آرشیو استخدام وزارت نیرو ۹۵

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو ۹۵

استخدام جدید وزارت نیرو اعلام سال ۹۴ (دومین آزمون فراگیر)

استخدام جدید وزارت نیرو اعلام شده در دومین آزمون استخدامی فراگیر

شرایط اختصاصی

۱- داشتن حداکثر سن برای مقطع تحصیلی کارشناسی ۳۲، کارشناسی ارشد ۳۳ و دکترا ۳۵ سال تمامدر زمان ثبت نام.

۲- در استان های سیستان و بلوچستان،هرمزگان و خوزستان صرفاً از بین داوطلبان بومی پذیرش می شود.

۳- پذیرفته شدگان موظف به سپردن تعهد خدمت محضری برای شغل محل پذیرفته شده به مدت ده سال می باشند.

۴- در خصوص شغل محل های اعلام شده در ستاد شرکت های برق منطقه ای که در حوزه فعالیت آن ها بیش از یک استان را شامل می شود امتیاز مربوط به بومی بودن به کلیه داوطلبان بومی استان های زیر مجموعه فعالیت شرکت اختصاص می یابد و داوطلبان مشمول بر اساس جدول زیر از امتیاز بومی بودن استان برخوردار می گردند.

۵- به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشند، صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون به ازاءهر سال تجربه مربوط و مشابه درهر یک از دستگاههای اجرایی، دو درصد و حداکثر تا بیست درصد (۲۰%) نمره کل، درهریک از حیطه های آزمون و مصاحبه استخدامی آنان اضافه خواهد شد.

ردیف نام شرکت استانهای تحت پوشش
۱ شرکت برق منطقه ای اصفهان اصفهان و چهار محال و بختیاری
۲ شرکت برق منطقه ای باختر مرکزی، لرستان وهمدان
۳ شرکت برق منطقه ای تهران تهران، البرز و قم
۴ شرکت برق منطقه ای خراسان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی
۵ شرکت برق منطقه ای خوزستان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد
۶ شرکت برق منطقه ای زنجان زنجان و قزوین
۷ شرکت برق منطقه ای غرب ایلام، کرمانشاه و کردستان
۸ شرکت برق منطقه ای فارس فارس و بوشهر
۹ شرکت برق منطقه ای مازندران مازندران و گلستان

تذکر مهم :

الف –در آگهی استخدامی شغل محل های اعلام شده در بخش اول تمامی داوطلبان اعم از آزاد، معلولین عادی و ایثارکران می توانند ثبت نام نمایند، لکن داوطلبان مشمول ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران در صورت شرکت در بخش اول آگهی به عنوان داوطلب آزاد محسوب گردیده و در رقابت با سایر داوطلبان در صورت کسب نمرات بالاتر معرفی خواهند شد.

ب- بخش دوم آگهی استخدامی وزارت نیرو صرفاً به داوطلبان مشمول سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران اختصاص داشته و سایر داوطلبان حق ثبت نامدر آزمون مربوط در این بخش را نخواهند داشت.


خبر ۷ مرداد ۹۴ استخدام: اعلام نتایج ازمون وزارت نیرو

ضمن عرض پوزش به دلیل بروز تاخیر در اعلام نتایج آزمون که به دلیل طولانی شدن فرایند مراحل تطبیق مدارک بوده است، توجه شما را به نکات زیر جلب می نماید:

۱-    با توجه به اصول و ضوابط حاکم بر تطبیق مدارک آزمون، در مرحله اول، داوطلبان معادل سه برابر ظرفیت مورد نیاز که دارای رتبه بالاتری بوده اند جهت بارگذاری مدارک دعوت گردیدند. مدارک بارگذاری شده بررسی و چنانچه در در هر یک از رشته های شغلی، تعداد کسانی که مدارک آنها مورد تایید قرار گرفته کمتر از دو برابر ظرفیت مورد نیاز بوده،  در مرحله دوم تطبیق مدارک، از داوطلبان رتبه های بعدی جهت بارگذاری مدارک دعوت به عمل آمده است.

لازم به توضیح است به منظور تکمیل دو برابر ظرفیتِ برخی از رشته های شغلی، این فرآیند تا پنج مرحله تکرارگردیده است.

۲-    در نهایت پس از انجام پنج مرحله تطبیق مدارک، از مجموع ۵۲۷۸  نفر از داوطلبانی که مبادرت به بارگذاری مدارک خود نمودند، مدارک ۴۰۴۱ نفر از داوطلبان مورد تایید قرارگرفته و از این بین، داوطلبانی که دارای رتبه بالاتری نسبت به بقیه بوده اند بعنوان پذیرفته شدگان در قالب دو برابر ظرفیتِ این مرحله از آزمون، تعیین شده که برای انجام سایر مراحل به شرکتهای مربوط معرفی خواهند شد.

۳-    پذیرفته شدگان در این مرحله از آزمون، می بایست اصل مدارک خود را آماده نگاه داشته و در روز مراجعه به شرکت ارایه نمایند.

۴-    جزئیات مربوط به نحوه ارائه مدارک، مصاحبه و سایرموارد، متعاقباً از طریق پیامک یا تماس تلفنی توسط شرکت مربوط به پذیرفته شدگان اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان محترم موظف به داشتن آمادگی برای دریافت پیامک و یا پاسخگویی تلفنی و متعاقب آن انجام اقدامات لازم به موقع می باشند.

۵-    بمنظور اطلاع داوطلبان از نمره آزمون عمومی و اختصاصی خود، در پایان مرحله مصاحبه، کارنامه آزمون کلیه داوطلبان از طریق همین سایت در اختیار ایشان قرار خواهدگرفت.

در خاتمه

 از درگاه روزی دهنده بی همتا

برای کلیه شما عزیزان، اعم از کسانی که آینده شغلی آنها از طریق پذیرش در این آزمون رقم خورده و سایرین که فرصتهای شغلی دیگری در انتظار آنها می باشد،

سلامتی و موفقیت طلب می کنیم.

مرکز آزمون وزارت نیرو

لینک اعلام نتایج ازمون وزارت نیرو

خبر ۵ مرداد ۹۴ – اعلام نتایج تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴

دکترداود توکلی در مصاحبه با برق نیوز بیان داشت: پنجمین مرحله تطبیق مدارک آزمون استخدامی ۳۱ اردیبهشت ۹۴ تا صبح روز چهارشنبه ۷ مردادماه به پایان خواهد رسید. همزمان با این مرحله نیز تطبیق مدارک توسط گروه بررسی مدارک شروع شده است و لذا تا بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز بررسی مدارک داوطلبین مشمول تطبیق در مرحله پنجم نیز به پایان خواهد رسید و ما نیز بلافاصله نتایج را تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ مردادماه ۹۴ اعلام خواهیم کرد. نتایج همه داوطلبان اعم از برقی ها و آبی ها در تاریخ مقرر منتشر خواهد شد.

استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی با انتقاد از جو سازی های حاکم در رسانه های خبری تاکید کرد: در بسیاری از آزمون های استخدامی بیش از این زمان برای اعلام نتایج فرصت گرفته می شود و این روالی نبوده است که در وزارت نیرو برای اولین بار پیاده شده باشد. این تاخیر در راستای رعایت کامل حقوق داوطلبان بوده است.

رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق در خصوص روند برگزاری آزمون استخدامی و شرایط حاکم بر آن به برق نیوز گفت: دقت و حساسیت در بررسی تک تک مدارک باعث شد تا روند بررسی و تطبیق مدارک کمی طولانی شود و این مسئله بیشتر از آنکه به نفع ما و شرکت های استخدام کننده نیرو باشد به نفع داوطلبان بوده چراکه به دقت و در مراحل مختلف مدارک آنها بررسی شده تا حقی از کسی ضایع نشود.

دکتر توکلی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون ضوابط و شرایط خاص خود را دارد گفت: تامین نیروی متخصص مورد نیاز شرکت های صنعت آب و برق لازمه برخی ملاحظات در روند برگزاری آزمون است و علیرغم فشارهای مختلف حتی یک مورد خارج از ضوابط آزمون برای مصاحبه اعلام نخواهد شد و از این بابت متقاضیان هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی در پاسخ به شایعات اخیر در خصوص ابطال نتایج آزمون و یا لغو آن به خاطر مسائل مالی توضیح داد: به هیچ وجه چنین مسائلی وجود نداشته و علیرغم اینکه ما هنوز هزینه های برگزاری و بررسی تطبیق مدارک را از نهادهای مربوطه به طور کامل دریافت نکرده ایم اما در سرعت و دقت ما کمترین تاثیری نداشته و دقیقا به محض اتمام بررسی تطبیق مدارک مرحله پنجم، نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیتی برای مصاحبه را اعلام خواهیم کرد.

در ادامه مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق اظهار داشت: علیرغم فشارهای گوناگونی که بر ما در این مدت وارد بوده است بدون توجه به ملاحظات خاص، فقط به بررسی مدارک داوطلبان پرداخته و تمامی عوامل مرکز آزمون در این مدت بی وقفه در تلاش بوده اند تا مدارک هر داوطلب به دقت بررسی شود.

مهندس نفر در ادامه بیان کرد: ما در مرحله اول تطبیق مدارک در پی تکمیل ظرفیت کامل برای مصاحبه بودیم اما به دلیل تعدد رده های شغلی و خالی ماندن برخی از ظرفیت ها مجبور بودیم از داوطلبان جایگزین استفاده کنیم و این امر مستلزم اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک بود که علیرغم میل و خواست ما این مراحل به پنجمین مرحله رسید.

وی گفت: مراکز ۸ گانه ما در سراسر کشور مسئولیت بررسی مدارک را بر عهده داشتند و برای همه مواردی که قانون مشخصی وجود نداشت ما استعلامات و پیگیری های لازم را انجام داده تا از شرایط مدرک ارسال شده مطمئن شده و دقیق ترین تصمیم گرفته شود.

مهندس نفر با اشاره به فشار زیاد کاری چند ماهه اخیر حاکم بر مجریان این آزمون گفت: برای بررسی دقیق تر مدارکی که در مراکز ۸ گانه ما رد شده اند دوباره در تهران بررسی مجدد صورت می گرفت تا اگر کوچکترین اشتباهی در بررسی آنها وجود دارد برطرف شود. بعد از طی مرحله دوم مدارک رد شده نهایی برای سومین مرتبه نیز چک و بررسی می شد تا کوچکترین اجحافی به هیچ داوطلبی نشده باشد.

مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق با اشاره به عدم اعلام تاریخ مشخصی برای اعلام نهایی نتایج گفت:علیرغم اینکه می توانستیم در ابتدا یک بازه طولانی چند ماهه را مدنظر قرار دهیم اما ترجیح دادیم مراحل تطبیق مدارک را به سرعت جلو ببریم و زودتر نتایج نهایی را استخراج نماییم. از طرفی اعلام ارسال مدارک ۸۲ هزار داوطلب ضمن ایجاد حق باعث به زحمت انداختن بیش از ۷۰ هزار نفر در سراسر کشور م یشد که اتفاقا نارضایتی های شدیدتری را نیز در پی داشت.

وی تاکید کرد: تغییر دامنه سایت آزمون نیرو به دلیل مشکل فنی بوجود آمده در سرورهای ارائه خدمات هاستینگ بوجود آمد و ما برای اینکه وقفه دو هفته ای برای بررسی مدارک اتفاق نیفتند ادامه مراحل تطبیق مدارک را در سایت خود موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق ادامه دادیم تا زودتر این فرایند تکمیل شده و نتایج اعلام گردد.

مهندس نفر با بیان اینکه ما با تنها سایت خبری که در زمینه اطلاع رسانی آزمون استخدامی وزارت نیرو همکاری داشته ایم برق نیوز بوده است تصریح کرد: برای اطلاع رسانی در اعلام مراحل جدید تطبیق مدارک از سه روش ارسال پیامک های گروهی، ارسال پیامک با شماره موبایل اختصاصی و تماس تلفنی با شماره همراه و همچنین شماره تلفن ثابت داوطلب استفاده شده است و حتی یک مورد هم نداریم که از حداقل با یکی از این روش ها اطلاع رسانی نشده باشد مگر آنکه تمامی راه های ارتباطی با وی بسته بوده باشد.

وی در خصوص اعمال سهمیه ها در رده های شغلی کم ظرفیت بیان داشت: بعد از پیگیری های اداری و مستمر با متولیان خاص و ارگان های مسئول در این سهمیه ها، تصمیمی اتخاذ شد که فقط سهمیه های ها امکان قبولی در آنها را نداشته باشند و افراد بدون سهمیه نیز شانس قبولی در این موارد را از دست ندهند.

مدیر بخش آزمون موسسه علمی کاربردی صنعت آب وبرق در جواب درخواست برق نیوز جهت انتشار دلایل رد شدن مدارک داوطلبانی که مدارک خود را ارسال کرده اند گفت: تلاش می کنیم به این خواسته داوطلبان عمل کرده و دلیل رد شدن مدارک آنها در سایت اعلام شود تا در آزمون های بعدی نقایص موجود رفع شود و یا دوباره مدارک اشتباه ارسال نکنند.

مهندس نفر در خصوص جوابگویی تلفنی به داوطلبان اظهار داشت: ما و دیگر مجریان آزمون تمام سعی خود را داشته ایم تا جوابگوی تماس های گرفته شده از سوی داوطلبان باشیم اما حجم تماس ها آنقدر زیاد بود که پاسخویی به تک تک آنها نیازمند نیروهای زیادی بوده و عملا امکان پذیر نبود.

در ادامه نیز دکتر توکلی با اشاره به حساسیت مرحله مصاحبه برای داوطلبان و اهمیت امتیاز آزمون کتبی گفت: دلیلی که نتایج آزمون کتبی قبل از اتمام مراحل مصاحبه اعلام نمی شود این است که اطلاع از وضعیت امتیاز آزمون باعث نشود تا تاثیری بر مصاحبه افراد داشته و برای آنها مشکل ساز نشود. نتیجه آزمون کتبی داوطلبان، کارنامه و رتبه آنها نسبت به آخرین فرد قبولی بعد از انجام مراحل مصاحبه منتشر می شود تا داوطلبان از وضعیت آزمون خود مطلع شوند.

وی در پاسخ به این درخواست برق نیوز برای انتشار سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و پاسخنامه آن ادامه بیان داشت: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی، این سوالات و پاسخنامه آن در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. حتی سعی خواهد شد سوالات سالهای قبل تر نیز از طریق سایت مرکز آزمون یا برق نیوز در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

دکتر توکلی با ارائه توضیحاتی در خصوص کنترل سوالات و بررسی صحت پاسخ های آن گفت: در چند مرحله قبل از آزمون سوالات بررسی شده و با تکنینک های خاصی حتی بعد از برگزاری آزمون مورد بررسی مجدد قرار گرفته است تا کمترین خطای احتمالی در سوالات و پاسخ های آنها وجود داشته باشد.

رئیس موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق تصریح کرد: در این آزمون بیش از ۱۴ هزار نفر غایب بودند و در تعداد معدودی از رده های شغلی حتی کسب حدنصاب ۵۰ درصد آزمون عمومی برای تکمیل ظرفیت مورد نیاز برای مصاحبه نیز محقق نشد و مجبور بودیم برای این موارد استثناء مجوزهای مربوطه را از مراجع مربوطه اخذ نماییم.

دکتر توکلی با رد شایعاتی مبنی بر استخدام بدون طی مراحل آزمون و مصاحبه گفت: استخدام های دولتی تابع ضوابط و دستورالعمل های مشخصی است و به هیچ وجه امکان دور زدن آنها وجود ندارد و حتی یک مورد هم نخواهیم داشت که فردی بدون مصاحبه و آزمون استخدام شود مگر اینکه نحوه همکاری آن جور دیگری باشد که خارج از نظام استخدامی دولتی است. فرزندان مقامات ارشد وزارت نیرو که در آزمون های گذشته رد شده اند کم نیستند و از این بابت اطمینان کامل وجود دارد و نظارت ها و بازرسی های خاصی نیز بر آزمون حاکم است که اجازه استخدام خارج از ضوابط را نمی دهد.

استاد پردیس فنی مهندسی دانشگاه شهید بهشتی بیان داشت: تاریخ مصاحبه های استخدامی این آزمون دست ما نیست و معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو در این مورد تصمیمات لازم را خواهد گرفت. برخی از شرکت های صنعت آب و برق به دلیل کمبود نیروی شدید در پی این هستند که در سریعترین زمان ممکن این مصاحبه ها را انجام داده و نیروهای مورد نیاز خود را استخدام نمایند اما بقیه شرکت ها معمولا براساس تاریخ اعلام شده از سوی وزارت نیرو داوطلبان پذیرفته شده را برای مصاحبه دعونت خواهند کرد.

خبر ۴ مرداد ۹۴ استخدام: اطلاعیه شماره ۱۰ ( تطبیق مدارک داوطلبین)

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ  ۹۴/۰۵/۰۴  دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۱۰ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.

جهت مشاهده اطلاعیه کلیک نمایید.

پس از مطالعه اطلاعیه اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

خبر ۲۴ تیر ۹۴ استخدام: کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۲۳ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۹ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.

ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

جهت مشاهده اطلاعیه شماره ۹ کلیک نمایید.

پس از مطالعه اطلاعیه جهت بارگذاری مدارک اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

جهت مشاهده اطلاعیه شماره ۸ کلیک نمایید

ضمن تاکید مجدد این نکته که مرحله تطبیق مدارک ، درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

اطلاعیه شماره ۷ (منتشر شده در تاریخ ۸ تیرماه ۹۴): به اطلاع داوطلبان مشمول دومین مرحله تطبیق مدارک می رساند مهلت بارگذاری مدارک تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۴/۹۴ تمدید گردید.

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۰۶ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۶ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند. در بخشی از اطلاعیه آمده است:

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق سایت آزمون اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.
ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

برای مشاهده مستقیم سامانه آزمون استخدامی وزارت نیرو برای ورود به صفحه شخصی خود روی لینک زیر کلیک نمایید. لازم به ذکر است فعلا امکان مشاهده اطلاعیه و ورود به سایت از طریق آدرس azmoon-niroo.ir به دلایل فنی مقدور نیست.

لینک مشاهده سامانه استخدامی وزارت نیرو (مشاهده تطبیق مرحله دوم)

جهت مشاهده اطلاعیه شماره ۶ کلیک نمایید

شماره تماس مجری آزمون
ضمن تاکید مجدد این نکته که مرحله تطبیق مدارک ، درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

خبر ۲۴ خرداد ۹۴ استخدام:اعلام اسامی داوطلبان مشمول تطبیق مدارک در آزمون استخدامی وزارت نیرو

پایگاه اینترنتی مرکز آزمون وزارت نیرو در اطلاعیه جدید خود از داوطلبان خواست تا در صورت نیاز به تطبیق مدارک خود از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ خردادماه با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. اسامی اعلام شده در این مرحله ربطی به پذیرفته شدگان آزمون ندارد و فقط برای تطبیق و ارسال مدارک خواسته شده باید اقدم گردد.

در این اطلاعیه آمده است درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

اطلاعیه شماره ۳ (مرحله تطبیق مدارک داوطلبین)

جهت مشاهده اطلاعیه کلیک نمایید.

پس از مطالعه اطلاعیه جهت بارگذاری مدارک اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

شماره تماس مجریان آزمون

خبر ۲۳ خرداد ۹۴ استخدام:  فعلا نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو اعلام نخواهد شد.

بر خلاف اخبار منتشر شده در دیگر پایگاه های اینترنتی، ظرف امروز و فردا و حتی چند روز آینده نتیجه آزمون استخدامی وزارت نیرو اعلام نخواهد شد.

هفته آینده، برق نیوز تاریخ دقیق اعلام چند برابر ظرفیت نتایج آزمون استخدامی را با هماهنگی مرکز آزمون وزارت نیرو اعلام خواهد کرد تا متقاضیان در تاریخ درست و رسمی اعلام شده منتظر نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو باشند. موسسه علمی کاربردی صنعت آب و برق متولی برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو است. نتایج از طریق صفحه رسمی آزمون نیرو به آدرس اینترنتی www.azmoon-niroo.ir اعلام خواهد شد.

گفتنی است در آزمون استخدامی وزارت نیرو برای سال ۹۴ بیش از ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که آزمون استخدامی ۳۱ اردیبهشت ۹۴ در سراسر کشور برگزار شد. در این آزمون حدودا ۱۸۰۰ نفر برای کار در صنعت آب و برق از طریق آزمون و مصاحبه پذیرفته خواهند شد.

در مجموع از کل ظرفیت مورد پذیرش ۴۵۰ نفر در بخش شرکت های آب و فاضلاب استخدام خواهند شد و بقیه در شرکت های توزیع نیروی برق و نیروگاه ها استخدام خواهند شد (۱۳۴۶ نفر) که از این ظرفیت تعداد ۶۶۰ نفر کاردان، کارشناس، کارشناسی ارشد و دکترای برق (همه گرایش ها) استخدام شده و بقیه این ظرفیت که حدودا ۶۹۰ نفر می باشد به بقیه رشته ها اختصاص دارد.

به جز رشته برق (قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل، شبکه های انتقال و توزیع) در دیگر رشته ها نظیر مهندسی مکانیک،مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی صنایع، مهندسی ایمنی، فناوری اطلاعات، شیمی، ریاضی، آمار، مدیریت های بازرگانی و صنعتی و دولتی، حسابداری، حقوق، میکروبیولوژی، علوم ارتباطات، بهداشت محیط، علوم اقتصادی، اقتصاد، برنامه ریزی اقتصادی، علوم سیاسی، علوم ارتباطات اجتماعی ، روابط عمومی ، کارشناسی چند رسانه ای ، مدیریت اطلاعات و ارتباطات ، ارتباط تصویری ، مدیریت رسانه و مدیریت بیمه نیز استخدامی دارند.

بنا به موارد معرفی شده در دفترچه راهنمای آزمون، انتخاب داوطلبان استخدامی برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع نمره آزمون عمومی و تخصصی) انجام و اسامی آنان در سایت آزمون وزارت نیرو اعلام خواهد شد.

آزمون ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۴ برگزار گردید.
– اعلام نتایج آزمون در اواخرخرداد ماه سال جاری، از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir صورت خواهد پذیرفت.

– قبول­شدگان در ۲ برابر ظرفیت پذیرش، طبق مفاد آگهی استخدام، بایستی اصل و کپی مدارک مربوطه را حداکثر تا پایان مهلتی که در زمان اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد گردید، حضوراً به آدرسی که تعیین خواهد شد تحویل نمایند و لذا از برقراری تماس با مراکز جداً خودداری گردد.

–  سؤالات آزمون، متعاقباً از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین از مراجعه به سایت های سود جو خودداری نمایید.

 با توجه به برگزاری آزمون برای اینکه دوستان بیشتر باسوالات و جوابهای این آزمون اشنا بشوند و قبولی خود را بسنجند از همه دوستان تقاضا میشود سوالاتی را که حضور ذهن دارند را اعلام کنند تا به جواب های درست دست بیابم برای بررسی نتایج هر دواطلب.

آزمون استخدامی وزارت نیرو – استخدام تقریبی ۲۰۰۰ نفر در سال ۱۳۹۴

اطلاعیه شماره ۳

با توجه به درخواست های مکرر، مهلت ثبت نام در آزمون تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳۹۴/۲/۱۱ تمدید گردیده است.

اطلاعیه شماره ۲

 پیرو پیامک ارسالی در تاریخ ۹۴/۰۲/۰۹ ، برای داوطلبان غیر بومی استان سیستان وبلوچستان، به اطلاع می رساند این دسته از داوطلبان می توانند:

۱- درروزهای ویرایش اطلاعات(۱۲و۹۴/۰۲/۱۳)، شرکت انتخابی خود را به یکی از شرکت های خارج از استان فوق الذکر تغییر دهند یا

۲- با ارسال شماره رهگیری ۱۰رقمی ثبت نام خود به سامانه پیامکی۱۰۰۰۰۶۷۵۸۱۶۲۹۳، وجه ثبت نام خودرا دریافت نمایند.

 باتشکر مرکزآزمون

اطلاعیه شماره یک

به اطلاع داوطلبان گرامی می­رساند، رشته های شغلی مندرج در جدول زیر، در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ایجاد گردیده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای آزمون مراجعه شود.

ردیف

عنوان رشته شغلی

۱

مهندس برق (قدرت)‌

۲

کارشناس خدمات مشترکین

۳

کارشناس اداری

۴

کارشناس آموزش

۵

کارشناس حقوقی

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴

۰۱ / ۰۲ / ۱۳۹۴
شروع ثبت نام
۱۰ / ۰۲ / ۱۳۹۴
خاتمه ثبت نام
از روز شنبه مورخ ۱۲ / ۰۲ / ۱۳۹۴
لغایت یکشنبه مورخ ۱۳ / ۰۲ / ۱۳۹۴
مهلت ویرایش اطلاعات
از روز دو شنبه مورخ ۲۸ / ۰۲ / ۱۳۹۴
لغایت سه شنبه مورخ ۲۹ / ۰۲ / ۱۳۹۴
اخذکارت ورود به جلسه اینترنتی
روز پنجشنبه مورخ ۳۱ / ۰۲ / ۱۳۹۴
زمان آزمون

استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور

شرکتهای وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور،در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیر دولتی)، تعداد ۱۷۹۶ نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدامی میکنند (کسب حداقل ۵۰% آزمون کتبی عمومی الزامی میباشد)

برای دانلوددفترچه راهنما آزمون اینجا کلیک کنید   –(لینک کمکی دانلود دفترچه)

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو ۹۴

الف) برای مشاهده نیازهای استخدامی شرکتها،به جداول شماره ۲،۳و۴ برای دانلوددفترچه راهنما آزمون اینجا کلیک کنید   –(لینک کمکی دانلود دفترچه) مراجعه نمایید.

ب) شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت ایران
۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای داوطلبان مرد
۳-  عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
۶- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۸- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جدول نیازهای استخدامی موضوع بند الف
۹- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش
۱۰- عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها
۱۱- کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده (۵۰ درصد)
۱۲- احراز صلاحیت های عمومی به تایید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

ج) شرایط اختصاصی

۱- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای استخدامی
۲- داشتن شرایط سنی به شرح زیر :
-حداکثر ۲۸ سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از تاریخ ۱۳۶۶/۲/۳۱)
-حداکثر ۳۰ سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از تاریخ ۱۳۶۴/۲/۳۱ )
-حداکثر ۳۲ سال برای مقطع کارشناسی ارشدو بالاتر (متولدین بعد از تاریخ ۱۳۶۲/۲/۳۱ )

تذکرات
۱- موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:
الف-جانبازان، آزادگان، رزمندگان دارای ۶ماه متوالی یا ۹مـاه متنـاوب خـدمت در جبهـه، افـراد خـانواده معظـم شـهدا (همسر، فرزندان، بـرادر و خـواهر شـهید)، جانبـازان، آزادگـان و مفقودالاثرهـا (همسـر و فرزنـدان) وهمسـر و فرزنـدان رزمنـدگانی کـه ۶مـاه متــوالی یـا ۹مـاه متنــاوب بـه طـور داوطلبانـ هدر جبهــه هـای نبـرد حــق علیـه باطـل خــدمت نمودهاند، حداکثر به مدت پنج سال.
ب – مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت ۲۴ماه.
ج – سابقه کار مفید و مرتبط در صنعت آب و برق حداکثر ۸ سال (۹۶ ماه)، مشروط به ارائه تاییدیه سازمان مربوط و گواهی پرداخت حق بیمه به سازمانهای بیمه معتبر.
۲-داوطلبانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ برگزاری آزمون(۹۴/۰۲/۳۱) فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد. لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تائیدیه های مربوط به جدول شماره۱، بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده ب اشد و به همراه سایر تأییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام ، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زم ان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام ، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.

۳- سی درصد (۳۰% ) از کل نیازهای استخدامی به ایثارگران و رزمندگان واجد شرایط به ترتیب زیر اختصاص می یابد که افراد واجد شرایط می بایست در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت بپردازند. انتخاب این داوطلبان در سقف سهمیه تعیین شده، به ترتیب نمره مکتسبه انجام خواهد شد.
۳-۱- بیست و پنج درصد (۲۵% ) به جانبازان، آزادگان و رزمندگان فاقد شغل (با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها)،همسر و فرزندان شهدا ء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵% ) و بالاتر،همسر و فرزندان آزادگان با مدت اسارت یک سال و ب الاتر اختصاص مییابد.
۳-۲- پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به همسر و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان با مدت اسارت کمتر از یک سال و خواهر و برادر شهید و همسر و فرزندان رزمندگان (با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبه هها) اختصاص می یابد.
توضیح: مرجع صدور تاییدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان، فرزندان آنها و فرزندان شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میباشند.
۳-۳- استخدام مازاد بر سی درصد (۳۰ %) سهمیه ا یثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد واجد شرایط صورت خواهد گرفت لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیههای مربوط به ایثارگران برخوردار شوند، می بایستی مشابه سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.

۳-۴- متقاضیان استفاده از سهمیه های ۲۵% و ۵% ایثارگران لازم است نسبت به ارائه تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر دارا بودن شرایط لازم جهت استفاده از سهمیه مذکور اقدام نمایند.

۴-معلولان عادی مشروط بر دارا بودن شرایط احراز شغل مورد نظر به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه های قانونی برخوردار میگردند. ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط برای معلولان عادی در زمان بررسی مدارک الزامی است.
توضیح ۱: ایثارگران و رزمندگان عزیز و معلولان محترم مشمول بند ۳ و ۴، از شرط کسب حد نصاب نمره ۵۰ درصد آزمون عمومی معاف می باشند.
توضیح ۲: معلولان محترم که مشکل بینایی یا حرکتی دارند جهت تامین منشی با شماره تلفن مجری آزمون (مندرج در جدول شماره ۶) مربوط به شرکت انتخابی خود تماس حاصل نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت امکان ارائه تسهیلات مربوطهدر روز برگزاری آزمون میسر نخواهد بود .
۵- پس از کسر سهمیههای فوق الذکر، باقیمانده ظرفیت استخدامی به آزمون داوطلبان بصورت آزاد اختصاص مییابد.
ضمناً داوطلبان واجد شرایط مندرج در جدول شماره ۱، با ارائه مستندا ت مورد تائید، ضرایب تعیین شده در آزمون کتبی ( آزمون اختصاصی ) آنان اعمال گردیده و سپس نتایج مربوطه محاسبه خواهد شد.

جدول شماره ۱

ردیف عنوان ضریب
۱ فرزندان کارکنان فوت شده ناشی از کار (اعم از شرکتی و کارمندی) ، در حین ماموریت و نیز کارکنان شرکتی که در حین کار دچار قطع عضو شده اند (مشروط بر ارائه صورت سانحه حوادث ناشی از کار تایید شده توسط شرکت مربوط و دستگاههای ذیربط یا حکم محاکم قضایی ۱/۲
۲ زنان شاغل سرپرست خانوار (حجمی و تامین نیرو) یا کارکنان مرد شرکتی (حجمی و تامین نیرو) که در حین کار دچار نقض عضو شده باشند (مشروط بر ارائه تاییدیه شرکت مربوط برای زنان سرپرست خانوار و تاییدیه شرکت مربوطه و بیمه تامین اجتماعی برای کارکنان مرد شرکتی) ۱/۱۶
۳ نیروهای شرکتی (حجمی، تامین نیرو و طراحی) به ازای هر سال سابقه یک درصد (۱%) تا سقف ۱۴ سال ( مشروط بر ارائه سابقه بیمه و تاییده شرکت مربوطه) ۱/۱۴
۴ حافظان حداقل ۱۵ جزء از قرآن (مشروط بر ارائه تاییدیه از سازمان اوقاف و امور خیریه) ۱/۱۲
۵ فرزندان همکاران بازنشته شرکتهای تابعه،وابسته و موسسات مشروط بر آنکه شرکت یا شرکتهای محل کار از خدمات آنان در طول خدمات رضایت داشته باشند(مشروط بر ارائه تایید شرکت محل خدمت والدین) ۱/۱

نکته ۱: ضرایب مندرج در جدول شماره ۱ (بجز ردیف ۴ )، صرفاً شامل کارکنان صنعت آب و برق میباشد.
نکته۲: بدیهی است صرفاً یکی از ضرایب جدول شماره ۱ (بالاترین ضریب) به داوطلبان مشمول تعلق خواهد گرفت.
ایثارگران، رزمندگان و معلولان محترم مشمول بند ۳ و ۴، در صورت داشتن یکی از شرایط پنجگانه جدول شماره ۱، فقط در زمان رقابت با سایر داوطلبان آزاد، از ضریب مربوط بهره مند خواهند شد.
۶- انتخاب داوطلبان استخدامی برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده را کسب کردهاند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع نمره آزمون عمومی و تخصصی) انجام و اسامی آنان در سایت آزمون اعلام خواهد شد.

۷- انتخاب کلیه افراد پذیرفته شده، با رعایت بندهای فوق الذکر و با اولویت داوطلبان بومی هر استان به ترتیب امتیاز مکتسبه در آزمون کتبی می باشد. بومی به فردی اطلاق میشود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
الف) محل تولدداوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی قبل از دانشگاه داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته دراستان مورد تقاضا طی شده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) و یا محـل سـکونت کنـونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.
د) حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاههای اجرایی استان مـورد تقاضـا بـرای اسـتخدام بـا پرداخت حق بیمهداشته باشند.
نکته مهم: لازم به ذکر است قبول شدگان نهایی، ملزم به سپردن تعهد محضری خدمت در شهر مشخص شده از طرف شرکت میباشند.
۸- در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط و یا پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
۹- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون (عمومی و تخصصی) و طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر میباشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تأیید مراجع ذیصلاح، از طریق سایت آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۱۰- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال (اعلام) مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر میگردد.

د) مواد آزمون

الف) مواد آزمون توانمندی های عمومی شامل:
زبان و ادبیات فارسی۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی  ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی می باشد.

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو ۹۴

*: اقلیت های دینی از پاسخ گویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع خواهد شد.
ب) سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد.

مواد (دروس) هر یک از رشته های شغلی و جزییات مربوط به آن در جدول شماره ۵ برای دانلوددفترچه راهنما آزمون اینجا کلیک کنید   –(لینک کمکی دانلود دفترچه) ذکر شده است.

هـ ) چگونگی ثبت نام

داوطلبان گرامی پس از مطالعهدقیق شرایط منـدرج در ایـن دفترچـه مـی تواننـد از صـبح روز سـه شـنبه مـورخ ۱۳۹۴/۰۲/۰۱حـداکثر تــا سـاعت ۲۴ روز پــنجشـنبه مــورخ۱۳۹۴/۰۲/۱۰از طریـق سـایت اینترنتــی www.azmoon-niroo.ir اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
۱-داوطلبان میبایست مبلغ ۲۵۰/۰۰۰ ( دویست و پنجاه هزار) ریال را بهعنوان هزینه شـرکت در آزمـون
از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (سامانه خرید کارت ثبت نام) و با استفاده از کـارتهـای بـانکی عضـو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند.
توضیح ۱: ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ فوق الذکر را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت کـل مبلـغ مزبـور معـاف میباشند.
توضیح ۲: با توجه به الزام پرداخت مبلغ مذکور به علت ثبت نام اینترنتی، واجدین شرایط (ایثـارگران) مـیبایسـت مبلغ مذکور را واریز و پس از هماهنگی و تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران، مبلغ واریزی به ایشـان قابـل اسـترداد خواهد بود.

۲- به داوطلبان محترم توصیه می شودکه شخصاً اقدام به ثبت نـام در آزمـون نمـوده و قبـل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جـداول نیازهـای اسـتخدامی (جـداول شـماره ۳ ، ۲و ۴ ایـن دفترچه)، راهنمای نحوه ثبتنام و مدرک تحصیلی مورد نیازدر رشته شغلی مربوط را کاملاً مطالعـه نموده و فایل رایانهای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شدهدر بنـد ” و” ذیـل الـذکر آمـاده نمایند. پیگیری مراحل بعدی ثبت نام مانند نحوهدریافت کارت ورود به جلسه آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون و اطلاعیههای صادره که از طریق سـایت اینترنتـی www.azmoon-niroo.ir اطلاع رسانی خواهد شد، الزامی بوده و مسئولیت آن به عهدهداوطلب می باشد.
۳- بدیهی است ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبـل از روزهـای پایـان مهلـت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت. ضمناً توصیه می شود جهـت داشـتن فرصـت کـافی، ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود. شایان ذکر است ویرایش اطلاعات فقط برای یک مرتبه و به مـدت ۲ روز از از صــبح روز شــنبه مــورخ۱۳۹۴/۰۲/۱۲حــداکثر تــا ســاعت ۲۴ روز یــکشــنبه مورخ۱۳۹۴/۰۲/۱۳امکان پذیرخواهد بود.
۴- قابل ذکر است مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

و) راهنمای ثبت نام

۱- داوطلبان پس از ورود به سایت آزمون، ابتدا باید اقدام به خرید کارت ثبت نام از طریق سـامانه مربـوط نماینـدو پس از خرید کارت، با توجه به شمارهی سریال ۱۴ رقمی کهدر اختیارشان قرار میگیرد، اقدام بـه ثبـت نـام نمایند.
۲- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
۳- هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
۴- از زدن کلید (Enter) درهنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جـدا کـردن کلمـات از یکـدیگر، از کلیـد فاصله(Space) استفاده نمایید.
۵- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
۶- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
۷- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳×۴ (تمام رخ، زمینه روشن و جدید )، با فرمـت JPG و با حجم حداکثر۴۰ کیلوبایت استفاده نمایید.
۸- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نـوع عـددی و ۵ رقمـی مـی باشـد را بـه دلخـواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شـماره بـه همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایـان مراحـل آزمـون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
۹- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نماییـد. ضـمناً امکـان چـاپ اطلاعـات وجود دارد.
ز) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:
۱- ارائـه کـارت ورود بــه جلسـه آزمــون بـه صــورت اینترنتــی و از طریـق ســایت www.azmoon-niroo.ir در تاریخ های  ۹۴/۲/۲۹ و ۹۴/۲/۲۸ انجام خواهد پذیرفت/
۲- آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۲/۳۱ برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حـوزه آزمـون بـر روی کـارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
نکته: از آنجا که ممکن است در برخی از مناطق آزمون در دو نوبت صـبح و بعـدازظهر برگـزار گـردد لـذا لازم اسـت داوطلبان پیش بینی لازم در این خصوص را داشته باشند.
۳– ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامـی اسـت. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.

موارد قابل توجه

۱- در هر یک از رشتههای شغلی امتحانی (مشخص شده در جداول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع میتوانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایشها و یا مقطع بالاتر یا پایینتر امکانپذیر نمیباشد.
۱-۱- افرادی که دارای مدرک تحصیلی ن اپیوسته در مقطع کارشناسی و بالاتر میباشند، اجازه شرکت در آزمون رشتههای شغلی تکنسینی و کمک کارشناسی را ندارند و در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن هرگونه حق اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.
۱-۲- دروس آزمون با توجه به ویژگیها و نیازهای هر یک از رشته های شغلی و همچنین تنوع رشته های تحصیلی مجاز تعیین گردیده است.
۲- پذیرش داوطلبان با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبتنام صورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مورد ادعا به عهده داوطلب خواهدبود.
۳– دارندگان مدرک تحصیلی معادل، صادره از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شدهاند و سازمان مذکور برای آنان گواهینامه مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه مجاز به ثبت نام در آزمون میباشند.
۴ – قبولی در آزمون کتبی به منزله استخدام قطعی نبوده بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح میباشـد.
۵ – پذیرفتهشدگان نهایی میبایستی آمادگی خدم ت و اشتغال به کار درهر یک ا ز شهرهای استان حوزه فعالیت شرکت مورد نظر که در جداول نیاز های استخدامی تعیین شده است را داشتـه باشند و موظف به سپردن پانزده (۱۵) سال تعهد خدمتی به صورت محضری در رشته شغلی و محل خدمت تعیین شده، به شرکت می باشند.

۶ -در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک رشته شغلی در یک شرکت ثبت نام نماید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها