استخدام پالایشگاه نفت بندرعباس (اعلام نتایج)

سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۱۱ آذر ۹۷ – اعلام نتایج استخدام پالایشگاه نفت بندرعباس

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت بندرعباس اعلام شد

 

لینک مشاهده نتایج آزمون


خبر ۵ ابان ۹۷ – اطلاعیه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون”شرکت پالایش نفت بندرعباس” از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ساعت ۱۰ صبح می باشد.
زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۱۱ می باشد


خبر ۱۱ مهر ۹۷ – جذب نیرو در شرکت پالایش نفت بندرعباس (سهامی عام)

شرکت پالایش نفت بندرعباس با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولید فرآورده های نفتی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی، در نظر دارد بمنظور تامین نیروی انسانی خود در واحدهای ستادی/عملیاتی/ مهندسی تعداد ۳۱۰ نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط (با توجه به شرایط کاری در پالایشگاه نظیر نوبتکاری، انجام مستمر تعمیرات اساسی و…)را در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته های مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش در چهارچوب قانون کار و تامین اجتماعی به صورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

توجه: ثبت نام فقط در رشته ها و گرایش‌های تحصیلی اعلام شده در جدول ذیل مورد تایید خواهد بود.

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی تعداد کل
     کارشناسی مدیریت بازرگانی ۱۰
مهندسی ایمنی ۳
مهندسی برق ۵
مهندسی شیمی و نفت ۳۰
مهندسی صنایع ۳
شیمی ۳۰
مهندسی مواد ۴
حسابداری ۸
مهندسی مکانیک ۱۰
مهندسی عمران ۲
مهندسی کامپیوتر ۲
جمع ۱۰۷
  کاردانی ایمنی و آتش نشانی ۱۶
برق ۳۷
شیمی ۹۸
مکانیک ۵۲
جمع ۲۰۳
جمع کل ۳۱۰

۱- شرایط عمومی داوطلبان

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

۱-۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۱-۳- عدم سوء پیشینه کیفری

۱-۴- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم در زمان ثبت نام

۱-۵- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی، نداشتن کور رنگی و عدم اعتیاد به مواد مخدر به تائید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان و یا مرکز بهداشت مورد تائید شرکت پالایش نفت بندرعباس

۱-۶- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته، موسسات، شرکتها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت بکار

۱-۷- حداکثر سن داوطلبانثبت نام۳۲ سال(متولدین ۶۵/۰۷/۰۱ به بعد)

تبصره ۱: برای دارندگان کارت پایان خدمت، مدت زمان خدمت نظام وظیفه (تا حداکثر ۲سال) به حداکثر سقف سنی افزوده می شود.

تبصره۲: داوطلبی که دارای سابقه کار در قراردادهای پیمانکاری مستمر شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی باشد و در زمان ثبت نام در آزمون استخدامی، شاغل بکار در این شرکت بوده و عملکرد وی مورد رضایت مسئولین مربوطه در پالایشگاه قرارگرفته باشد، متناسب با مدت سابقه کار وی، تا سقف ۵ سال به حداکثر سن مجاز ایشان اضافه خواهد شد.

با در نظر گرفتن تبصره های فوق، تحت هیچ شرایطی سن داوطلب نباید از۳۹(سی ونه)سال تمام بیشتر باشد.

۱-۸- سپردن تعهد نامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت بندرعباس بمدت ۱۰ سال تمام

۲- سایر شرایط و تذکرات لازم

۲-۱- شرکت هیچگونه تعهدی در قبال تامین اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

۲-۲- برقراری سرویس ایاب و ذهاب از مناطق مرکزی بندرعباس به پالایشگاه و بالعکس خواهد بود.

۲-۳- ارزش تحصیلی پذیرفته شدگان مطابق مدارک تحصیلی خواهد بود که در زمان ثبت نام و شرکت در آزمون ارائه نموده اند. بنابراین به مدارک تحصیلی بالاتر که در بدو اشتغال بکار یا حین خدمت ارائه گردد هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی لیسانس و کاردانی در رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲-۴- خانواده های معزز شهدا و مفقودین، آزادگان، جانبازان و رزمندگان طبق ضوابط و مقررات موضوعه از امتیازات مربوطه برخوردار خواهند شد.

۲-۵- در شرایط یکسان، اولویت جذب با داوطلبان بومی استان هرمزگان، خانواده معظم شهدا (فرزندان)، فرزندان جانبازان بالاتر از ۲۵درصد(حالت اشتغال) و آزادگان با بیش از یکسال اسارت می باشد.

تبصره:داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

الف – محل تولد و صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.

ب – حداقل دومقطع تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را در استان هرمزگان طی کرده باشند و یا همسر وی متولد استان هرمزگان باشد.

۲-۶- افرادی که در آزمون کتبی/ مصاحبه فنی/ تخصصی/ گزینش و معاینات طب صنعتی موفق به کسب نمره قبولی شده اند بایستی قبل از آغاز دوره آموزشی و شروع بکار تعهدات محضری و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می گردد ارائه نمایند.

۲-۷- در صورت انصراف پذیرفته شده از ادامه خدمت در شرکت پس از طی کردن دوره های آموزشی، کلیه هزینه های آموزشی، خدماتی و سایر هزینه های مرتبط به تشخیص شرکت از انصراف دهنده و یا ضامن وی وصول خواهد شد.

۲-۸- نتایج آزمون کتبی بصورت ۲/۵ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق جذب ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی/ تخصصی، معاینات طب صنعتی و گزینش و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد. بنابراین شرکت پالایش نفت بندرعباس هیچگونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت ریزش یا انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره براساس اولویت امتیازات مکتسبه جایگزین خواهند شد.

۲-۹- مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۹۷/۰۷/۱۴باشد، به هیچ وجه مورد تائید و پذیرش قرار نخواهد گرفت.

۲-۱۰- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از فرآیند جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب (قرارداد)، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.

۲-۱۱- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بایستی به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۲-۱۲- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور باید به تائید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

۲-۱۳- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه قابل قبول خواهد بود.

۲-۱۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور صادر گردیده باشد.

۲-۱۵- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است.

۲-۱۶- فارغ التحصیلان در مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در آزمون استخدامی مقاطع پائین تر را نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت، از انجام مراحل استخدامی محروم شده ودر صورت استخدام، قرارداد استخدامی ایشان فسخ خواهد شد.

۲-۱۷- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیرواقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی(حتی در صورت پذیرش در آزمون واشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت

۲-۱۸- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۳- مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از روز شنبه مورخ ۹۷/۰۷/۱۴ لغایت دوشنبه ۹۷/۰۷/۳۰ با مراجعه به سایت www.hormozgan.ac.ir انجام می پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت. مراحل ثبت نام به صورت ذیل است:

۱- مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی www.hormozgan.ac.ir

۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور

۳- ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ *۳ با حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت را اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.

۴- ارسال اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت باشد.

۵- ارسال اسکن کارت ملی با حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت

۶- پرداخت وجه ثبت نام: واریز مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) بعنوان حق ثبت نام بحساب شماره ۴۰۰۱۰۹۴۹۰۳۰۲۵۳۲۲ بانک مرکزی با کد شناسه ۳۵۵۰۹۴۹۶۲۱۲۲۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۳۰۲۴۰ بنام دانشگاه هرمزگان (قابل واریز از تمامی شعب کلیه بانکها).

شماره شبا: IR۶۸۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۹۴۹۰۳۰۲۵۳۲۲

ضمنا در زمان ثبت نام باید اسکن فیش واریزی پیوست گردد که حجم فایل آن نباید بیشتر از ۸۰ کیلو بایت باشد.

تذکر ۱: نام پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام متقاضی شرکت در آزمون یکسان باشد.ضمنا در هنگام واریز هزینه ثبت نام، درج کد شناسه در فیش واریزی الزامی بوده و بدون ثبت کد شناسه، امکان واریز هزینه وجود ندارد.

تذکر ۲: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد.

تذکر ۳: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمنا ثبت نام بصورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکر ۴: داوطلبان باید پس از ثبت نام، بطور مستمر به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

تذکر ۵: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدرک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

تذکر ۶: هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و رشته را دارد.

تذکر ۷: باتوجه به اینکه شرکت پالایش نفت بندرعباس به بخش خصوصی واگذار شده است امکان انتقال جذب شدگان به سایر واحدهای نفتی و یا ارگانهای دولتی و تبدیل وضعیت آنها از قراردادی به رسمی وجود ندارد.

تذکر بسیار مهم: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب بصورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وب سایت ثبت نام مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع از داوطلب از مراحل و جزئیات جذب موجب هیچگونه حقی برای وی نمی گردد. ضمنا به اطلاع می رساند تمامی اطلاعیه ها منحصرا از طریق سایت ثبت نام انجام خواهد شد.

۴- زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۸/۰۸ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۱۰ از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است.

۵- زمان و محل برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۱۱در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

۶- مواد آزمون

آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می‌گردد. مواد آزمون های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذکر شده است.

تاریخ های مهم
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری ۹۷/۰۷/۱۴ لغایت ۹۷/۰۷/۳۰
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ۹۷/۰۸/۰۸ لغایت ۹۷/۰۸/۱۰
برگزاری آزمون استخدامی ۹۷/۰۸/۱۱
سایر مراحل جذب متعاقباٌ اعلام خواهد شد

داوطلبان می توانند برای اطلاعات مرتبط با آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۷۵۳۳۶۳ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

شرکت پالایش نفت بندرعباس

مدیریت منابع انسانی

برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی


خبر ۲۳آبان ۹۳ استخدام: لیست پذیرفته شدگان آزمون علمی و مصاحبه فنی تخصصی

لیست پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی علمی و مصاحبه فنی تخصصی شرکت پالایش نفت بندرعباس

خبر ۱۴ مهر ۹۳ استختام: نتایج آزمون شرکت نفت بندر عباس اعلام شد.

جهت نمایش نتایج کلیک کنید

خبر ۲۴ شهریور ۹۳ استختام: آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس باحضور بیش از ۶۵۰۰ نفرداوطلب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس ، این شرکت به منظور تامین نیروی انسانی خود در واحدهای عملیاتی، مهندسی و ستادی، ۲۵۰ نفر از داوطلبان مرد را در مقاطع کاردانی و کارشناسی با اولویت نیروهای بومی استخدام می کند.

داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی شوند، برای انجام مصاحبه فنی-تخصصی و معاینات طب صنعتی دعوت و در نهایت ۲۵۰ نفر از داوطلبان جذب می شوند.

بر اساس این گزارش نیروهای جدید به صورت قرارداد مدت موقت و طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی استخدام می شوند.

گفتنی است آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس مطابق با معیارهای سازمان سنجش و توسط دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

داوطلبان شرکت در آزمون شرکت پالایش نفت بندر عباس فرصت دارند تا روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۳/۰۵/۲۶ تا ساعت ۱۷ نسبت به ویرایش مدارک خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون شرکت پالایش نفت بندر عباس تا روز پنج شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۳ تا ساعت ۱۴ تمدید شد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس(سهامی عام)  شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد بمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی تعداد ۲۵۰ نفر داوطلبان مرد واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته‌‌ها و گرایشهای مندرج در جداول ذیل از طریق برگزاری آزمون‌کتبی، مصاحبه فنی/‌تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش بصورت قرارداد مدت معین در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری ‌نماید.

برای اطلاع از ضوابط و رشته های شغلی مورد نیاز به متن آگهی مراجعه شود
 
تاریخ شروع ثبت نام: ۱۱ مردادماه ۱۳۹۳
تاریخ پایان ثبت نام: ۲۰ مردادماه ۱۳۹۳

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت پالایش نفت بندرعباس به سایت شرکت به آدرس http://www.baorco.ir و برای اطلاعات مرتبط به آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن ۳۵۵۳۳۶۳-۰۷۶۱ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

دانلود آگهی استخدام ۹۳

مواد آزمون

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۸۴۲)

  1. لطفا جواب بدین گفت:

    سلام دوستان کسی میدونه دریافتی کارشناسی ارشد در ماه چقدر هستش،لطفا جواب بدین می خ‌وام برای کاری تصمیم بگیرم

  2. محمد گفت:

    سلام کسی هم خونه ایی نپیخواه دنبال خونه میگردم

  3. ستاره گفت:

    درود به معرفتتون………

  4. به مدیر سایت گفت:

    سلام ماهم شرکت کناری هستیم ستاره خلیج فارس اخرین خبری که بهمون دادن خبر پارسال بوده آس پاس ولو هستیم هیچ کس هم به فریادمون نمیرسه باور کنید خیلی اذیت شدیم خیلی

  5. حسام گفت:

    همه مشغول به کار شدن دیگه کسی کامنت نمی ذاره!!!!!

  6. حسام گفت:

    همه مشغول به کار شدن دیگه کسی کامنت نمی ذاره!!!!!

  7. علی گفت:

    دوستان لطفا شماره تلفن اقای دیلمی رو میگذارید.خواهشا

  8. بهزاد گفت:

    سلام
    دوستان بچه های اتشنشانی ستاره خلیج فارس که تو پالایشگاه شما بودن اموزش شون تموم شد ؟
    کسی خبری از گروه بعدی ستاره خلیج فارس نداره ؟
    خواهشا اگه کسی خبر داره بهمون بگه
    ثواب داره
    خودتون انتظار کشیدین
    می دونید انتظار چقد سخته
    ممنون

  9. میثم گفت:

    سلام
    دوستان کسی خبری از آموزش بچه های ستاره نداره؟خواهش میکنم اگه تونستید ی خبری بگیرید و مارو در جریان بذارید.ب خدا ثواب داره!!!

    • تلفن گفت:

      با سلام خدمت دوستمون از ستاره خلیج فارس با توجه به این که اطلاعات گرفتن حتی در مورد خودمون هم ازشون بسیار سخته اگه چیزی هم بگن قابل اطمینان نیست کما این که بارها به ما چیزایی گفتن که اصلا اتفاق نیوفتاده ولی منتظر باشین احتمالا نزدیکه راه اندازی ترین اول شرکتتون ارزش انتظار رو داره گرکه برین خیلی باید سختی بکشین

  10. سید مجید گفت:

    سلام رضا چطوری ؟ مجیدم .تبریک میگم بهت زنگ زدن

  11. رها گفت:

    با سلام و تشکر از مدیر سایت به خاطر زحمت هایی که کشیدن بنده یه سری از مسائل و راهنمایی رو خدمت همه عرض میکنم امیدوارم مفید باشه برای تهیه مسکن سعی کنید شهرک هایی که زیاد با بلوار اصلی فاصله دارند نگیرید و خیابون هم یک طرفه نباشه بقیه جاها اکثرا سرویس داره در مورد پوشش و وضع ظاهری محدودیتی نیست یه حساب جاری توی بانک تجارت باز کنید توی دوره آموزشی هم اگه مشکل داشتین مرخصی میدن اگه بیمه دارین کپی صفحه اول دفترچه بیمه بیارین کپی شناسنامه تمام صفحات کارت ملی و پایان خدمت چند تا بیارین حقوق هم هشتصد هزار تومن سر برج نقدا از خزانه میگیرین نفت کارت هم بعد از چند ماه بهتون میدن آموزشی روز کار از ساعت شش و نیم تا سه هستین بعدش هم یک ماه روز کار توی واحدی که تقسیم میشین و بعد از اون شیفت میشین سه روز روز کار سه روز شب کار سه روز استراحت که این سیستم تا یک سال دیگه برقراره در کل جای خوبی هست خدا شاکر باشین اینجا قبول شدید

    • میثم گفت:

      سلام
      مرسی از اطلاع رسانیتون.فقط لطف میکنید بگید حقوقا اصلی از کی برقرار میشه و چقدری هست برا ی کارشناس فنی؟و همینطور مبلغ نفت کارت؟مزایای دیگه ای هم وجود داره؟

    • موسوی ریگی گفت:

      کلا هرچی رها گفت منم تایید میکنم.حقوقم بعد از اینکه کارای ثبت شماره کارمندیتون, فیش حقوقیتون و… انجام شد که احتمالا شاید بین دو تا سه ماه طول میکشه به صورت کامل پرداخت میشه.

    • موسوی ریگی گفت:

      فقط یه چیز اونم اینه که حساب بانک تجارت حتما باید داخل شرکت و با معرفی نامه امور مالی باز بشه و نمیشه از حسابی که در خارج از شعبه بانک تجارت پالایشگاه باز شده باشه استفاده کرد. پس وقتی موقعش شد بتون میگن برید باز کنید و اصلا لازم نیست الان اقدام کنید.

  12. شیرازی گفت:

    بچه ها لطف میکنید مدارکی که باید با خودمون بیاریم رو بگین؟ ممنون

  13. alli گفت:

    سلام رضا شیرازی.به منم هنوز زنک نزدن.
    کی برات اومدن تحقیقات؟منکه زنک زدم تهران کفتن تحقیقاتت هنوز تمام نشده

  14. رضا شیرازی گفت:

    سلام،به چند نفر تا حالا زنگ نزدن؟به من هنوز زنگ نزدن،اردیبهشت تموم شد دیگه

    • مهدوی گفت:

      خودت با دفتر اقای دیلمی تماس بگیر، شاید شماره موبایلت رو اشتباهی تایب کرده باشند یا اینکه امکانش هست گم کرده باشند، برای یکی از بچه ها همین اتفاق افتاده بود.
      خودت پیگیری کن

  15. احمد گفت:

    سلام آقای هادی اگه میشه اسم کامل و رشتتون رو بگید تا راحتر پیداتون کنم من بوشهری هستم و رشته مهندسی شیمی اسم کاملم جعفر منصوری هستم

  16. احمد گفت:

    آقای مدیر ایمیل منو به آقای هادی و علی بدهید آقای علی و هادی که از بوشهر هستی من بوشهری هستم لطف کن بهم ایمیل بزن [email protected]

  17. احمد گفت:

    مدیر خواهشأ ایمیل منو به هادی و علی بده خواهشأ میکنم

  18. هادی گفت:

    سلام از دوستان بوشهری کسی هست دنبال خونه باشه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها