استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۹۸ (استخدام جدید)

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای شرکت کنندگان آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان، لطفا تجربیات خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید.

توجه داشته باشید تمامی اخبار در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.


خبر ۶ بهمن ۹۸ – استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، افتخار دارد هم زمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد ۵۲۷ نفر از واجدین شرایط را بر اساس جداول پیوست شماره ۳ و ۴ و ۵ از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی جذب نماید.

الف) شرایط عمومی
۱ -تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ -تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳ -نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
۴ -عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تایید مراجع ذیصلاح
۵ -داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی (دارابودن معافیت دائم پزشکی در مشاغل
کارشناسی بلامانع می باشد)
۶ -داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام شمسی تا روز جمعه مورخ ۱۶/۱۲/۹۸
۷ -داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانشناختی جهت انجام فعالیتهای شغلی طبق تایید مرکز بهداشت حرفهای شرکت فولاد مبارکه
۸ -تایید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه

ب)شرایط اختصاصی

شغل مقطع تحصیلی حداقل معدل کل حداکثر سن حداکثر سابقه کار

قابل پذیرش با پرداخت حق بیمه

اپراتور دیپلم ۱۳ ۲۴ سال ۳ سال
کارشناس لیسانس ۱۳ ۲۸ سال ۳ سال

تسهیلات سنی برای داوطلبان :
۱ .به کلیه دارندگان کارت های پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی، مدت ۲۴ماه (۲ سال) خدمت نظام وظیفه قانونی به حداکثر سن اضافه خواهد شد.
۲ .داوطلبانی که دارای سابقه کار با پرداخت حق بیمه در صندوق های بازنشستگی معتبر کشور میباشند، به ازای هر سال سابقه یک سال (تا سقف ۳ سال) به حداکثر سنی آنان اضافه می شود. این دسته از افراد می بایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند (افرادی که سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی ارائه می نمایند علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس ir.tamin.eservices://https الزامی می باشد) در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
۳ .فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان۷۰ درصد به میزان ۴ سال و فرزندان معزز جانبازان بالای ۲۵ %جانبازی، به میزان ۳ سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی نسبت به اخذ معرفینامه ایثارگری از دفاتر پیشخوان دولت اقدام و در روز کنترل مدارک ارائه نمایند.
تذکر: شرکت در کلیه مراحل جذب، برای مشمولان بند فوق الزامی می باشد.
۴ .در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۴ سال نباید بالاتر باشد.
توضیحات شرایط اختصاصی:
۱ .دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر، مطابق با شرایط مندرج در جداول ۳و۴و۵ الزامی بوده و داوطلبین در زمان ثبت نام میبایست مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند.
۲ .مبنای محاسبه حداکثر سن، تا روز جمعه مورخ ۱۶/۱۲/۹۸ می باشد.
۳ .افراد دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالاتر از جداول ۳ و ۴ به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه، می توانند در آزمون در مقطع پایین تر شرکت نمایند. لیکن می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند و امکان تغییر کد رشته آزمون یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و همچنین در صورت استخدام، طی زمان  اشتغال (با درخواست شخصی) حداقل تا ۷ سال امکان پذیر نمی باشد و پس از این مدت نیز تابع ضوابط و مقررات شرکت خواهد بود و قبل از جذب، در این خصوص تعهد محضری از داوطلب اخذ خواهد شد.
۴ .نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا رده شغلی مرتبط با تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد.
۵ .داوطلبان مشاغل اپراتوری می بایست بومی یکی از استان های اصفهان یا چهارمحال و بختیاری باشند.
توضیح ۱ :داوطلب بومی به فردی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد:
الف- محل صدور شناسنامه وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد.
ب- محل اخذ دیپلم وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد.
توضـیح ۲ :داوطلبان بومی اسـتانی با اولویت محل سـکونت نزدیکتر و فرزندان کارکنان شـاغل و باز نشـسـته فولاد مبارکه در شرایط برابر از نظر علمی و تجربی و مهارتی در اولویت دعوت به مرحله بعد قرار خواهند گرفت.
۶ .فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ %که متقاضی شرکت در آزمون م شاغل اپراتوری میباشند از شرط معدل معاف میباشند.
پ ) مراحل فرآیند استخدام:
۱ .مراجعه به سامانه ir.uiazmoon و مطالعه دقیق شرایط آگهی مندرج در آن و آماده نمودن مدارک مورد نیاز
۲ .ثبت نام در آزمون و اخذ کد رهگیری
۳ .دریافت کارت ورود به جلسه
۴ .حضور در محل برگزاری آزمون طبق برنامه آزمون کتبی
۵ .دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت ثبت نام
۶ .حضور در فرآیند ارزیابی مهارتی و مصاحبه (ویژه مشاغل اپراتوری) و کانون ارزیابی شایستگی (ویژه مشاغل کارشناسی) در صورت پذیرش در آزمون کتبی
۷ .حضور در مرحله معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی
۸ .انجام فرآیند گزینش برای پذیرفته شدگان مراحل قبلی
۹ .تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، عدم سوءپیشینه و سایر مدارک مورد نیاز
۱۰ .انعقاد قرارداد موقت کار، شروع به کار و آموزش های بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی.
ت ) مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام (وب سایت) و تکمیل فرم الکترونیکی، نسبت به تهیه فایل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
۱ .اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود)
۲ .اسکن کارت ملی
۳ .اسکن مدرک تحصیلی معتبر (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرایط اطلاعیه
۴ .اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
توضیح: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست قبل از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون (پنج شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۸ (باشد.
۵ .اسکن عکس ۴×۳ جدید ( با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام )
۶ .اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه
۷ .پرداخت الکترونیکی مبلغ پانصد و پنجاه هزار (۰۰۰,۵۵۰ (ریال در وجه دانشگاه اصفهان بابت هزینه های ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طریق سامانه ثبت نام  توضیح: امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

ث) نحوه ثبت نام و مهلت آن:
با توجه به اینکه آزمون ها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس گروه
امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام انجام می شود لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها یک کد رشته ( یک ردیف شغلی) ثبت نام نمایند.
داوطلبان واجد شرایط می بایست از روز پنج شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۹۸ تا روز پنج شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۸ به سامانه ir.uiazmoon  مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. فرم تقاضای ثبت نام میبایست با دقت و صداقت تکمیل گردد.
ج) زمان توزیع کارت و آزمون:
داوطلبان می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۸ تا روز سه شنبه مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به چاپ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
آزمون مشاغل کارشناسی روز پنج شنبه ۱۵/۱۲/۹۸ و مشاغل اپراتوری روز جمعه ۱۶/۱۲/۹۸ برگزار خواهد شد.
محل برگزاری آزمون شهر اصفهان و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
همراه داشتن شناسنامه عکسدار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی میباشد.
تذکر مهم:
با توجه به اینکه کلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد لذا داوطلبان می بایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، بصورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از نتایج مراحل، جزئیات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.

چ) مفاد آزمون کتبی:
آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سوالات چهار گزینه ای با احتساب نمره منفی می باشد، سوالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته های مورد نیاز طراحی شده و مفاد آزمون کتبی (دانشی) شامل سه بخش طبق موارد جدول شماره (۲ (می باشد:

جدول شماره ۲ :(ضرایب مفاد آزمون برای مشاغل اپراتوری و کارشناس)

عمومی تخصصی

(دروس تخصصی هر مقطع)

زبان انگلیسی و دانش رایانه ای توانایی ذهنی و ادراکی
مشاغل اپراتوری %۲۰ %۳۰ %۵۰
مشاغل کارشناسی %۲۰ %۲۰ %۶۰

 

توضیح: مفاد آزمون تخصصی به شرح جداول شماره ۳ و ۴ می باشد.

ح) کانون ارزیابی شایستگی (ویژه مشاغل کارشناسی):
نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) از بالاترین نمرات کتبی جهت سنجش شایستگی های مورد نیاز شغل همچنین انجام مصاحبه فنی و تخصصی به این مرحله راه می یابند.

خ) آزمون مهارت (برای داوطلبان رده اپراتوری):
نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) به این مرحله راه می یابند. این مرحله شامل آزمون عملی مهارت و مصاحبه فنی می باشد.
د) معاینات طب صنعتی:

با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی داوطلبان (با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتردر هر رشته/گرایش به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی (که در آن سلامت جسمی و روحی فرد با آخرین استانداردهای سلامت سازمانی فولاد مبارکه مطابقت و بررسی میگردد) دعوت خواهند شد. در این مرحله، مبنای تصمیم گیری جهت استخدام داوطلبان، انجام موفقیت آمیز معاینات طب صنعتی و تست های پاراکلینیک مختلف می باشد که در روز معاینه و توسط شرکت فولاد مبارکه انجام می شود. لذا معاینات و نتایج تست های قبلی و بعدی (که توسط سایر مراجع یا پزشکان انجام شده یا میشود) مبنای تصمیم گیری نبوده و از نظر شرکت فولاد مبارکه جهت استخدام فاقد اعتبار لازم می باشد.

در این مرحله افرادی که مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد. لذا افراد پذیرفته شده در این مرحله، می بایست علاوه بر سلامت جسمی و روحی، توانایی مورد نیاز برای انجام فعالیت های شغلی در شرکت فولاد مبارکه در طی مدت خدمت، بر اساس نظر مرکز بهداشت حرفه ای شرکت را داشته باشند.
ذ) گزینش:
افراد تایید شده توسط طب صنعتی به گزینش معرفی میگردند تا در صورت تایید صلاحیت، جهت انجام سایر مراحل استخدام از آنها دعوت بعمل آید. در صورتی که داوطلب فاقد شرایط این مرحله باشد از فرآیند حذف و از نفر بعدی دعوت به عمل می آید.
ر) تشکیل پرونده:
نفراتی که کلیه مراحل قبل را با موفقیت طی نمایند، جهت تشکیل پرونده (شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت، آزمایش عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز ) به مرور و بر اساس نیاز شرکت دعوت به کار می شوند.
سایر توضیحات و تذکرات اطلاعیه استخدامی:
۱ .صندوق بازنشستگی پذیرفته شدگان نهایی، صندوق سازمان تامین اجتماعی بوده و انتقال سوابق بیمه ای افرادی که در سایر صندوق های بازنشستگی سابقه پرداخت حق بیمه دارند به عهده داوطلبان خواهد بود. لازم به ذکر است، آن دسته از داوطلبان که با استفاده از تسهیلات سنی سابقه کار، مجاز به شرکت در آزمون شده اند در صورتیکه سابقه پرداخت بیمه ارائه شده، مربوط به صندوق های بازنشستگی غیراز صندوق تامین اجتماعی باشد ملزم به انتقال سوابق بیمه خود به صندوق تامین اجتماعی با پرداخت هزینه های قانونی مربوطه می باشند و در این زمینه تعهد لازم اخذ خواهد شد.
۲ .تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله کنترل مدارک با اصل مدارک، تطبیق داده خواهد شد و یا از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام می شود. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت.بدیهی است پیگیری های لازم از طریق مراجع قضائی نیز صورت می پذیرد.
۳ .به تقاضای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی معادل، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴ .کارکنان شاغل در شرکت فولاد مبارکه، که متقاضی پذیرش مدرک کارشناسی خود می باشند، می بایست در یکی از رشته های جدول پیوست شماره ۳ ثبت نام و در آزمون کتبی، مصاحبه و کانون ارزیابی شرکت نمایند.
توضیح: به منظور رتبه بندی، نمره کتبی فرزندان معزز شهدا شاغل در شرکت با ضریب ۳/۱ و سایر کارکنان با ضریب ۱۵/۱ محاسبه شده و در صورت قرار گرفتن در حدنصاب، به مرحله بعد راه می یابند.

۵ .داوطلبانی که قبلاً در آزمونهای استخدامی فولاد مبارکه شرکت نموده و پذیرفته نشده اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم این آگهی میتوانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً در این آزمون شرکت نمایند و نتایج آزمون های قبلی افراد در این آزمون فاقد اعتبار می باشد.
۶ .نیازهای استخدامی در ردیف های اعلام شده در مقطع دیپلم پس از اعمال سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان که دارای شرایط عمومی استخدام می باشند، تامین خواهد شد. لذا برای متقاضیان ایثارگر که در تمامی مراحل فرآیند جذب (از جمله کتبی، مهارت و …) شرکت نموده و حداقل ۸۰ %نمره آخرین فرد راه یافته به مرحله بعد را کسب نموده و سپس از طرف بنیاد شهید استان اصفهان در لیست سهمیه قرار بگیرند سهمیه مربوط به ایثارگران برای آنها لحاظ خواهد شد.
تذکر: این گروه از داوطلبان لازم است وضعیت ایثارگری خود را در فرم تقاضانامه ثبت نام در سامانه مربوطه مشخص نمایند. در غیر این صورت تغییر وضعیت ایثارگری پس از انجام آزمون کتبی، امکان پذیر نخواهد بود.
۷ .تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی بر اساس نیاز در هر یک از واحدهای شرکت یا تابعه، در اختیار شرکت فولاد مبارکه بوده و قابل تغییر نمی باشد.
۸ .محدوده جغرافیایی سکونت برای داوطلبان، حوزه سرویسهای عمومی ایاب و ذهاب فعلی شرکت میباشد و شرکت فولاد مبارکه هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که خارج از این محدوده ساکن می باشند را نخواهد داشت و هیچ گونه مسیر سرویس دهی یا ایستگاه جدیدی اضافه نخواهد شد. محدوده سرویس دهی شامل: اصفهان، شهرکرد، بروجن، بلداجی، فرخ شهر، مبارکه، شهرضا، شاهینشهر، زرینشهر، سپاهانشهر، بهارستان، فولادشهر، نجف آباد، باغبهادران، خمینیشهر، کلیشاد، زازران، ولاشان، چمگردان، سده لنجان، ورنامخواست، دیزیچه، صفائیه، قهنویه، حسن آباد تنگ بیدکان، دهنو، کرکوند، مجلسی، طالخونچه، دهاقان، پوده، خوراسگان، سیاهبوم، یزدآباد، سفیددشت، چرمهین، کچوئیه، سهرفیروزان، اراضی، باغملک، لنج، زیباشهر، نکوآباد، اسماعیل ترخان، لاو، آبرو، حوض ماهی، قمیشلو، درچه، سورچه بالا و پایین، قهه، یزدانشهر، قهدریجان، قلعه لایبید، قلعه قاسم، علی آباد جمبزه، حسین آباد، کرسگان، کوشک، فلاورجان، قلعه سفید، گلدشت، ویلاشهر، کلیشادرخ، کاهریز، االله آباد، دارافشان، اجگرد، فخرآباد، گارماسه، خوانسارک، لارگان، بجگرد، هراتمه، دارگان، زودان، جوشان، برنجگان، کرچگان، نوگران، بیستجان، بابا شیخعلی، جوهرستان، نهچیر، دستگرد، بارچان، خولنجان، کرفشان، کاویان، گلگون، مزرعچه، حسن آباد قلعه بزی، سرارود، شیخ آباد، وینیچه، دهنو، دزج، همگین، اسلام اباد، امیرآباد، کلیسان، کافشان، زفره، دهسرخ، علیشاهدان، طاد، تیران، دولت آباد، شهرک سیمرغ، پیربکران، آدرگان، شهیدکشوری، خورزوق و یزدانشهر می گردد.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲۹)

  1. علی اولادی فر گفت:

    سلام هنوووووز هیچ نتیجه ای نزدن
    خداخیرشون بده با این آزمون برگزار کردن

  2. ali گفت:

    با سلام جناب مدیر خواهشمن است سوال بنده را جواب دهید.
    با سلام و تشکرسایت بسیار عالی شما
    ببخشید من یک سوال داشتم. بنده در کارخانه ذوب آهن به صورت قراردادی
    مشغول به کار هستم و در استخدام اخیر مجتمع فولاد قبول شدم با رتبه
    خوب.روز اول ارزیابی و کنترل مدارک را رفتم ولی بعد از آن از همه دوستان
    هم رشته ای خودم برای مصاحبه دعوت ب عمل آمده است به جز من .
    همچنین در روز کنترل مدارک سابقه کار خود را نیز با آن ها یعنی گروه
    کنترل کننده نشان دادم .
    میاخاستم بپرسم آیا دعوت نشدن از من به دلیل این است که الان سر کار
    هستم یا دلیل دیگری دارد.
    از لطف جناب عالی سپاس گذارم

  3. سعيد اميني گفت:

    سلام به دوستان.برادر بنده ۲۶ ساله که تو قسمت کارگزینی فولاد کار میکنه و خدارو شکر خرش میره.میخاستم بگم قبل از اینکه آزمون برگزار بشه من استخدام شده بودم.فقط امیدوارم دوستان حلالم کنن.چون شاید حق یکی دیگه بوده که الان جای من باشه.

  4. افشین گفت:

    سلام زمان اعلام نتیجه ازمون فولاد مبارکهذاصفهان کی هست از کجا بفهمی قبدل شدیم یا نه ؟

  5. احسان گفت:

    شما نوشتین برای کارشناسی معدل رو تغییر دادن اما تغییر ندادن که!؟ اینکه هنوز همون ۱۴ هست!؟

  6. بهار گفت:

    سلام من کارت اعتباری خریدم و فرم ثبت نام هم پر کردم ولی وقتی کلید ثبت میزنم مینویسه اختلال در روند ثبت نام در صورتی که هیچ کدام از کادرها قرمز نشده من باید چیکار کنم ادمین عزیز راهنمایی کنید

  7. حامد گفت:

    سلام من شماره پرونده ام یادم رفته جایی هم ثبتش نکردم چجوری می تونم این شماره رو پیدا کنم؟

  8. مرد گفت:

    با سلام
    من موندم یه کارخانه ای که همش مرد اونجا کار میکنن چرا دوباره پا زن ها رو هم اوردن وسط،هر ازمونی شرکت کردم تا هرچی زن اومدن شرکت کردن،بخدا اولویت کار با مردِ

  9. هادی گفت:

    سلام. خداوکیلی من فوق مکانیک دارم.شرایط ثبت نامی هم دارم(سن-معدل) ولی ۷نفر واسه مکانیک میگیرن تو رده کارشناسی…خب چندتا آدم بیکار توو اصفهانه؟من از بین دوستام، ۳۶ نفربیکارن-بعد تازه خارج اصفهانم میگیرن. یه حساب سرانگشتی بکنی تو رشته خودمون حدود ۲۰۰۰ نفر واسه رده کارشناسی مکانیک ثبت نام میکنن به عبارتی ۷۶میلیون پول بی زبون…بعد ۷نفرو میگیرن.میخوام بگم از بین این۲۰۰۰نفر،۵۰۰تا قبول میشن.ازاین ۵۰۰تا،۳نفر سهمیه شهیدو … دارن. میمونه۴نفر دیگه..این ۴نفر حداقل ۲نفرشون پارتی دارن.حالا باید سخت رقابت کنی که جزء این ۲نفر باشیم…بعدا میگن ،طی بررسی انجام شده، شما صلاحیت ندارید.

  10. مهدی گفت:

    سلام خدمت ادمین و دوستان گرامی..دوتا سوال داشتم
    ۱.کارخانه های فولاد مخصوصا فولاد ارومیه زیر نظر وزارت صنعت هستند یا نه.؟ و کلا وضعیتشون چطوری هست.؟
    ۲.حقوق مزایاشون چطور هست و سیستم پرداختیشون چیه.؟
    با تشکر

    • داوطلب گفت:

      حقوق و مزایا کارشناس در حدود ۴میلیون تومان با پاداش و اضافه کاری است

      • مهدی گفت:

        سلام داوطلب ممنون از پاسخگوییت.
        اطلاعی راجب ساعت کاریاشون هم داری که کلا برای هر رده شغلیش چطوری هست.؟

  11. حسین گفت:

    سلام
    بچه توروخدا برید به این آدرس که پایین میزارم و به شرایط این آزمون اعتراض کنید بقیه برای شرکت خانوما و معدل اعتراض کردن و جواب داد
    به شرایط سن و اینایی که فقط چند ماه یا روز سنشون زیاده و ممنوعیت معافیت پزشکی اعراض کنید
    من خودم معافیت دارم و الان چند سال عمل کردم و سختی کشیدم که برم سرکار ولی الان هیچ جا قبول نمیکنن
    آدرس
    http://www.azmoons.ir/Home/Ticketing
    شماره برای اعتراض
    ۰۳۱۳۶۷۳۶۵۵۵
    تورو خدا ۲ دقیقه وقت بزارین و نزارید حقی پایمال بشه حق همه هست تو این رقابت شرکت کنن
    انشالله که خداوند پاسخ این کارتون رو با یک شغل خوب خواهد داد

  12. محمدپیری سهلوانی گفت:

    سلام

  13. شاهرخ گفت:

    سابقه کار میخواد یا نه?

  14. محمد* گفت:

    سلام . فولاد مبارکه تا سه سال دیگه ازمون استخدامی نداره ( برای دیپلم و فوق دیپلم )

  15. ناشناس گفت:

    میگم بعد عید با کسی تماس نگرفتن برا مصاحبه عقیدتی؟؟؟خواهشا یکی جواب بده.

  16. ali گفت:

    سلام استخدام فولاد مبارکه. درسال۹۴ کی اعلام میشه متولد۶۸هستم لیسناس برق قدرتم.

  17. hamid گفت:

    سلام متولد بهمن ۶۸هستم …میخواستم ببینم میتونم در مرحله بعد استخدامی شرکت کنم ؟

  18. میثم ایمانی گفت:

    سلام کارشناس مکانیک استخدام نداریدباتشکر

  19. تورج محمدی گفت:

    درود بر دوستان …ایا فولاد مبارکه کارشناس پرستار استخدام میکنه?اگه اره کی?
    سپاس ..

  20. علیرضا گفت:

    سلام بچه ها
    آیا کسی هست که رشته اش الکترونیک باشه؟
    ابزار دقیق و برق آسانسور و درب برقی چیه؟چه کتابی باید بگیرم؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها