این است که شهر خمینی از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است و زمین نیز به اندازه کافی در این شهرستان وجود ندارد که این امر مباحث بسیاری را ایجاد کرده  گرچه این شهرستان مآمن مجتهدین و مراجع بزرگ می‌باشد ولی متأسفانه نگاه مناسبی به این شهرستان وجود ندارد.
وی در رابطه با هفته بسیج و جایگاه این سازمان تصریح کرد: بسیج سازندگی کارهای بسیار مناسبی انجام داده که تبلور آن را می‌توان در سازندگی مناطق زلزله زده آذربایجان به خوبی دید و همچنین در حوزه اشتغال زایی نیز سازمان بسیج فعال بوده است.
استاندار اصفهان افزود: امسال سالی متفاوت بوده و از سوی استکبار دچار هجمه ای بی سابقه بوده‌ایم که تحولات بازار سکه و ارز گویای این مسئله است.
ذاکراصفهانی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و لازمه معرفی هرچه بهتر آن به مردم تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی به دنبال این است که فشار را از روی مردم و دستگاه های دولتی بردارد و برای حفظ سرمایه‌های مردم بهترین گزینه است.
وی در خصوص مشکلات شرکت های گیتی پسند و ذوب آهن اظهار داشت: مشکلات این بنگاه‌های اقتصادی به عملکرد دولت و استانداری مربوط نبوده ولی با این وجود استانداری برای حفظ سرمایه‌های مردم به این حوزه ورود کرده و تلاش‌هایی را برای رفع و رجوع این مشکلات در دستور کار قرار داده است.
استاندار اصفهان شرایط فعلی استان را با وجود تحریم‌ها و فشار استکبار مطلوب ارزیابی کرد و گفت : صادرات و تولید استان در کشور رتبه دوم را حائز است و ۱۱ در صد صادرات کل کشور در سال جاری متعلق به استان اصفهان می باشد.
علی رضا ذاکر اصفهانی ادامه داد: از مجموع ۲ هزار میلیارد تومان در آمدهای مالیاتی یک هزار میلیارد آن محقق شده و در بخش اشتغال نیز از ۱۷۸ هزار فرصت شغلی ۱۱۲ هزار از آن جاری و به وجود آمده است.
وی تصریح کرد: ۲۵۰۰ میلیارد تومان معوقه بانکی در استان وجود دارد که بانک‌های عامل باید تلاش خود را برای باز گرداندن آن به چرخه اقتصاد انجام دهند.
استاندار اصفهان در خاتمه اعلام کرد: سند آمایش استان با ۶۰ در صد پیشرفت فیزیکی در حال تدوین است.

 

منبع خبر : خبرگزاری ایمنا

آخرین اخبار استخدامی استانداری اصفهان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها