۴۰ نیروی استخدامی بدون ضابطه در دانشگاه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اخراج شدند

رحیم استوار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با تاکید بر اینکه هیچ گونه استخدامی در این دانشگاه صورت نگرفته است، اظهار داشت: حساسیت رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در زمینه عدالت و عدم تبعیض بویژه بکارگیری نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی ستودنی است.

رحیم استوار با تاکید بر اینکه در صورتی یک نیروی بدون ضابطه در دوران مدیریت اورنگ ایلامی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بکار گرفته باشد تمام مطالب خلاف واقعیت را قبول می‌کنیم، افزود: مهمترین دغدغه مجموعه مدیریتی فعلی این دانشگاه از ابتدای آغاز بکار تاکنون در حوزه نیروی انسانی رعایت عدالت و عدم تبعیض بوده است.

وی عنوان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته تیمی متشکل از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، حراست و بازرسی را مامور بررسی استخدام‌های بی ضابطه ۴۰ نیروی شرکتی در واحدهای مختلف کرد که در نهایت این افراد اخراج شدند و مکاتبه دی ماه با چند شرکت متخلف موجود است.

استوار ابراز کرد: مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی این استان با نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در زمینه رعایت عدالت در بکارگیری افراد به صورت استخدامی و شرکتی هم عقیده است و قوم گرایی، قبیله گرایی و باندبازی سیاسی نیز منسوخ می‌دانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هرچند در قانون برون سپاری وقتی شرکتی برنده مناقصه می‌شود می‌تواند بر اساس حجم کاری نیرو استخدام کند اما دانشگاه علوم پزشکی این استان با تمهید برآوردتعداد نیروی انسانی هر واحد از امکان سوء استفاده بعدی جلوگیری کرده است.

استوار تصریح کرد: از سال ۹۴ تاکنون تنها دو مورد مجوز استخدامی برای حوزه گچساران و باشت صادر که یک مورد در سال ۹۴ و زمانی که تیم فعلی دانشگاه استقرار نداشت برگزار شد ولی اعلام می‌کنیم این آزمون حسب شرایط و موارد قانونی اعلام شده از طرف سازمان امور استخدامی کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون ایثارگران ۳۲ نفر سهمیه داشتند، افزود: از این تعداد ۲۶ نفر جذب شدند که ۹ نفر معرفی شده به دلیل نبور نیرو از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهالی این شهرستان و حتی شهرستان‌های مجاوز نبودند.

استوار بیان کرد: در زمینه مجوز آزمون استخدامی دوم توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور یعنی ۳۰ آذرماه امسال هنوز نتیجه اعلام نشده پس نمی‌شود در این زمینه اعتراضی وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه نیروهای شرکتی مورد نیاز بیمارستان تازه تاسیس بی بی حکیمه گچساران حسب سیاست وازرت بهداشت مناقصه و واگذاری به شرکت خدماتی در آذرماه امسال انجام ولی هنوز یک نفر توسط شرکت برنده مناقصه جذب نشده است.

استوار تاکید کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان به تعدادی نیروی خدماتی به صورت موقت نیاز دارد مراتب توسط رئیس بیمارستان به حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع به صورت مکتوب اعلام و مجوز بکارگیری ۱۲ نفر نیرو در قالب نگهبان و تمیز کار به صورت روزمزد و اخذ تعهد کتبی مبنی بر ترک محل کار در زمان معرفی نیروهای شرکت خدماتی بکار گرفته شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوزه مدیریت عالی این دانشگاه هیچ نقشی در بکارگیری نیروهای روزمزد مورد نیاز بیمارستان بی بی حکیمه گچساران نداشته است.

استوار با تاکید بر اینکه هرگونه استخدام نیروی شرکتی در قالب برگزاری آزمون انجام می‌شود، افزود: نیروهای در رده تمیز کار و از این قبیل به صورت مصاحبه توسط شرکت و با نظارت دانشگاه و نیروهای تخصصی و پشتیبانی از طریق برگزاری آزمون جذب می‌شوند.

وی عنوان کرد: استخدام‌های پیمانی مبتنی بر قوانین کشوری از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بر اساس مجوز اخذ شده انجام می‌گیرد و تیم مدیریتی دانشگاه هیچ نقشی جز نظارت بر برگزاری فرایند آزمون ندارد.

استوار اظهار داشت: تیم جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همین زمان اندک دوران مسئولیت با همدلی و تعامل با مسئولان و متولیان امر از جمله مجمع نمایندگان استان در مجلس توانست مجوز جذب ۶۰۰ نیروی پیمانی و شرکتی را بگیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها